Stránka 13 z 279
Napsal: 19.10.2007 18:20
od libe
Presne tak, startuje mi to taky tak.

Napsal: 19.10.2007 18:37
od NEEO
Uf tak to díky kluci-dneska jsem koukal na tu baterku a je tam 40Ah.Není to na 1,6 16v málo????díky za ještě jednu radu.

Napsal: 19.10.2007 19:18
od pelen
40Ah mas trochu moc uspornou baterku. Zmer si rozmer, ktery ti tam vleze, vytipuj si neco pres 50Ah, abys nemusel dlouho rozvazovat, kdyby ti ta 40 klekne. Nechal bych ji normalne dozit.
Napsal: 19.10.2007 20:13
od NEEO
pelen píše:40Ah mas trochu moc uspornou baterku. Zmer si rozmer, ktery ti tam vleze, vytipuj si neco pres 50Ah, abys nemusel dlouho rozvazovat, kdyby ti ta 40 klekne. Nechal bych ji normalne dozit.
díky za radu-ted tam je 40Ah Varta -bezúdržbová.Tak myslíš že tam mohu dát takhle silnou baterku(chtěl bych zase bezůdržbovou)do té mé 1,6??A existuje nějaká stupnice pro tenhle motor OD-DO v síle baterky???Díky za odpověd.

Napsal: 19.10.2007 20:28
od chmelko
mam 44Ah Vartu dynamic blue a nemožem si ju vynachvalit, nikdy som nepocitil, že by som potreboval silnejšiu...
Napsal: 19.10.2007 21:38
od pelen
Jenze chmelko ty neuvazujes do predu.
Pouziti autolednicky ne jen za chodu motoru, ale jeste i nejakou dobu po zastaveni motoru.
Pri chladu a za mrazu klesa kapacita i plne nabite baterky.
Napsal: 19.10.2007 21:43
od chmelko
Pelen:fakt kupoval som ju, este do ford ka v 2002 (prezila aj cestu do francuzska s chladnickou non stop, ked som si kupil fofo ,hned som ju tam premenil...
u nas je velmi uznavaný starý pan elektrikar, ktorý ich predava, a presvedčil ma, že hlavne u benzinov je hlupost sa hnat za čím vyšším číslom, a po tolkých rokoch mu dávam za pravdu,,,je fakt super...
Napsal: 20.10.2007 07:49
od mosad
Jak jsem psal na straně 9. Po průzkumu trhu a cen jsem se rozhod pro baterku origo Ford 52 Ah 500 A cena 2175 s dph. Doporučili mi ji hlavně proto, že mám Ghia výbavu a tudíž hodně věcí v elektrice. Líp to ta baterka snáší. To mi přijde logické. Kdo má jen základní výbavu vystačí i s tou slabší což je u Forda někde kolem 45 Ah.
Napsal: 20.10.2007 18:49
od ElBunda
Na téma baterka mám dotaz trošku z jiného soudku. Protáčí se mi šroub, co drží pás a příchytku dna baterky. Zespodu není žádná matka, takže je asi zalisovaná ve dně kastlíku a asi se mi protočila. Dá se nějak vyndat celý kastlík i s baterkou a ten šroub pak dostat ven? Help me

Napsal: 21.10.2007 15:17
od Ahmed
ElBunda píše:Na téma baterka mám dotaz trošku z jiného soudku. Protáčí se mi šroub, co drží pás a příchytku dna baterky. Zespodu není žádná matka, takže je asi zalisovaná ve dně kastlíku a asi se mi protočila. Dá se nějak vyndat celý kastlík i s baterkou a ten šroub pak dostat ven? Help me

Myslim, ze da, kdyz vyndas baterku

Napsal: 21.10.2007 17:38
od ElBunda
To Pelen:
Dones majzl a kladivo a je hotovo! Pat a Mat by to nezvládli líp

Napsal: 21.10.2007 17:39
od ElBunda
Sorry, je to pro Ahmeda. Paměť mi už neslouží...
Napsal: 21.10.2007 17:50
od Wolf2
mosad píše:Jak jsem psal na straně 9. Po průzkumu trhu a cen jsem se rozhod pro baterku origo Ford 52 Ah 500 A cena 2175 s dph. Doporučili mi ji hlavně proto, že mám Ghia výbavu a tudíž hodně věcí v elektrice. Líp to ta baterka snáší. To mi přijde logické. Kdo má jen základní výbavu vystačí i s tou slabší což je u Forda někde kolem 45 Ah.
Ono až tak nezáleží na výbavě auta ,protože ,stejně .když ti točí motor tak ti to jde z altíku. Hlavní kritérium pro Forda je ,že musí být calciová ,lépe snáší dobíjení z altíku (altík dodává 14,8V,klasika je 13,8 - 14,4 )
Napsal: 22.10.2007 13:48
od AlexBB
No,dnes som musel ostat doma, baterka je asi off, akurat by ma zaujimalo, že či ma zmysel dobýjanie pokiaľ svieti tá červená kontrolka na baterke, alebo sa mam rovno obhliadnuť po novej. Baterka je origo. Motorcraft 680A, 70Ah. Vdaka
Napsal: 22.10.2007 13:56
od chmelko
kupil by som určo novu, je presne čas kedy začínaju zomierat baterie, okolo 0stupnov..
ak ju dobiješ, myslím, že už nedokáže pravidelne studene starty za mrazu...
ako si ju mal dlho?