Stránka 121 z 202

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 27.05.2012 21:40
od el_Barto
moje rec milane ...

taky uz budu mit prestavbu zaplacenou, bohuzel ...

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 27.05.2012 21:50
od skier.n
milan26,el_barto: o čem je tu řeč?

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 28.05.2012 07:21
od milan26
Najdi see skier.n moje poslední příspěvky, neboli nesnažte se šetřit na LPG, sice jsem platil o cca 9.000 méně, ale chovánímv HL PROPAN PRAHA šílený a jejich díly po čase vadné, teda aspoň ten jeden a co se týče seřizování, dělá to tam každý kašpar a taky to tak podle toho vypadá a zvuk ERRORU je více, než často :!: :puke_r:

Jsem rád, že jsem to udělal a že teď začnu konečně jezdit za půlku, že aspon todle mi pomůže přečkat, než doplatim úvěr a zbavim se 1,6i LPG a koupim auto na dálnice. Asi nakonec Mondeo a hlavně naftu a pod 2litr už nikdy nejdu :wink:

Takže snad to v tom Neptunu nebude moc drahé ... :shocked:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 28.05.2012 09:59
od el_Barto
A moje prispevky vystihuji tzv negativni marketing ;) ...

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 28.05.2012 13:54
od Klvys
El-Barto na benzin jhsem nejel hodně dlouho jen jezdim než se to přepne chladici kapaliny mam dost :)
Mira: v březnu jsem měnil svíčky a kabely a říkal že není potřeba měnit filtry a nechapu co myslíš tím "filtry kapalné a plynné fáze" ja vím jen o filtru co je takovy maličky a vypada jak vzduchovy :-)

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 28.05.2012 15:46
od zbyndatvrd
Klvys: filtr kapalne faze je pred reduktorem. Reduktor -to je takova kouzelna krabicka, ktera premeni zkapalneny plyn v "plyn" :D a ten se prozene jeste jednim filtrem na plynnou fazi. Ale tam bych problem nehledal, pokud startujes na benzin, jak rikas.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 28.05.2012 22:42
od Mira
No já netvrdím, že ten problém tam je, ale z vlastní zkušenosti kterou mám z ledna tohoto roku si myslím, že by ten problém tam být mohl :idea: Klvys podle toho co jsem pochopil neví zda mu v servisu LPG čistili/vyměnili filtry kapalné a plynné fáze. No a pokud některý z těch dvou nebo i oba jsou na pokraji svých sil, tak ŘJ LPG špatně vyhodnocuje bohatost směsi, mění nastavení a "nakazí" ŘJ benzínovou, která taky následně rozhodí ideální nastavení a problém se startováním je na světě.
Snažil jsem se to popsat tak, jak má laická hlava toto pochytila v LPG servisu, když jsem řešil problém se starty já a které trvali kolikrát i několik vteřin.

Ťuk, ťuk od tý doby vše O.K. a už předem myslím na prevenci :)

Klvys, bylo by dobré po odstranění problému dát vědět kde byla příčina :idea:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 29.05.2012 14:11
od zbyndatvrd
LPG ridici jednotka (LRJ) pouze kopiruje benzinovou jednotku (BRJ). Jinymi slovy se z BRJ berou impulzy benz.vstrikovacu, se kterymi pak LRJ aktivuje plynove vstriky. LRJ by tedy nemela jakymkoliv zpusobem "nakazit" BRJ. Klvys muze zkusit na chvili odpojit baterii, cimz dojde k "resetu" BRJ a jezdit nejakou dobu jen na benzin a cekat, jestli se mu ten problem ukaze. Mozna pricina, ktera me jeste napada je, ze mu dostatecne netlakuje benzinove cerpadlo nebo se mu tlak pri delsi jizde na plyn "vytrati". To by taky vysvetlovalo, proc musi dele tocit motor, aby naskocil.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 29.05.2012 16:26
od Mira
.... uvidíme, co se dozvíme od Klvyse ....

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 29.05.2012 22:43
od el_Barto
zbyndatvrd píše:LPG ridici jednotka (LRJ) pouze kopiruje benzinovou jednotku (BRJ). Jinymi slovy se z BRJ berou impulzy benz.vstrikovacu, se kterymi pak LRJ aktivuje plynove vstriky. LRJ by tedy nemela jakymkoliv zpusobem "nakazit" BRJ. Klvys muze zkusit na chvili odpojit baterii, cimz dojde k "resetu" BRJ a jezdit nejakou dobu jen na benzin a cekat, jestli se mu ten problem ukaze. Mozna pricina, ktera me jeste napada je, ze mu dostatecne netlakuje benzinove cerpadlo nebo se mu tlak pri delsi jizde na plyn "vytrati". To by taky vysvetlovalo, proc musi dele tocit motor, aby naskocil.
tak to se trochu mylis bohuzel.
LRJ kopiruje BRJ, resp snima delku vstriku kterou dava BRJ a tuto delku prepocita svymi mapami a podle toho da impulz Lvstrikum. Pokud je ale ona korekcni mapa zvolena nevhodne, muze v urcitych rezimech mapa v LRJ davkovat nevhodny pomer smesi, cemuz se BRJ snazi adaptovat a v delsim horizontu se takto ve volitelnych parametrech dokaze preucit spise na LPG. Pak muzou byt horsi starty kde je to dost nekompromisne od forda nastaveno. Bohuzel reset benzinove jednotky nelze provest napriklad jako u starych ECC IV odpojenim od baterie ale je treba k tomu nejaky cas provozu na BA aby se BRJ zase adaptovala na BA.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 30.05.2012 00:15
od ka-spel
Má tady někdo focus s origo lpg z výroby?

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 30.05.2012 08:26
od Mira
vím o jednom. člen VEJLA, ale je registrovaný na konkurence .... tady netuším jestli někdo takový je.
foki tady prodává/prodával jednoho s orig LPG, tak mu písni a vysonduj, kde je mu konec: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 23#p760423

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 30.05.2012 08:31
od Mira
el_Barto: díky :idea: neuměl jsem to podat tím správným způsobem, ale tak nějak jsem to myslel. nechtěl jsem se jako laik přít a tak jsem to nechal být ....

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 30.05.2012 09:06
od Klvys
No ja uvidím co stím teda bude.Když jsem tam byl v březnu tak říkal o filtru možna filtrech že není potřeba a že dělali nějaké zkoušky těsnosti...tak uvidím jestli to bude přetrvavat zase to už od patku neudělalo :) ale nevím no jezdím strašně kratke vzdalenosti 1km,5km,10km a hned zhasinam startuju.. :)

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 30.05.2012 09:51
od ka-spel
2 Mira: o tom od fokiho vím. Zajímají mě zkušenosti s origo zástavbou X dodělávané (ty mě po přečtení fóra připadly rozporuplné).