
Aky je 2.0 Duratec HE ?
- rest
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poprad
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
presne tak, to sú dve rôzne veci 

Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" 
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Aha, tak toto ma vobec nenapadlo, nie su klapky ako klapky, vdaka za vysvetlenie...
Co sa tyka kolisania otacok, toto sa u mna nastastie neprejavuje, ale stale pretrvava problem so startovanim, posledne tyzdne to zacina byt horsie a horsie... neviem ci to je to tym, ze v zime bolo startovanie niecim pozitivne ovlpyvnene... kazdopadne prve co idem menit, si sviecky, podla vsetkeho su povodne a naju uz viac ako 70 tisic km za sebou...
Mam ale jednu otazku. Moj focus je vyrobeny v 4/2005, pozeral som na jagford e-shope a maju tam dva typy sviecok pre dvojliter, podla vin cisla mi predajca povedal, ze pre moj motor su sviecky pre focus II vyrobeny od 8/2005 hore... a nie pre focus II 6/2003 - 8/2005... ako to teda je?
Co sa tyka kolisania otacok, toto sa u mna nastastie neprejavuje, ale stale pretrvava problem so startovanim, posledne tyzdne to zacina byt horsie a horsie... neviem ci to je to tym, ze v zime bolo startovanie niecim pozitivne ovlpyvnene... kazdopadne prve co idem menit, si sviecky, podla vsetkeho su povodne a naju uz viac ako 70 tisic km za sebou...
Mam ale jednu otazku. Moj focus je vyrobeny v 4/2005, pozeral som na jagford e-shope a maju tam dva typy sviecok pre dvojliter, podla vin cisla mi predajca povedal, ze pre moj motor su sviecky pre focus II vyrobeny od 8/2005 hore... a nie pre focus II 6/2003 - 8/2005... ako to teda je?
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
daj mu vinko a on ti posle tie spravne, dont worry, jamaka je odbornik



- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Jinak co se tyce svicek - mam objednane NGK ITR6F-13 ... tak uvidime. Snad to bude ok ...
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Tak to som zvedavy, ako s nimi budes spokojny, potom podaj hlasenie... lebo presne nad tymyto som premyslal aj ja... u mna nakoniec rozhodli doporucenia tu na fore a tiez cena, NGK 16,- a Motorcraft 10,-, buduci tyzden menim...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- černý.fikus
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.04.2008 21:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
- volnobeh -
neni s tim problem, ale v lete, kdyz je teplo, uz ted to zacina, tak mi spadne volnobeh pod 750 a pak to mirne sem tam skubne, ale ne ze by se pohlo auto, ale proste slysim nepravidelny sem tam zvuk kdesi z motoru. V zime to pod 750 nespadne a volnobeh pohoda. uz sem premylsle, jestli ma cenu to nejak resit a jestli to jde jen o malinko hodit nahoru i v teplych mesicich, cimz by to zmizelo zcela, ale nejak to neresim. jede to, jede to, tak co no
- zahrati -
to mi jde celkem rychlo, myslim, ze i ve velkych mrazech to bylo do 5 km max na provozni. zadny problem.
DOTAZEK pro majitele 2,0
ja si toho bud nikdy nevsimal nebo to nedelalo... ale kdyz mate zahratou kapalinu, tak vam ukazuje tesne pod 90 myslim. meni se vam raficka, resp. klesa a to okamzite niz, jakmile to parkrat vosolite a pak zas jde tesne pod 90°C, kdyz ustalite rozumne otacky nebo to mate porad na 90 at delate, co delate? ja jsem nekde tu cetl, za tam je vymakany termostat, ktery lita sem tam, kdyz se to honi a nenechava to prehrivat apod. ale tohle mi neprijde jako normal, aby ihned kapalina padala a zase stoupala...v zavislosti na otackach. myslim, ze mi to nedelalo predtim, anebo sem si toho nevsiml, mate to take?
neni s tim problem, ale v lete, kdyz je teplo, uz ted to zacina, tak mi spadne volnobeh pod 750 a pak to mirne sem tam skubne, ale ne ze by se pohlo auto, ale proste slysim nepravidelny sem tam zvuk kdesi z motoru. V zime to pod 750 nespadne a volnobeh pohoda. uz sem premylsle, jestli ma cenu to nejak resit a jestli to jde jen o malinko hodit nahoru i v teplych mesicich, cimz by to zmizelo zcela, ale nejak to neresim. jede to, jede to, tak co no
- zahrati -
to mi jde celkem rychlo, myslim, ze i ve velkych mrazech to bylo do 5 km max na provozni. zadny problem.
DOTAZEK pro majitele 2,0
ja si toho bud nikdy nevsimal nebo to nedelalo... ale kdyz mate zahratou kapalinu, tak vam ukazuje tesne pod 90 myslim. meni se vam raficka, resp. klesa a to okamzite niz, jakmile to parkrat vosolite a pak zas jde tesne pod 90°C, kdyz ustalite rozumne otacky nebo to mate porad na 90 at delate, co delate? ja jsem nekde tu cetl, za tam je vymakany termostat, ktery lita sem tam, kdyz se to honi a nenechava to prehrivat apod. ale tohle mi neprijde jako normal, aby ihned kapalina padala a zase stoupala...v zavislosti na otackach. myslim, ze mi to nedelalo predtim, anebo sem si toho nevsiml, mate to take?

FoFo II 2.0
- karl666
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 26.03.2011 02:25
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
tak jestli termostat funguje jak ma, tak pri dosazeni nastavene teploty otevre a pusti horkou chladici kapalinu do velkeho a pripusti se studena. to co ukazuje teplomer je teplota chladici kapaliny a ne motoru
- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
DOTAZEK pro majitele 2,0
ja si toho bud nikdy nevsimal nebo to nedelalo... ale kdyz mate zahratou kapalinu, tak vam ukazuje tesne pod 90 myslim. meni se vam raficka, resp. klesa a to okamzite niz, jakmile to parkrat vosolite a pak zas jde tesne pod 90°C, kdyz ustalite rozumne otacky nebo to mate porad na 90 at delate, co delate? ja jsem nekde tu cetl, za tam je vymakany termostat, ktery lita sem tam, kdyz se to honi a nenechava to prehrivat apod. ale tohle mi neprijde jako normal, aby ihned kapalina padala a zase stoupala...v zavislosti na otackach. myslim, ze mi to nedelalo predtim, anebo sem si toho nevsiml, mate to take?
[/quote]
na auto jsem fest haklivy, ale nikdy jsem si toho nevsiml takze dle me to muj nedela a drzi porad tesne pod 90 ... na druhou stranu musim rict, ze vetsinou jezdim klobouka, takze se to mozna nemohlo projevit
ja si toho bud nikdy nevsimal nebo to nedelalo... ale kdyz mate zahratou kapalinu, tak vam ukazuje tesne pod 90 myslim. meni se vam raficka, resp. klesa a to okamzite niz, jakmile to parkrat vosolite a pak zas jde tesne pod 90°C, kdyz ustalite rozumne otacky nebo to mate porad na 90 at delate, co delate? ja jsem nekde tu cetl, za tam je vymakany termostat, ktery lita sem tam, kdyz se to honi a nenechava to prehrivat apod. ale tohle mi neprijde jako normal, aby ihned kapalina padala a zase stoupala...v zavislosti na otackach. myslim, ze mi to nedelalo predtim, anebo sem si toho nevsiml, mate to take?

na auto jsem fest haklivy, ale nikdy jsem si toho nevsiml takze dle me to muj nedela a drzi porad tesne pod 90 ... na druhou stranu musim rict, ze vetsinou jezdim klobouka, takze se to mozna nemohlo projevit

FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II

- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
to černý.fikus: Tak dnes som sa pri riadnom vytoceni motora az k hranici 6000 tisic otacok (3 krat zhruba asi za 5 minut) zameral na teplotu chlad.kvapaliny a mozno raz sa trosicku pohla ale inak stale krasne drzala tesne pod 90 stupnov...
P.S. Neda mi aby som sa asi znovu neopakoval, ale ten tah nasho 2.0 Duratecu HE od 4 tisic a zvuk s otvorenym KN filtrom je nadhera a stale sa toho nemozem nabazit... fantasticky atmosfericky motor...
P.S. Neda mi aby som sa asi znovu neopakoval, ale ten tah nasho 2.0 Duratecu HE od 4 tisic a zvuk s otvorenym KN filtrom je nadhera a stale sa toho nemozem nabazit... fantasticky atmosfericky motor...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- Miguelicek
- Test driver
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 09.08.2008 16:31
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Já jsem si teda poslední dobou taky dával pozor na teplotu, a můžu potvrdit, že se drží těsně pod 90°...ale já jsem teď pán s kloboučkem a platem vajec v kufru, takže žádný testy při vysokých otáčkách
Ryko, proto začni myslet na další úpravy


Ryko, proto začni myslet na další úpravy

- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Dalsie upravy uz asi nie su realne, bude mi musiet stacit to, ze motor dostal K&N kit...
Mam aktualne jedno zaujimave porovnanie s 1.8 VTec v Civicu Sport. Mal som moznost si kratko zajazdit a musim teda povedat, ze zvukovy prejav Duratecu HE s otvorenym Airboxom je v porovnani s hondackym motorom mojim usiam ovela viac lahodiace... Vtec nema az take grady, zhodnotil by som to asi takto - Vtec = pilenie, Duratec HE = nadherny rev...
Je vidiet, ze minimalne po zvukovaj strane otvoreny airbox robi divy...
Vykon oboch motorov by som hodnotil velmi podobne, aj celkovy prejav... v nizsich otackach klud ale ked uz sme na tych 4 tisicoch je to ine kafe... Pocitovo ale sa mi zdal Focus vo vyssich otackach zivsi, mozno to prave sposobovala ta zvukova kulisa, tazko povedat... Co bolo ale na honde fantasticke a nemohol som si na to rychlo zvykonut po jazde na focuse - pri jemnom stlaceni plynu motor okamzite reaguje, na focuse pri rozbiehani ma vacsinou focusacky pedal hneva a musim vzdy viac stlacat pedal ako by som rad, aby siel motor do otacok... nereaguje tak rychlo, co je skoda...
Mam aktualne jedno zaujimave porovnanie s 1.8 VTec v Civicu Sport. Mal som moznost si kratko zajazdit a musim teda povedat, ze zvukovy prejav Duratecu HE s otvorenym Airboxom je v porovnani s hondackym motorom mojim usiam ovela viac lahodiace... Vtec nema az take grady, zhodnotil by som to asi takto - Vtec = pilenie, Duratec HE = nadherny rev...

Vykon oboch motorov by som hodnotil velmi podobne, aj celkovy prejav... v nizsich otackach klud ale ked uz sme na tych 4 tisicoch je to ine kafe... Pocitovo ale sa mi zdal Focus vo vyssich otackach zivsi, mozno to prave sposobovala ta zvukova kulisa, tazko povedat... Co bolo ale na honde fantasticke a nemohol som si na to rychlo zvykonut po jazde na focuse - pri jemnom stlaceni plynu motor okamzite reaguje, na focuse pri rozbiehani ma vacsinou focusacky pedal hneva a musim vzdy viac stlacat pedal ako by som rad, aby siel motor do otacok... nereaguje tak rychlo, co je skoda...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ale reaguje, musíš mít vykuchané vířivé klapky a hned poznáš jak motor reaguje na sebemenší dotek na plyn. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
V tom aute je tolko klapiek, ze uz ani neviem ktore su ktore...
Mali by tam teda byt dvoje, ak mi pamat dobre sluzi...
a virive klapky podla toho co som si narychlo pozrel by mali zlepsit spalovanie v nizkych otackach... otazka teda je, co s tym... a co to spravi s motorom ak s nimi nieco vyvediem. Ako pise ballu, reakcia na zosliapnutie plynu bude podstatne lepsia, ale podla teorie sa zhorsi spalovanie v nizkych otackach - co to realne sposobi? Vyssiu spotrebu? Horsi prejav motora v nizkych otackach? Zivotnost? Otazky laika...


Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Emise mám lepší než při přihlašování v ČR, dělal mi to stejný mechanik a myslel si, že mám vyměněný motor, spotřeba od 6.4- 9.5L dle nálady již rok a na zátah nemusím čekat na 4500ot ale již je znatelný od 3800ot. srovnal se ten diagramový hrb krouťáku na 4000 ot:mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ballu, podla toho co pises to znie, ako by tam tie klapky vobec nemali byt...
nechapem potom, naco ich tam vobec davaju, ked motor ma bez nich dobru spotrebu, nizke emisie a lepsi priebeh krutaku... tot zahada pre mna...

Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host