Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ac1D
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 29.06.2010 18:10
Bydliště: Zdar n/S
Kontaktovat uživatele:

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Ac1D » 30.03.2011 16:04

gerbil píše:Já poslušně hlásím, že po roce a půl s vervou přecházím k agipu.... po této zimě a zkušenostech s vervou z některých pump jsem se rozhodl brát "obyč" naftu a tunit ji aditivy... Problém není ve vervě, té na 100% věřím, ale problém spočívá na straně čerpacích stanic, kterým jsem přestal důvěřovat...
Jinak ještě jedno info k benzině: v Hořicích ji už změnili na "Star". Moc se mi to nelíbí, a navíc tam zrušili i prémiová paliva a nechali pouze obyč N95 a Top Q...
Me se taky zda ze je u kazdy benzinky Verva jina protoze tu ve Zdare kdyz ji vezmu zadnej efekt (krom ze je za 35.5) nevidim naproti tomu kdyz ji beru ve Znojme tak je auto poslechove tissi a lip jede.Jinak beru od Agipu sice ma pak naftak hrubsi zvuk ale pekne tahne uz od nizkych otacek a je jedno z jaky cerpacky s timhle logem to clovek bere,nestoji tolik a je to "znackova" ne nejaky umasteny stojan v JZD i kdyz se rika ze italove umi udelat akorat poradne mafii :lol:
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004

vluke
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27.02.2010 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od vluke » 31.03.2011 06:24

Zdravim před rokem a pul jsem kupoval ford focus 1.6 tdci 80kw 104 000 km.Je to muj prvni diesel tak jsem bral naftu kdekoli převážně na slovnaftu přišlo mi že auto je trošku líné a netáhne vše vyvrcholilo zhasínáním motoru při nízkých otáčkách.Myslel jsem si že mám něco z motorem ale když mi známí řekl že po natankování na té samé benzince slovnaft se mu stalo to samé,kouknul jsem na tohle forum co tady většinou všichni chválí za naftu.Po vyjetí té sračky ze slovnaftu jsem natankoval vervu a přišlo mi že jsem od té benziny spíš odletěl než odjel od té doby už moje nádrž nepoznala jiné palivo chod motoru je velice kultyvovaný a starty přes celou zimu na drb.Ja mužu za sebe říct že Verva je super ale taky tvrdím že záleží i na té dané Benzině kde palivo beru.

Uživatelský avatar
gerbil
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 05.04.2009 17:58
Bydliště: Fridex Mystex :-)

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od gerbil » 31.03.2011 10:00

Moje rozhodnutí plyne ze špatné zkušenosti s jednou konkrétní benzinou. Nemíním jezdit v kufru s chemickou laboratoří, abych prověřoval kvalitu vervy u každé pumpy, kde zastavím. Platil jsem rok a půl za prémiové palivo a očekával od toho automaticky to, že z hadice skutečně prémiové palivo teče. To se (asi - potvrzeno chemickou laboratoří to nemám) nepotvrdilo. Proto ta "obyč" nafta od agipu + vif (a i když můžu narazit i na šmejd agip, tak alepsoň to aditivum tam mám jisté).
Je to můj boj.
Nikam nějaké nekvalitnáí benziny hlásit nebudu. Ať si to ta firma ohlísdá sama. Placená je za to dost (ode mě už ne).
FF2 HB, 1.6i
historie: Mondeo (MkIII) 2.0 TDCi; FF II 1.8 TDCi; Escort MK VII 1.8i; Punto I
"... vodka s příchutí je pro buzny a těhotný ženský. Nevybírej si..."

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Eidž » 31.03.2011 21:10

Giggo píše:Jestli si z okolí Hradcu a Pardubic tankuj v Chlumcu tam byla i teď při maximech Verva za 34,1
Ano, dneska jsem tam bral, 34,10 :D ale jen do kanystru, byl jsem tam služebákem, benzin :dih:
HK Koutníkova 35,90 :bebng:
Pce Dukla 34,90
Globus Ultradiesel 33,70

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Giggo » 01.04.2011 08:56

Ty Pardubice sou děs :(
To chce služebák taky naftu, naplnit a doma to přecucat do svýho :)
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Eidž » 02.04.2011 06:11

Děs je, že služebák benzin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Na druhou stranu je to dobře, lidi jsou udavači a tak už se těším, až budu tankovat kanystry a přijde udání a budu povolaný na kobereček....

Jinak cena Vervy v HK je šílená - v týdnu na Koutníkově 35,90 Kč. To už fakt raději Ultradiesel za 33,70 od Globusu. Jinak na Ultradiesel nepozoruji změnu v jízdních schopnostech. Spotřeba dle BC OK, ale to není směrodatný, BC totiž pěkně kecá. Jelikož teď pojedeme na výlet, tak vezmu Vervu na Gajeru za 34,50, ale jestli ceny před sezónou půjdou ještě výš :dih:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
mickielli15
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 787
Registrován: 27.01.2009 03:54
Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od mickielli15 » 03.04.2011 01:23

Ac1D píše:Jinak beru od Agipu sice ma pak naftak hrubsi zvuk ale pekne tahne uz od nizkych otacek
přesně tuhle zkušenost s Agipem mám i já.
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition :-)
Obrázek

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Eidž » 03.04.2011 08:35

Tak už plná nádrž Vervy z Chrastu. :hhura:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Lubak » 06.04.2011 19:55

jj v Hořicích už je to skutečně změněno, tankoval jsem tam min. 1 rok pravidelně, při změně na star jsem se ptal na kvalitu PHM.
Od obsluhy jsem dostal odpověď, že dodavatele PHM nemění, premiová paliva ruší z důvodu malého odběru 8O
nechápu, ted jsem zkusil vzít klasickou naftu právě na této pumpě a žádný dramatický rozdíl nepozoruju.
Ale osobně mě to pěkně s.... nebot jsem tam bral jak Naftu do Mondeo tak benzín do RSka , ale bohužel máme smůlu.
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od tomason » 06.04.2011 21:14

Pšonkové koupili Kaučuk přejmenovali na Synthos patří jim i Benzina Orlenu a teď testujou co to udělá,když ji přejmenují na Star,tak se jmenují pumpy v Německu patřící PKN ORLEN.
Jedině ti co mají malé rozlišovací schopnosti ti přestanou vnímat Benzinu jako komunistickou pumpu,ale věřím že těch už u nás moc taky nebude :-)
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
gerbil
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 05.04.2009 17:58
Bydliště: Fridex Mystex :-)

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od gerbil » 07.04.2011 10:42

... no, té změně názvu moc nakloněný nejsem, název benzina je podle mě OK, a tak nějak i sympaticky "retro" :-)
Ale konkrétně v Hořicích současně se změnou zrušili i prémiová paliva, což asi nebyl nejšťastnější marketingový tah :(
Chápu to teda správně, že tam prodávají standardní "benziňácký" paliva...? Myslím, že nafta je tam nomálně Top Q....
FF2 HB, 1.6i
historie: Mondeo (MkIII) 2.0 TDCi; FF II 1.8 TDCi; Escort MK VII 1.8i; Punto I
"... vodka s příchutí je pro buzny a těhotný ženský. Nevybírej si..."

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od tomason » 07.04.2011 11:45

Já myslím,že určitě ano,když Orlenu patří české rafinerie.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Giggo » 07.04.2011 15:49

Podle mě celá ta případná změna názvu není štastnej marketingovej tah.
Ve mě název "Star" teda vyvolává pocit o něčem čínským za pár Kč, taková napodobenina Iphonu a všeho. Kdežto Benzina ve mě vyvolává (možná chybně) pocit bezpečí, tradice a jistoty domácího prověřenýho produktu.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od Lubak » 07.04.2011 20:19

jj konkrétně v Hořicích je prostě jedna pistole pro benzín a jedna pro naftu - bohužel :bebng:
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

emve
.
.
Příspěvky: 130
Registrován: 15.09.2010 22:50

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru

Příspěvek od emve » 08.04.2011 00:21

Z Benziny možná bude Orlen/Star/Expres
Test konceptů Orlen a Star
Od dubna do konce roku 2011 budou testovány čerpací stanice Orlen a Star, které vznikly transformací sedmi původních stanic BENZINA. Tento dvojitý strategický test by měl ukázat, zda může být takovýto koncept v České republice úspěšný. „Testujeme reakci zákazníků na dva koncepty s různými značkami, cenami, vybavením obchodů a gastronomií,“ komentoval novinku Martin Durčák.

Čerpací stanice Orlen jsou určeny primárně zákazníkům zaměřeným na nadstandardní kvalitu produktů a služeb. Nabízena budou stejná paliva, která jsou standardně v nabídce stanic Benzina plus, tedy včetně prémiových paliv Verva. Orlen je značka velmi dobře známá na polském a litevském trhu, kde její logo nese více než tisíc čerpacích stanic. V ČR budou v provozu celkem tři stanice Orlen, a to ve Velké Dobré, v Chomutově a v Mnichově Hradišti.

Nabídka čerpacích stanic Star je více cílena na zákazníky, kteří se rozhodují především podle ceny. Tento řetězec pochází původem z Německa a čítá okolo 500 čerpacích stanic. Star bude nabízet standardní kvalitní paliva z nabídky společnosti BENZINA. Dvě stanice Star budou umístěny v Praze 9, další dvě v Novém Městě nad Metují a v Hořicích v okrese Jičín.
Samoobslužná čerpací stanice Expres 24
„Expres 24 je první skutečně plně samoobslužná čerpací stanice v ČR. Zákazníci u ní mohou načerpat naše kvalitní palivo rychleji a také levněji, protože díky úspoře nákladů můžeme u Expres 24 nabízet nižší ceny,“ řekl Martin Durčák, jednatel společnosti BENZINA.

Čerpací stanice Expres 24 je v provozu od 1. dubna ve Vysokém Mýtě. Řidičům je k dispozici nonstop a mohou u ní natankovat kvalitní paliva Natural 95 a Diesel TOP Q ze sortimentu společnosti BENZINA. Platit mohou nyní platebními kartami, v blízké budoucnosti budou zavedeny i hotovostní platby prostřednictvím peněžních automatů na stojanech.

„Věříme, že zákazníci budou na novou technologii reagovat pozitivně a jsme připraveni instalovat další samoobslužné čerpací stanice na několik desítek vytipovaných míst,“ dodal Martin Durčák.
Focus ST

Odpovědět

Zpět na „Pohonné hmoty, benzin, nafta...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host