Napsal: 18.02.2017 08:22
Nejsou potřeba 2 verze ELMconfigu, ale je pravda, že starší verze (podle mě je nejlepší 0.2.13b) někdy funguje líp, nebo funguje když novější verze stávkuje. Jinak používám vždy 0.2.17c.
1. Mít správný kabel
2. Nastavit v IPC a GEM - jen změna parametru a zápis
3a. 1.6 TDCi v PCM jen změna parametru a zápis - tím je to hotovo
3b. Ostatní
- načíst VID blok
(- načíst komplet FW z auta - tím já si ověřuju, jestli spolu adaptér a jednotka kamarádí - pro střelce nebo pokud jste si jisti není třeba
to čtení je většinou o dost delší než zápis
- zatrhnout v nastavení (VID bloku) tempomat
- načíst že souboru nový FW (ten stažený z auta z pravidla nepoužívám) a pro zápis použit VID blok z programu
- zapsat do PCM
- smazat chyby (některé půjdou až po vypnutí a znovuzapnutí zapalování)
Co se týká verze 0.2.10 tak tu používám už jen pro zápis upraveného FW do budíků, protože to je poslední verze kde ten FW je jen tak rozbalený a jde třeba HEX editorem upravit.
1. Mít správný kabel
2. Nastavit v IPC a GEM - jen změna parametru a zápis
3a. 1.6 TDCi v PCM jen změna parametru a zápis - tím je to hotovo
3b. Ostatní
- načíst VID blok
(- načíst komplet FW z auta - tím já si ověřuju, jestli spolu adaptér a jednotka kamarádí - pro střelce nebo pokud jste si jisti není třeba

- zatrhnout v nastavení (VID bloku) tempomat
- načíst že souboru nový FW (ten stažený z auta z pravidla nepoužívám) a pro zápis použit VID blok z programu
- zapsat do PCM
- smazat chyby (některé půjdou až po vypnutí a znovuzapnutí zapalování)
Co se týká verze 0.2.10 tak tu používám už jen pro zápis upraveného FW do budíků, protože to je poslední verze kde ten FW je jen tak rozbalený a jde třeba HEX editorem upravit.