škubání motoru
- Kaizer
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 20.01.2010 00:38
- Bydliště: Česká Třebová
Re: škubání motoru
Měl jsem stejné příznaky, až mi to při jednom studeném startu zahlásilo žlutou poruchu motoru a následné samovolné vypnutí motoru. V diagnostice jsem načetl chyby P120F a P0087. Mělo by to týkat palivového čerpadla a nízkého tlaku v Railu. Už se mi parkrát na Fordech vyplatilo, než cokoliv začnu rozebírat, nejdříve rozpojit, prostříknout a znovu zapojit konektory problémového aparátu, a cukání je pryč. Motor jede jak brus.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
Minulost
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 31.08.2018 16:28
FUCUS 1.8 TDCi KKDA - škube
Ahoj,
už asi půl roku se trápím s FORD FOCUS 1.8 TDCi 85 kW KKDA 2008. Auto po zahřátí škube zhruba v rozmezí 1500 ot. - 2200 ot. Auto začne smrdět naftou a za mnou bílý kouř. Chvílema motor zní jak traktor. Překonám 2200 ot. a je klid a jede až do konce jak má.
Vyměnil jsem:
Váha vzduchu
EGR
Vstřikovače (2x celá sada)
Snímač tlaku na railu
Žádná změna.
Tlak na vstřikovacím čerpadle drží - nepadá, když motor škube.
Vypozoroval jsem, že motor škube jen když je otevřený EGR ventil, jak se zavře jede normálne. Zkusil jsem zaslepit tak žádná změna. Výměna taky nepomohla.
Napadá někoho něco dalšího ??
Děkuji.
už asi půl roku se trápím s FORD FOCUS 1.8 TDCi 85 kW KKDA 2008. Auto po zahřátí škube zhruba v rozmezí 1500 ot. - 2200 ot. Auto začne smrdět naftou a za mnou bílý kouř. Chvílema motor zní jak traktor. Překonám 2200 ot. a je klid a jede až do konce jak má.
Vyměnil jsem:
Váha vzduchu
EGR
Vstřikovače (2x celá sada)
Snímač tlaku na railu
Žádná změna.
Tlak na vstřikovacím čerpadle drží - nepadá, když motor škube.
Vypozoroval jsem, že motor škube jen když je otevřený EGR ventil, jak se zavře jede normálne. Zkusil jsem zaslepit tak žádná změna. Výměna taky nepomohla.
Napadá někoho něco dalšího ??
Děkuji.
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: škubání motoru
To zní dost záhadně … co snímač otáček ? Jak to drží volnoběh ? Nějaká závislost mezi studeným a teplým motorem ? Měřil jsi kompresi ? Nemizí voda ?
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- Airwavemagic
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12.04.2018 19:18
- Bydliště: Němčičky, Prostějov, Urnäsch
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání motoru
Mě škubání motoru ve stejných otáčkách dělal neoriginální DPF filtr. Po výměně za starý a zregenerovaný originál mám klid.
Ford S-Max 2.0, 103 kW, r.v. 2006
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: škubání motoru
1,8 TDCI nemá DPF filtr
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1685
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: škubání motoru
Prý je to mýtus. Některé 1.8TDCi prý měly DPF filtr, ale je jich hoooodně málo.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.09.2020 19:42
Focus MK2 2009 1.6TDCI 80Kw ŠKUBÁNEK
Ahoj Všem Ford´ákům,
mám problém se svým Fokoušem, při ustálené jízdě aniž by byl motor zahřátý, auto škube a běží ventilátory. (palivák je tam chvilku nový a tankuju Benzina+Mol), nesetkal se s tím někdo?

mám problém se svým Fokoušem, při ustálené jízdě aniž by byl motor zahřátý, auto škube a běží ventilátory. (palivák je tam chvilku nový a tankuju Benzina+Mol), nesetkal se s tím někdo?


-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 03.03.2015 10:28
Re: Focus MK2 2009 1.6TDCI 80Kw ŠKUBÁNEK
Ano. Bylo takový opravdu velmi krátký škubnutí ale výrazný tvrdý škubnutí a časem začalo být častější. Kurvítkem bylo čidlo tlaku paliva (umístěno na common railu). Pres ebay bylo za cca 2200,- .....v servisu 2x tolik tusim i s prací.
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
Zdravím
Ford focus MK2 2.0 TDCI 2009 motor je po generální opravě, nové rozvody, vyčištěné DPF, egr vymontován vyčištěn auto od té doby najelo 9 000km 8 měsíců v provozu po opravě
Problém nastal při natankování plné nádrže a vyjetí na dovolenou kdy se problém začal projevovat při ujetí cca 30km ( možná stím nesouvisí ale už nevím kde hledat chybu)
Při jízdě po městě do 50km/h jak za studena tak i za tepla vše v pořádku. Problém nastává při jízdě do kopce a zahřátí motoru na 4 kvalt a výše, motor začne cukat škubat ( jako by nešel vstřik nebo palivo ) a ztrácí výkon při podřazení na 3kvalt se uklidní a jede cca 5min bez problému to vše se opakuje až na 2 i 1 kvalt až do takového stádia kdy není auto schopno jet ani na 1 kvalt a při zastavení na volnoběh začnou kolísat otáčky 600-1200. Při vypnutí motoru a opětovném nastartování motoru se ustálí otáčky ale jízda je stále stejná kdy je už cukání na 1,2,3, kvalt okamžitě. Na autě nesvítí žádná kontrolka a při napojení na diagnostiku nepíše žádnou závadu.
čím více auto zahřáté tím je vše horší. Startování auta za studena i za tepla bez problému
Auto nepojizdné už 2 měsíce a bylo ve 3 servisech kde byly vyměněny díly: oleje filtry, spojka se setrvákem, vstřiky poslány na vyčištění a kontrolu-v pořádku, vyměněná váha vzduchu, snímače teploty u DPF,
při výměně pal. filtru zjištěno zanesení větší než obvykle a tak vypuštění nafty a demontáž vyčištění pal. nádrže ( konzistence nafty jakoby naředěná s olejem kalná a hnědá a zápach po naftě téměř žádný přitom tankuji furt na jedné a té samé benzince)
Nějak si už nevím rady a v servisech mi přijde že už jen mění díly a částka za opravu narůstá.
Takže budu rád za nějaké nápady čím by to mohlo být nebo jak pokračovat.
Děkuji
Ford focus MK2 2.0 TDCI 2009 motor je po generální opravě, nové rozvody, vyčištěné DPF, egr vymontován vyčištěn auto od té doby najelo 9 000km 8 měsíců v provozu po opravě
Problém nastal při natankování plné nádrže a vyjetí na dovolenou kdy se problém začal projevovat při ujetí cca 30km ( možná stím nesouvisí ale už nevím kde hledat chybu)
Při jízdě po městě do 50km/h jak za studena tak i za tepla vše v pořádku. Problém nastává při jízdě do kopce a zahřátí motoru na 4 kvalt a výše, motor začne cukat škubat ( jako by nešel vstřik nebo palivo ) a ztrácí výkon při podřazení na 3kvalt se uklidní a jede cca 5min bez problému to vše se opakuje až na 2 i 1 kvalt až do takového stádia kdy není auto schopno jet ani na 1 kvalt a při zastavení na volnoběh začnou kolísat otáčky 600-1200. Při vypnutí motoru a opětovném nastartování motoru se ustálí otáčky ale jízda je stále stejná kdy je už cukání na 1,2,3, kvalt okamžitě. Na autě nesvítí žádná kontrolka a při napojení na diagnostiku nepíše žádnou závadu.
čím více auto zahřáté tím je vše horší. Startování auta za studena i za tepla bez problému
Auto nepojizdné už 2 měsíce a bylo ve 3 servisech kde byly vyměněny díly: oleje filtry, spojka se setrvákem, vstřiky poslány na vyčištění a kontrolu-v pořádku, vyměněná váha vzduchu, snímače teploty u DPF,
při výměně pal. filtru zjištěno zanesení větší než obvykle a tak vypuštění nafty a demontáž vyčištění pal. nádrže ( konzistence nafty jakoby naředěná s olejem kalná a hnědá a zápach po naftě téměř žádný přitom tankuji furt na jedné a té samé benzince)
Nějak si už nevím rady a v servisech mi přijde že už jen mění díly a částka za opravu narůstá.
Takže budu rád za nějaké nápady čím by to mohlo být nebo jak pokračovat.
Děkuji
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: škubání motoru
Ma to v sani klapku, take Y pred motorom?
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
ano, zkoušel jsem a chodí není zaseklá
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: škubání motoru
Moze mat problem so snimanim polohy, potom lieta od dorazu po doraz. Bolo to pichnute na diag aj pocas toho trhania, alebo sa len dodatocne vycitavali chyby?
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
Jednou a kontrolovali otacky tlak pal. Teploty egr a nevykazovalo to zadne neobvykle chovani... co by jste doporucil merit pri diagnostice pri jizde?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: škubání motoru
Ci prave vtedy nehodilo chybu spominanej klapky. Po restarte motora zmizne.
Este ma napada skontrolovat variabil turba, aj ked ten trhanie asi nesposobi. Skor to, ze na 100kmh zrychluje minutu.
Este ma napada skontrolovat variabil turba, aj ked ten trhanie asi nesposobi. Skor to, ze na 100kmh zrychluje minutu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti