Stránka 13 z 13

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 15.08.2010 09:49
od petulak
Tam to píšou u všeho/odpoj. bater./ i když třeba měníš stěrač. Jinak ale: nemusíš! :mrgreen: :mrgreen:

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 15.08.2010 11:36
od VH123
JoeFocus píše:Otazka: je nevyhnutne pri demontazi pristrojovej dosky odpojit ukostrovaci kabel (-) od akumulatora (odpajali ste pred demontazou)?
Nic tím nezkazíš, ale konkrétně v tomhle případě je to zbytečné. Do přístrojovky jde jediný konektor, který není možné při odpojování zkratovat.

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 15.08.2010 13:46
od JoeFocus
Vymenu ziarovky mam za sebou. Nastastie som mal doma este ine ziarovky (ale len 1,2W :( ) ako som si myslel ze tam idu. Co som mal pripravene (3W) boli siroke (mozno na podsvietenie pristrojovky). Ked som to uz mal rozobrate, tak som tam dal aspon tu - lepsie ako nic. Akumulator som odpojil a doteraz som sa trapil s kodom na radio. Mal som k radiu kod, ale ako sa ukazalo tak nebol spravny. Musel som vybrat radio, aby som sa dostal k S.N. a potom uz nebol problem vdaka tomuto foru a programiku zistit kod. Sucasnym stlacenim 6+1 (ani 6+2) a pod. klavesovych skratiek sa na mojom radiu 4000RDS jeho SN nepodarilo zobrazit (len nejake ine cisla bez pismen a test repro).

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 09.09.2010 21:27
od zeck
Jsem si přečet pár vláken o osvětlení přístrojovky a v těch žárovičkách je fakt bordel. Někdo má 12V 3W, někdo tohle 12V/75mA (12*0,075=0,9W) a někdo tohle 14V/90mA (12*0,9=1,23W).
Já mám ty 14V, vyměnil jsem je za 12V 1,2W, a myslel jsem si, že by měly svítit ještě víc a ono prd. Svítí to jak bludičky. Mám koupit 12V 3W? 14V moc k mání nejsou a ve Fordu budou asi pěkně drahý, proto vybírám z 12V.

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 11.09.2010 07:28
od zeck
Už mám vyřešeno. Sehnal jsem si na zkoušku ještě 12V 2W a jednu jsem si koupil origoš ve Fordu za 48,- i spaticí. (12V 3W už je větší a žárovka se nevejde do patice.) Dal jsem je tam a origoš svítí dobře, ale 2W pěkně září. Nevím jestli při delší jízdě ve tmě nebude oslňovat.
Furt mi nebylo jasný jakto že obyč 12V 1,2W svítí tak málo proti origoš žárovce a pak jsem náhodou zjistil, že mi borec dal 24V (na doklad dokonce napsal ještě jiný :-) ). Vyměnil jsem je za 12V a záhada byla vyřešena.
Už se tu něco takovýho psalo, ale ještě jednou..... třeba se to někomu hodí...
Za cenu jedný žárovky od Fordu mám 10 žárovek z obchodu a to jsem ještě ušetřil :) (Pokud tedy nepočítám ostatní žárovky na experimentování.)

Toť má zkušenost

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 01.10.2010 07:10
od Mustang Shelby
Pod přístrojovkou svítí pět žárovek - 3x podsvícení budíků plus 2x podsvícení vody a benzínu.
Žárovky 12V - 1,2W . Demontáž přístrojovky je tady popsána, jen nikam nespěchat a jde to v poho. Žárovky jsou v paticích, stačí jen opatrně vytáhnout a zasunout novou. 3W žárovku tam nenarveš, jak je někde uvedeno.

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 01.10.2010 20:25
od beergogo
žárovky jsou s paticí T5. od Číňanů se dají objednat s vysoce svítivými ledkami a je po problémech a dalších výměnách nesvítících žárovek.

Re: osvětlení přístrojovky

Napsal: 05.10.2010 23:15
od ekoman
Zdravím, když sundám budíky a vyměním žárovky za modré prosvítí to tu fólii co je v budíkách?? nebo se musí vyměnit??