LPG - montáže a zkušenosti sem...

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od Mira » 12.06.2012 20:18

Koukám, že každýmu doporučí jiné množství dávkování flashlube :lol: Mi doporučili 6-7 kapek a tak to mám doteď. Na záčátku jsem si to hlídal kvůli možnému "rozštelování" a teď už jen kontroluji.

Srovnání Lovato & Elpigas netuším, jen vím, že u Elpigazu ten přístřik je nastavitelný od různých otáček - cca od 4,5tis. na které se dostanu jen zřídka a navíc mám ten přístřik softwarově vypnutý.

U Shellu jsem tankoval z nouze za 18,90 u Slaného na R7 :puke_r: Ale se sličnou obsluhou jsem zakoketoval a dala aspoň nějaké stírací losy, kteé jsem ještě nesetřel ..... :lol:
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

cannobit
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 14.04.2011 14:22
Bydliště: Středočech

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od cannobit » 13.06.2012 14:18

Tak mne to kape deset kapek. Jinak s tankováním. Tankuji stále u jedné pumpy jen 2x jsem bral u jiné co je blízko mých rodičů a musím se s váma podělit o takovou zkušenost. Poprvé jsem tomu nevěnoval velkou pozornost, ale na podruhé když mi na ujetých 400 km došel plyn jsem to spočítal a docela jsem žasnul. U té pumpy co beru stabilně tak mám spotřebu 7,6L a po natankování u té druhé mi vyšla spotřeba 9,5L 8O . Vždy tankuji do zavrčení a nuluji kilometry. Jezdím vesměs stejnou trasu do práce a styl taky neměním. Máte taky někdo takovouto zkušenost?
Byl Ford focus kombi 1.6 tdci 66 kW bez DPF 2009
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979

Uživatelský avatar
zbyndatvrd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 182
Registrován: 05.02.2008 19:40
Bydliště: jihomoravský kraj

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od zbyndatvrd » 13.06.2012 14:31

cannobit: kvalita LPG, rozdilne tlaky cerpadla CS, kalibrace plynomeru CS.
Ford Focus 1.6, 74 kW - 100PS, r.v.2008, Lovato EF Smart
Ford Focus 1.6, 74 kW - 100PS, r.v.2002, Elpigaz & FL - Prodano
Obrázek N95
Obrázek LPG

cannobit
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 14.04.2011 14:22
Bydliště: Středočech

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od cannobit » 13.06.2012 14:53

Tipoval bych to na kvalitu plynu. Ujetý počet km odpovídal počtu litrů které jsem tam natankoval. A právě potom mi to po 400 km přeplo na benzín. No každopádně už u nich brát nebudu :nunu:
Byl Ford focus kombi 1.6 tdci 66 kW bez DPF 2009
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979

Uživatelský avatar
dub
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 11.11.2010 15:39
Bydliště: Týn nad Bečvou

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od dub » 14.06.2012 10:11

Zdravím, tak jsem se také rozhodl po dlouhém váhání pro alternativní pohon lpg do svého C maxe 1,8 92kw Po pročítání na všech možných fórech a zjištování rozdílů o všech systémech jsem si nechal namontovat holadský systém Prins od jedné firmy z okolí Zlína. Cenově to není takový rozdíl od jiných nabídek ale kvalitou a následnou montáží si myslím, že určitě. Jak jsem vozidlo převzal, tak jsem včera po měsíci dojel na první kontrolu po dvou tisících km se zjištěním, ze je vše ok, další za rok nebo po 25tisícich. Celé jsem to otestoval jízdou přes Wroclaw do Rostoku a zpět. U spotřeby není rozdíl mezi benzínem a lpg, na to jsem se zaměřil v prvé řadě. Motor určitě ztichl, výkonově jsem necítil rozdíl ale určitě bude v kvalitě plynu, jelikož jsem vyzkoušel jak polský tak německý plyn. Zdálo se, že občas se pohupují volnoběžné otáčky podle toho, kde se natankuje. Cenově v Polsku to vychází kolem 18,-kč, v Německu kolem 22,-kč. Přimazávání jsem tam nedával, protože ještě nikdo objektivně nedokázal doložit smysl těchto zařízení, a já tam nato nemám ani nikde místo. Jediné co bylo doporučeno , tak kontrolovat svíčky a podle km ventily, jinak nic víc.
PS: už to tam mělo být dávno.
Přílohy
P5250796.JPG
P5250798.JPG
Ford C Max 1,8 92kw r.v.2008, LPG Prins VSI+ Valve Care
Ford C Max 2,0 TDCi r.v.2005
Škoda octavia 1,6 55kw r.v.1998
Škoda 125 5kv.1,3 r.v. 1994

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od Mira » 14.06.2012 10:31

Ze by prvni, ktery ma stejnou spotrebu LPG jako mel u benzinu?
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
MH30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 04.03.2010 12:58
Bydliště: Frydek-Mistek

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od MH30 » 14.06.2012 11:14

dub: Že bys měl spotřebu úplně stejnou, bych se taky divil. Ale nechci polemizovat, pokud je to ověřeno na několika nádržích... Bude k tomu asi i nějaká spotřeba benzinu.
Jinak PRINS tu má málokdo, v každém případě kvalitní sytém. Taky jsem o něm uvažoval, asi jsi montoval v MOVITA Fryšták, ne? Nakonec jsem bral lovato kvůli ceně a vzdálenosti do servisu....
K přimazávání: Prins má svůj vlastní poměrně sofistikovaný systém přímazu - dávkuje pro každý válec zvlášť a přesně, což je rozdíl, oproti těm kapátkám, co máme většina. Takže lze případně určitě domontovat. Jinak vítej mezi námi!
http://www.prinsautogas.com/de/produkte ... ecare.html
MONDEO, 1.8 16V, 92kW, combi, 2005, Ghia, od 9/2010 LPG Lovato Easy Fast Smart, toroid 53l
Obrázek LPG

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od Klvys » 14.06.2012 16:06

Tak spotřeba sedí i mě celkem když jezdím na benzin jezdím tak za 8 až 8,5L benzinu ale s plynem za 10L ale když přezuju na 16" kola tak jezdím taky za 8,5L plynu :)

ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od ka-spel » 14.06.2012 22:26

Mira píše:Ze by prvni, ktery ma stejnou spotrebu LPG jako mel u benzinu?
Když k tomu nepočítá ten benzín na startování a než to přepne, tak proč ne.
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od ka-spel » 14.06.2012 22:28

Tak asi z Fryštáku přímo od dovozce nebo Želechovice (...).
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od Mira » 15.06.2012 07:16

V pohode, ja se nepru. Vim ze prins ma i kombik na ff1 a taky je na tom se spotrebou podobne.
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
dub
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 11.11.2010 15:39
Bydliště: Týn nad Bečvou

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od dub » 15.06.2012 11:56

Montáž byla provedena ve Fryštáku. V Želechovicích jsem se byl také podívat ale až jsem viděl co provedli známému na W transportéru :dih: a pak to museli u Fedora dva dny předělávat. Od té doby má konečně pokoj. Spotřebu jsem počítal jen na plyn, protože na 825km toho na benzín moc nenajedu. První mě to zarazilo u palubního pc, kde to při dálníční tacho. rychlosti 140km/h ukazovalo 8,4l/100km, pak jsem to přepočítával podle spotřebovaného množství a sedělo to stejně. Z Wroclavi jsem jel na Klodzko a přes Králíky do Mohelnice kde to spadlo na 7,8L/100km. Po dálnici kolem Olomouce to zase vylezlo na 8,4l/100km. Uvidím dál jak se to bude chovat ale zatím si myslím, že by tento systém mohl být bez problémů. Jediné nad čím přemýšlím je to slavné přimázávání. Jedni to doporučují, druzí o tom nechtěj ani slyšet. Bylo by zajímavé udělat k tomuto statistiku s nějakým grafem, co to ukáže.
Ford C Max 1,8 92kw r.v.2008, LPG Prins VSI+ Valve Care
Ford C Max 2,0 TDCi r.v.2005
Škoda octavia 1,6 55kw r.v.1998
Škoda 125 5kv.1,3 r.v. 1994

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od Mira » 15.06.2012 12:15

dub:vyveď mě z omylu pokud se pletu, ale ty uvádíš průměrnou spotřebu LPG z palubního počítače nebo si vedeš evidenci někde jinde??? ano přepočítáváš, ale z kolika vyjetých nádrží ten výpočet vychází???

já mám v podpisu dlouhodobou spotřebu LPG bez benzínu, takže k udávané spotřebě je potřeba přičíst v dlouhodobém průměru cca 0,5l benzínu na 100km ... umím jet za 7,5l LPG což se rovná stylu "pohoda, klídek, tabáček" i za 11l LPG což je styl kola na střeše, plné auto, plný kufr, dálnice 130km/h z OL do Prahy ....

podotýkám, že nezpochybňuji spotřebu stejnou jako máš na benzín. je to i o stylu jízdy a mnoha dalších faktorech .... ale to je věčné téma :lol: důležité je, že jezdíme za "půl" 8)
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od Mira » 15.06.2012 12:45

... dojezd 0km ... našel jsem foto ve své galerce :lol: :lol:
Obrázek
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
dub
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 11.11.2010 15:39
Bydliště: Týn nad Bečvou

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od dub » 15.06.2012 19:13

Mira: první km jsem to kontroloval jen podle palubáku. Jen tu dálkovou a krátké trasy venku už jsem přepočítával podle spotřeby nádrží. Nechci se přít, jen jsem se divil, že není takový rozdíl ve spotřebě, jako mají někteří. Příští měsíc si pravděpodobně zopakuji znovu Něměcko na otočku, tak uvidím. Jinak máš pravdu je hodně poznat rozdíl v placení, jak jsem psal, ,, Už to tam mělo být dávno namontované". Přeji všem hodně úsporných km na lpg. :Dancer:
Ford C Max 1,8 92kw r.v.2008, LPG Prins VSI+ Valve Care
Ford C Max 2,0 TDCi r.v.2005
Škoda octavia 1,6 55kw r.v.1998
Škoda 125 5kv.1,3 r.v. 1994

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti