
LPG - montáže a zkušenosti sem...
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 11.02.2011 15:47
Re: LPG - výrobce AC
Prave jsem se vratil z cesty Nemecka, Lucemburska, Belgie, Holandsko, Polsko a musim rict, ze Benelux to je plynarsky raj. Vesmes dva typy redukcni nemecka+holandska. Cerpacky skoro vsude a cena plynu 14kc
spotreba v 5 lidech, plne nalozeno kolem 10litru a to jsem na to celkem slapal.

FF II 2005 1.6 benzin 16V, 74kW Red Colorado, od 1/2012 LPG Lovato Easy Fast
- jaj169
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: LPG - výrobce AC
To Juros: zbylo mi nejaky flashlube kdybys mel treba zajem, koupil jsem 5l, ale to nespotrebuju:) pisni mi kdyz tak PM.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
V pondělí jsem byl na "garančce" a tak jsem si už koupil !!! - napsal jsi pozdě. Ale i tak díky.
A co tam liješ? - já koupil VAP SAVER (prý to je vhodné k tomu Lovatu - a měl jsem to i v origoš sadě) - nebo tam můžu nalít i něco jiného? (třeba co seženu levněji?)
Jo a jinak všechno v poho, žádná závada nenalezena, jen se došteloval tlak ...
A dneska jsem byl na akci VITOGAZU "natankuj si sám" - absolvoval jsem takové "miniškolení", test, dostal kartičku o absolvování a byl poučen jak tankovat
- tak příště se do toho pustím
(pokud mi to obsluha dovolí)
Jo a jinak jsem se dozvěděl, že plyn od Vitogazu je prý nejlepší !!! (
)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
V pondělí jsem byl na "garančce" a tak jsem si už koupil !!! - napsal jsi pozdě. Ale i tak díky.
A co tam liješ? - já koupil VAP SAVER (prý to je vhodné k tomu Lovatu - a měl jsem to i v origoš sadě) - nebo tam můžu nalít i něco jiného? (třeba co seženu levněji?)
Jo a jinak všechno v poho, žádná závada nenalezena, jen se došteloval tlak ...
A dneska jsem byl na akci VITOGAZU "natankuj si sám" - absolvoval jsem takové "miniškolení", test, dostal kartičku o absolvování a byl poučen jak tankovat


Jo a jinak jsem se dozvěděl, že plyn od Vitogazu je prý nejlepší !!! (

Ford Focus III 1,6 Duratorq TDCi, 85 kw, r.v. 06/2014, combi
před tím Ford Focus II, 1,6 74 kw, r.v. 11/2006, hatchback
před tím Ford Focus II, 1,6 74 kw, r.v. 11/2006, hatchback
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
Kdyz jsi byl na skoleni od Vitogazu tak je to logicke prece ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Az bude na benzinach u LPG napsan pomer PROPAN vs. BUTAN a firma ktera zavazi danou benzinku, pak se da s urcitosti ukazat na tu nej znacku.
- jaj169
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: LPG - výrobce AC
No ještě že jsi mi to řekl (tada napsal), to by mě nenapadloel_Barto píše:Kdyz jsi byl na skoleni od Vitogazu tak je to logicke prece ...

TO JE MI PŘECE JASNÉ !!!!!
Ford Focus III 1,6 Duratorq TDCi, 85 kw, r.v. 06/2014, combi
před tím Ford Focus II, 1,6 74 kw, r.v. 11/2006, hatchback
před tím Ford Focus II, 1,6 74 kw, r.v. 11/2006, hatchback
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
A fakt je nejlepší?




Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
Jen pro info, na volnobeh mit o zaclo chcipat, dusi se to a spotreba 13l (zacal jsme jezdit na benzin). Byl jsme u Dudika v servisu, pry tam nic nevidi na diagnostice, mam jezdit na benzin, ale nelepsi se to. Zkusim cistic vstrikovacu a uvidime ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
Dneska blikalo i grilovane kure ...
... nalil jsem do benzinu cistic vstriku a palivove soustavy, uvidime.

FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
Zkus koupit nějakej diagnostickej kábl na aukru za pár kilo, na vyčtení chybových hlášek z ř.j. to stačí a posune Tě to dál 


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- tuton
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.05.2012 15:35
- Bydliště: Bučovice
Re: LPG - výrobce AC
No nevim, jestli by to nebyly vyhozené peníze.
Mám takový zvláštní problém. Občas, většinou za tepla a zahřátého motoru mi přestane auto jet na plný plyn. Do půlky plynu to jako táhne a pokud přidám ještě víc, tak je to jako když mi ve feldě docházel plyn. Zkoušel jsem to přepnout na benzín a někdy to šlo na benzín poznat a někdy ne. Po několika prošlapání plynu se to zlepšuje a zlepšuje až to jede zase normálně.
Před 14 dny jsem zastavil, vypl motor a za cca 5minut nastartoval a chtěl jet domů. Měl jsem problém se vůbec rozjet, vůbec to netáhlo a rosvítilo se mi grilovaný kuře. I když to potom přestalo a asi týden jsem jezdil normálně, tak to kuře furt svítilo.
Minulý týden jsem jel s vozíkem zavést železný šrot. Cca 40 km, vozík celkem 600 kg. Před slavkovským kopcem kolona a pak už se autí moc nechtělo. Ten kopec sem jel na dvojku. Když jsem dal plný plyn tak kuře se rozblikalo. Po cca 1 km zase dobrý. Na spáteční cestě už poprázdnu mi to zase udělalo a na křižovatce kde sem musel zastavit tak se motor zatřepal a zdech. Protože jel se mnou můj dvorní automehanik tak jsme zkoušeli i různé fígly, jako přepínání na benzín a zpět, Vypnutí klíčků za jízdy a opětovné nastartování... Prostě jsme na nic nepřišli. Ještě během cesty jsme zavolali jednomu machrovi přes diagnostiky a stavili jsme se u něho. Napích svoji diagnostiku a hlásí něco jako že nezapálil první válec. Nic víc. A prý kdy jsme měnili svíčky a já že svíčky mají tak 2000 km a on jaký jste tam dali a já Bosch s Ytriem a on jak nejsou platinový tak u forda špatně - dát NGK platinový. Koupili jsme platinový NGK odtrh 1,3, jel jsem to projet do Brna a na zpáteční cestě to zas udělalo.
Moje teorie je taková, že v sání je bordel od flesh lube a z motorového prostoru (měl jsem sundanou klapku plynu a očistil jsem ji), se tam při horku a brždění motorem uvolňují nečistoty a ty padají na ten senzor teploty a tlaku vzduchu , jak se to v katalogu menuje (je úplně dole). Akorát nevím, jestli ten může "přebít" lambdu a dát chudou směs.
Nakonec jsem sání demontoval, zkontroloval výřivé klapky (OK), očistil totálně zalepený a zabordelovaný senzor teploty a tlaku vzduchu, vystříkal Wapkou sání a promazal všechny konektory, který jsem rozpojoval. Jo ještě jsem zkontroloval ventil volnoběhu, chodil krásně.
Práce strašná, dodřený ruky, prostřední šroub jsem tam dal až na popátý... Auto naštěstí jezdí = nezapomněl jsem na žádnou hadičku či konektor a teď jsem ve fázi testování.
Co jsem ale chtěl říct: Obyčejná diagnostika vám možná řekne nějakou poruchu, ale závada je v nějaké příčině a tu vám žádná diagnostika neřekne. Už jsem dost nahlodaný, že si koupím Fordiag s kabelem tady někde z fóra a budu si to ladit sám. Můj mechanik na ty počítače a diagnostiky moc není, tak možná bych měl u něho občas kšeft. Docela by mně zajímala mapa mého motoru a jak chodí lambdy. Už jenom kvůli naladění LPG.
Mám takový zvláštní problém. Občas, většinou za tepla a zahřátého motoru mi přestane auto jet na plný plyn. Do půlky plynu to jako táhne a pokud přidám ještě víc, tak je to jako když mi ve feldě docházel plyn. Zkoušel jsem to přepnout na benzín a někdy to šlo na benzín poznat a někdy ne. Po několika prošlapání plynu se to zlepšuje a zlepšuje až to jede zase normálně.
Před 14 dny jsem zastavil, vypl motor a za cca 5minut nastartoval a chtěl jet domů. Měl jsem problém se vůbec rozjet, vůbec to netáhlo a rosvítilo se mi grilovaný kuře. I když to potom přestalo a asi týden jsem jezdil normálně, tak to kuře furt svítilo.
Minulý týden jsem jel s vozíkem zavést železný šrot. Cca 40 km, vozík celkem 600 kg. Před slavkovským kopcem kolona a pak už se autí moc nechtělo. Ten kopec sem jel na dvojku. Když jsem dal plný plyn tak kuře se rozblikalo. Po cca 1 km zase dobrý. Na spáteční cestě už poprázdnu mi to zase udělalo a na křižovatce kde sem musel zastavit tak se motor zatřepal a zdech. Protože jel se mnou můj dvorní automehanik tak jsme zkoušeli i různé fígly, jako přepínání na benzín a zpět, Vypnutí klíčků za jízdy a opětovné nastartování... Prostě jsme na nic nepřišli. Ještě během cesty jsme zavolali jednomu machrovi přes diagnostiky a stavili jsme se u něho. Napích svoji diagnostiku a hlásí něco jako že nezapálil první válec. Nic víc. A prý kdy jsme měnili svíčky a já že svíčky mají tak 2000 km a on jaký jste tam dali a já Bosch s Ytriem a on jak nejsou platinový tak u forda špatně - dát NGK platinový. Koupili jsme platinový NGK odtrh 1,3, jel jsem to projet do Brna a na zpáteční cestě to zas udělalo.
Moje teorie je taková, že v sání je bordel od flesh lube a z motorového prostoru (měl jsem sundanou klapku plynu a očistil jsem ji), se tam při horku a brždění motorem uvolňují nečistoty a ty padají na ten senzor teploty a tlaku vzduchu , jak se to v katalogu menuje (je úplně dole). Akorát nevím, jestli ten může "přebít" lambdu a dát chudou směs.
Nakonec jsem sání demontoval, zkontroloval výřivé klapky (OK), očistil totálně zalepený a zabordelovaný senzor teploty a tlaku vzduchu, vystříkal Wapkou sání a promazal všechny konektory, který jsem rozpojoval. Jo ještě jsem zkontroloval ventil volnoběhu, chodil krásně.
Práce strašná, dodřený ruky, prostřední šroub jsem tam dal až na popátý... Auto naštěstí jezdí = nezapomněl jsem na žádnou hadičku či konektor a teď jsem ve fázi testování.
Co jsem ale chtěl říct: Obyčejná diagnostika vám možná řekne nějakou poruchu, ale závada je v nějaké příčině a tu vám žádná diagnostika neřekne. Už jsem dost nahlodaný, že si koupím Fordiag s kabelem tady někde z fóra a budu si to ladit sám. Můj mechanik na ty počítače a diagnostiky moc není, tak možná bych měl u něho občas kšeft. Docela by mně zajímala mapa mého motoru a jak chodí lambdy. Už jenom kvůli naladění LPG.
- Přílohy
FORD Kuga 1,5 110kW manual, 1/2018, koupeno 5/2022
FORD Mondeo MKV Hatchback Titanium 1,5 ECOboost 118kW manual 7/2015, koupeno 12/2019
FORD Mondeo MKIII kombi 1,8 16V 81kW r.v.12/2003, LPG 2008,dovoz 10/2010, koupeno 5/2012
FORD Mondeo MKV Hatchback Titanium 1,5 ECOboost 118kW manual 7/2015, koupeno 12/2019
FORD Mondeo MKIII kombi 1,8 16V 81kW r.v.12/2003, LPG 2008,dovoz 10/2010, koupeno 5/2012
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
na diagnostice byla jedna starsi chyba, byl jsem s tim u Dudika pred par dny, ten ma orig ford diagnostiku. Ta chyba byla ale starsiho dataYeshterr píše:Zkus koupit nějakej diagnostickej kábl na aukru za pár kilo, na vyčtení chybových hlášek z ř.j. to stačí a posune Tě to dál

Pomalu zacinam videt tu chybu v pouzivani flashlube, ptz tyhle problemy se ukazaly chvili potom co jsme opet zacal primazavat, tentokrat misto valvesaverem tak flashlubem. Momentalne jsem flashlube vypnul (zavrel ventilek) a ma to trochu tendenci se zlepsovat, az dneska na to blikajici grilovane kure. Vyjezdim ten cistic vstriku a uvidim.
Sani se mi sundavat fakt nechce, ale zatim nic proti teto teorii nejde. Navic jsem byl auto projet a nebyl se problem z mirneho kopecka a v mirnem protivetru dostat az 200kmh, takze maximalka nejspis v poradku, tudiz i vykon nejspis v poradku.
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
2 tuton, to cidlo, to je teplotni cidlo? tak to se nedeivim ze se to zasere, predpokladam ze to uz je foto po ocisteni.
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.06.2012 18:21
Re: LPG - výrobce AC
Zdravim vsecky LPGace
Chci prestavovat sve fofo 2 Combi 1.6 2007, 181 tis. km behem tohoto tydne v AUTOLPG Brno tak me napada, nemate nekdo zkusenosti? Pripadne jaky system Vam doporucili?
Procetl jsem cele vlakno, myslim, ze to byl Mira a jeste nekdo, nemam uz moc casu se dohledavat, koncem tyden musi byt auti ready
Ma predstava je nasledujici:
- instalace aby bylo moznost menit rozvody bez nutnosti zasahovat do LPG systemu..
- nadrz Toroid misto rezervy(co nejvetsi objem pri zachovani roviny podlahy kufru) - upraven plovak pro tankovani alespon na 90% - tusim ze max do Combi je 53 litru
- sekvencni vstrikovani
- vzhledem k upalovani sedel moznost pristriku benzinu nad kriticke otacky(4000ot/min?)
- dle zkusenosti uzivatelu bez flash lube (nejsem presvedcen o jeho prinosu)
- plnici hrdlo ukryto pod vickem od hrdla pro plneni benzinu
Panove mi doporucili Lovato, sekvencni vstik, pry stabilnejsi nez Elpigaz. Svicky NGK pry nedoporucuji, ze se u tohoto typu motoru po nejakych par tis. km propaluji az nekam do ustroji ci co. Brisky a Boshe pry jedine co drzi. Plnici hrdlo pod vickem pry neumi,ze to zkouseli a vylamuje se ven..Tak nevim, jestli nekdo treba ma od nich tuto moznost a bez zavady? Vstriky pry u tohoto systemu jde menit po jednom,coz je mou podminkou a doufam,ze je to pravda
Taky by se mi libila moznost po case vymenit cele ventily vc. sedel za houzevnatejsi, nevite, zda je tato moznost?By pak odpadla nutnost kontrolobvat vule kazdych 20k..
Predem diky za odpoved a sdilene zkusenosti, plynu zdar!:)

Chci prestavovat sve fofo 2 Combi 1.6 2007, 181 tis. km behem tohoto tydne v AUTOLPG Brno tak me napada, nemate nekdo zkusenosti? Pripadne jaky system Vam doporucili?
Procetl jsem cele vlakno, myslim, ze to byl Mira a jeste nekdo, nemam uz moc casu se dohledavat, koncem tyden musi byt auti ready

Ma predstava je nasledujici:
- instalace aby bylo moznost menit rozvody bez nutnosti zasahovat do LPG systemu..
- nadrz Toroid misto rezervy(co nejvetsi objem pri zachovani roviny podlahy kufru) - upraven plovak pro tankovani alespon na 90% - tusim ze max do Combi je 53 litru
- sekvencni vstrikovani
- vzhledem k upalovani sedel moznost pristriku benzinu nad kriticke otacky(4000ot/min?)
- dle zkusenosti uzivatelu bez flash lube (nejsem presvedcen o jeho prinosu)
- plnici hrdlo ukryto pod vickem od hrdla pro plneni benzinu
Panove mi doporucili Lovato, sekvencni vstik, pry stabilnejsi nez Elpigaz. Svicky NGK pry nedoporucuji, ze se u tohoto typu motoru po nejakych par tis. km propaluji az nekam do ustroji ci co. Brisky a Boshe pry jedine co drzi. Plnici hrdlo pod vickem pry neumi,ze to zkouseli a vylamuje se ven..Tak nevim, jestli nekdo treba ma od nich tuto moznost a bez zavady? Vstriky pry u tohoto systemu jde menit po jednom,coz je mou podminkou a doufam,ze je to pravda

Taky by se mi libila moznost po case vymenit cele ventily vc. sedel za houzevnatejsi, nevite, zda je tato moznost?By pak odpadla nutnost kontrolobvat vule kazdych 20k..
Predem diky za odpoved a sdilene zkusenosti, plynu zdar!:)
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
S tim vylamovanim je to blbost, mam to tak uz pres 30tis a porad se nic neulomilo.
Flashlube, viz vyse blbost.
a nemuze chybet moje obvykla hlaska, LPG je blbost, do auta to nepatri ...
Flashlube, viz vyse blbost.
a nemuze chybet moje obvykla hlaska, LPG je blbost, do auta to nepatri ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
Nevím jak ventily, ale co jsem se bavil s motorářema z brusírny hlav kteří to dělají, tak odchází pouze ventilová sedla a to jen u výfukových ventilů. Tzn. u 16ti ventilu to obnáší přelisovat 8 sedel v ceně 500,-/sedlo + práce. Automobilky dávají tvrzená sedla do motorů flexifuel taky jen na výfuková sedlavasmen82 píše:Taky by se mi libila moznost po case vymenit cele ventily vc. sedel za houzevnatejsi, nevite, zda je tato moznost?By pak odpadla nutnost kontrolobvat vule kazdych 20k..


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti