Stránka 14 z 27

Re: servo

Napsal: 13.11.2014 07:56
od foki
kdyz se tam udela misto tak se to da dotahnout ale nejdriv bych ocistil odmastil a podival se jestli to opravdu tece z pod matky nebo jestli to nejde z trubky .

Re: Uniká náplň v servu řízení

Napsal: 15.11.2014 17:56
od jisol
Lopik@Trance píše:Tak problem vyrieseny - vymena tlakovej hadice. Davam tu aj supis toho , co a za kolko treba objednat konkretne FORD FOCUS MKII, 2006, 1.6 74kW:

* Sada 2 hadic (tlakova + vratna), FINIS kod: 1743276 - 100 eur
up269540-SHlangi_GUR.jpg
* Tesnenia - FINIS kod: 1332661, 1332662 - 12 eur

* Matica pre uchytenie tlakovej trubky do cerpadla (nie je sucast balenia hadic) - FINIS: 4747355 - 20 eur ... stary typ matice mal mensi rozmer, uz sa nepouziva - FINIS bol: 6742740
3da0485409598d4cc898e8d04b2eb45c.jpg
Olej s normou WSS-M2C204-A2 - cena cca 10 eur/l

robota ma vysla na 60 eur
---------------------------------
suma sumarum: oprava za 200 eur :dih:
Posilova.png
Tak mne to už potkalo také. Akorát cena za výměnu 5900Kč :dih:

Re: servo

Napsal: 22.11.2014 11:24
od hirvonen
Takže jsme s kamarádem automechanikem zkoušely dotáhnout tu převlečnou matku následovalo očistění dolití oleje.Dneska jsem tam šmátral a zdá se mě že to nebude dobré matka totož byla mokrá uvidím jak bude ubývat olej ale myslím si že to spěje k výměně hadic.Na jednu stranu jsem rád že servo je v pořádku a co mě sere je životnost hadice mám ujeto pouze 48000km a už takové broblémy.Zeptám se jestli je nutné vyměnit i tu převlečnou matku nebo stačí tlaková hadice a druhá otázka se týká toho teflonového těsnění na převlečné matce má jakou funkci těsnící nebo aby se to nepovolilo.Děkuju za rady.

Re: servo

Napsal: 12.01.2015 19:43
od hirvonen
Takže auto je po opravě byla vyměněna ta převlečná matka ve které byli udajně vymačkané okroužky,tlaková trubka byla v pořádku takže materiál mě přišel na 500kč ale práce 1500 protože je tam hodně špatný přístup snad to bude dobré protože mě nejvíc naštvalo ta mizerná výdrž samotného materiálu.

Re: servo

Napsal: 10.02.2015 21:31
od kolumbus
Zdravím. Mám EHPAS - elektrohydraulicky posilovac. Mám problém že pri teplote pod -10C mi "zamrzne" posilovač a PC vypíše chyby "steering assist malfunction". Keď sa oteplí na -6C. tak potom už ide. Ide vždy len pri nízkych teplotách zatuhne. V servise skontrolovali nálň a všetko je OK, netečie. Je to 2.0 diesel. Už v minulsoti som bol aj -20C a všetko OK. Až túto zimu keď je pod -10 tak zamrzne. Baterka je pôvodná od 2009.
Vdaka

Re: servo

Napsal: 11.02.2015 15:42
od Giggo
Zrovna slabá baterka by mě napadalo jako důvod.
A jakmile ji Altík po nějakým čase dost nabudí a stačí unapájet vše tak chyba zmizí.

Re: servo

Napsal: 11.02.2015 21:32
od kolumbus
Dnes mi v servise povedali ze nejaka chyba v riadiacej jednotke cerpadla. Kody chyby su: B1342 MEM a U261B MEM.
No ale kedze do -8 je to OK, a potom zamrzne. Prikláňam sa k tomu ze už je slabá baterka a v tom mraze nedokáze dať dostatočný impulz po naštartovaní aby fungovalo čerpadlo. Už zima končí. Počkám čo bude cez rok a ked tak na na zimu vymenim baterku. Uvidime.

Re: servo

Napsal: 12.02.2015 07:13
od atxm
No pravda, tu matku vymýšlelo nějaké hovado. Kdyby se inspirovali stavebními stroji, tak by tam dali kužel kov na kov, který drží i 35 Mpa. Tady to drží 1 Mpa a vydrží to pár let.

Re: servo

Napsal: 12.02.2015 07:44
od foki
atxm píše:No pravda, tu matku vymýšlelo nějaké hovado. Kdyby se inspirovali stavebními stroji, tak by tam dali kužel kov na kov, který drží i 35 Mpa. Tady to drží 1 Mpa a vydrží to pár let.
martine tech jobovek je vic - co jen v rychlosti me napadlo - pylovy filtr , zhavicky u 1,6tdci , lanko na kapotu mondeo/smax ,

Re: servo

Napsal: 01.05.2015 07:44
od SQi1
Zdravím pánové, mám Focuse 1,6 74kw benzin, r.v.2009, jsem týden po výměně tlakové hadice (unikal olej ze serva), a teď jsem s ním zažil dost nečekaný a nepříjemný zážitek. Během jízdy přestal fungovat posilovač řízení a já jsem málem neodbočil tam, kam jsem potřeboval, řídit v tu dobu manželka, tak by to neurvala. Žádné zvláštní zvuky auto nevydává, žádná kontrolka nesvítí, oleje je v nádržce dost. Má zde někdo tušení, co se mohlo stát? Děkuji.

A teď se to už 10 dní a cca 500 km nestalo, takže jaký může být důvod, že přestal posilovač pracovat? Může se tam po týdnu ježdění objevit ještě nějaká vzduchová bublina nebo se z nějakého důvodu mohl zaseknout redukční ventil čerpadla?

Re: servo

Napsal: 05.05.2015 19:01
od Radekjo
Ahoj. Problém nemám, ale chci vědět jaké je všude šroubení. Ví to někdo?
Hadice si nalisuji jaké chci a redukce si seženu také jaké chci. Jen nevím co.
Díky.

Re: servo

Napsal: 06.05.2015 07:06
od foki
Radekjo píše:Ahoj. Problém nemám, ale chci vědět jaké je všude šroubení. Ví to někdo?
Hadice si nalisuji jaké chci a redukce si seženu také jaké chci. Jen nevím co.
Díky.
elektricke nebo mechanicke ?

Re: servo

Napsal: 06.05.2015 18:39
od Radekjo
Tlakové hydraulické, ale asi jsem nepochopil co vše je zapotřebí na servo.

Re: servo

Napsal: 10.05.2015 17:23
od foki
odpoved za 400


elektricke nebo mechanicke servo ?

Re: servo

Napsal: 16.05.2015 07:13
od Radekjo
Elektrické.