Stránka 14 z 17
Re: FF3 predFL
Napsal: 29.10.2017 15:49
od Wolodyjowsski
Jsem si zcela vědom své fatální nezkušenosti a neznalosti, proto tuto odbornou debatu dobrovolně vzdávám a přenechám jiným.
Zejména pozorní čtenáři Autobildu jistě vědí o problematice svoje.
Dovolte mi odejít.
Re: FF3 predFL
Napsal: 29.10.2017 23:25
od Thorrko
nepovolena inzerce
ZaQik
Re: FF3 predFL
Napsal: 01.11.2017 18:48
od IvanSt
Na tuto debatu nemusíš být odborník. Stačí jen, když se oprostíš od hospodských rozumů. Pokud chceš vylepšit svou neznalost, přečti si ještě pozorněji, než pozorný čtenář Autobildu, nový Svět Motorů. Případně uživatel phofy ho ofotit ve vedlejším vlákně
Zhodnocení focuse 1.0 92kw po 177000km:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=1185
Re: FF3 predFL
Napsal: 03.11.2017 19:46
od petulak
[quote="IvanSt"]Na tuto debatu nemusíš být odborník. Stačí jen, když se oprostíš od hospodských rozumů. Pokud chceš vylepšit svou neznalost, přečti si ještě pozorněji, než pozorný čtenář Autobildu, nový Svět Motorů.
no, být tebou, tak Wolodu, nechám na pokoji.
nebo, chceš bejt " převálcován "??

yxc
Napsal: 19.11.2017 22:06
od TomBaa
Zrovna 1,6 EB bych si rád koupil, ale tohle čtení mě znepokojilo:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41&t=41207
Je to tedy tak, že k tomu LSPI dochází při určitém stylu jízdy (malé otáčky) a zároveň motoru který je částečně zakarbonovaný a má třeba už horší svíčky... stav válců se dá zjistit asi jedině endoskopem, pokud chci mít jistotu jak to vevnitř vypadá, zkoušel to
už někdo v servise, prohídnout válce, dělají to ?
Ps. a těm co praskly těsnící koužky a apod... používali jste aditivum? to by mělo karbon omezit.
Otec do jeho 1,0 EB leje VIF aditiv pro benziny, kterej ve Světě motoru i kdysi testovali, jakože opravu fnguje....
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 20.11.2017 07:26
od Sagic
Tech motoru jezdi spousta, neznamena to asi automaticky problemy, motor jede krasne. Myslim si ze horsi povest maji 1.6 tdci co jsem mel v mk2 a taky ho ma spousta lidi a ja s nim treba byl spokojeny az do prodeje. Proste je to asi kus od kusu. Jinak dle informaci co se ted vyrojilo bych se priklanel k tomu ze neni az tak problem s lspi jako s detonacnim spalovanim vzniklym karbonem. Coz podle me ovlivni jine vstrikovace, nekdo psal ze v pozdejsi produkci jsou jine nez na zacatku a jednak aditiva a oktany. Ja osobne sem linej neco pridavat tak jezdim na Verva 100 cena s kartou od benziny je +- stejna jako klasicky n95 jinde (max kacku, dve neresim).
To jsou moje nazory treba ti nekdo napise ze jsem mimo

Jinak jsme zkousel ruzne rezimy a nikdy jsem nezaslechl nic podezreleho, ale az cas ukaze

Re: yxc
Napsal: 20.11.2017 10:04
od solfan
TomBaa píše:Zrovna 1,6 EB bych si rád koupil, ale tohle čtení mě znepokojilo:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41&t=41207
Je to tedy tak, že k tomu LSPI dochází při určitém stylu jízdy (malé otáčky) a zároveň motoru který je částečně zakarbonovaný a má třeba už horší svíčky... stav válců se dá zjistit asi jedině endoskopem, pokud chci mít jistotu jak to vevnitř vypadá, zkoušel to
už někdo v servise, prohídnout válce, dělají to ?
Ps. a těm co praskly těsnící koužky a apod... používali jste aditivum? to by mělo karbon omezit.
Otec do jeho 1,0 EB leje VIF aditiv pro benziny, kterej ve Světě motoru i kdysi testovali, jakože opravu fnguje....
akoze kupovat v podstate nove auto (5-6 rokov stare auto je ako nove

) a riesit vysetrenie endoskopom

ty si uz na takom vysetreni bol? lebo ak nie, tak preco to riesis pri aute? ty si urcite starsi nez to auto
kazdopadne co chcem povedat je to, ze neries taketo veci, kazde auto/motor ma nieco, niektore viac, niektore menej, vyber si to, co chces, co je rozumna volab a pod. vyber si overeny bazar, predajcu, prezri auto ktore ta aujima, skontroluj co sa da pri beznej prehliadke a jazdi.
ked sa nieco poserie, tak holt, stava sa. opravis, vymenis a ides dalej.
Re: FF3 predFL
Napsal: 20.11.2017 22:14
od TomBaa
"
akoze kupovat v podstate nove auto (5-6 rokov stare auto je ako nove
) a riesit vysetrenie endoskopom "
- tak bohužel bych řekl, že pohled do útrob motorů 6 let starých přímovstřiků by nemusel být vždy optimistický. Minimálně co jsem viděl fotky 1,4T Astra, tak motor po pár letech zakarbonovaný až běda...

jinak , že 5-6 let staré auto je jako nové...to zkus říci někde v pojišťovně, a uvidíš hodně širokých úsměvů
Ta kamerka, mě zajímala spíš jako možnost zjištění stavu ve válcí.. samo sebou hodně napoví i hodnoty kompresních tlaků....
Re: FF3 predFL
Napsal: 20.11.2017 22:19
od TomBaa
Jinak v dnešním vydání Světa motorů - řeší téma nízkoviskozitních olejů.
Kde tak nějak radí, že proti detonacím pomáhají i dost bezvápenaté oleje...

jako názorný případ tam zrovna mají prasklý píst z 1,6 EB
jaká viskozita je vlastně předesaná pro 1,6 EB ?? 5W-20 jako u tříválce??
Re: FF3 predFL
Napsal: 21.11.2017 08:50
od solfan
TomBaa píše:"
akoze kupovat v podstate nove auto (5-6 rokov stare auto je ako nove
) a riesit vysetrenie endoskopom "
- tak bohužel bych řekl, že pohled do útrob motorů 6 let starých přímovstřiků by nemusel být vždy optimistický. Minimálně co jsem viděl fotky 1,4T Astra, tak motor po pár letech zakarbonovaný až běda...

jinak , že 5-6 let staré auto je jako nové...to zkus říci někde v pojišťovně, a uvidíš hodně širokých úsměvů
Ta kamerka, mě zajímala spíš jako možnost zjištění stavu ve válcí.. samo sebou hodně napoví i hodnoty kompresních tlaků....
no neviem co presne myslis tou poistovnou, ale ja som kupoval auta par rokov stare a vzdy v pohode.
teraz mam 6 rocne, 160 000 km a v pohode.
ano, posrat sa moze cokolvek, ale co mam robit, bat sa akde chodim? urobil som maximum pri vybere a teraz jazdim.
ked chces mat nejaku istotu, kup nove

Re: FF3 predFL
Napsal: 21.11.2017 08:57
od stano.
Bohuzial, ani tam nemas istotu. Mozes kupit chybny kus, ako chybu vo vyrobe. Ale chybny dizajn. Vid LSPI. Alebo silne karbonovanie napr u 1.6.THP.
Len u jazdenky mas kupnu cenu ovela nizsiu. A da sa najst dlhodoba historia a skusenosti podobnych kusov.
Re: FF3 predFL
Napsal: 27.11.2017 16:45
od IvanSt
Někdo kupuje nová auta a prodává je se skončením záruky se značnou finanční ztrátou. Jiný by si novější auto nekoupil, protože pro něj jsou jedině ta stará "poctivá" a mnohdy nezáleží na tom, že častěji opravuje, než jezdí.
TomBaa píše:jaká viskozita je vlastně předesaná pro 1,6 EB ?? 5W-20 jako u tříválce??
Tuším stejně jako STčko: 5W-20 + alternativní motorový olej 5W-30 se starší normou WSS-M2C913-C.
Tříválec má pouze 5W-20 a novou normu WSS-M2C948-B.
Re: FF3 predFL
Napsal: 13.12.2017 08:52
od foki
ecoboost 1,6 ma olej 5W30
Re: FF3 predFL
Napsal: 16.12.2017 19:18
od Lubak
s 5W-30 do 1,6EB bych byl opatrnej, je to alternativa a spousta servisů se toho drží, ale prvně byl psán pouze 5W-20 a pak přiřazena 30.
Re: FF3 predFL
Napsal: 16.12.2017 19:45
od stano.
Tam nejde len o 20 a 30. Mali by mat aj ine zlozenie aditiv. A 20 by mala mat chemicke zlozenie eliminujuce LSPI. Prechadzaju na to aj u Oplu. A koncern uz davno pouziva 5W-20 u preplnovanych benzinov.
A svet div sa. Motory sa nerozpadavaju, aj ked tam pouzivaju (podla niektorych) uz totalnu vodicku.