Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12.05.2009 22:54
- Bydliště: Trnava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
pridam sa aj ja ... zazitok to bol neskutocny. Kazdemu doporucujem. Som tam trapil 1.8 TDCi CMAX, ale stalo to zato. Ako bolo napisane, trat na nase auta stavana, len za seba musim skonstatovat, ze som total lamer. Je to uplne ine jazdenie, kde treba mat zvladnute mnozstvo veci a hlavne potom aj pri jazde nato dbat. Takze tesim na dalsiu rundu a moznost zdokonalenia sa.
Som tiez rad, ze som vas spoznal osobne . Dik za super akciu.
PS: sorac za tu navigaciu, next time som na chvoste
jozef: z TT som bol ja
Som tiez rad, ze som vas spoznal osobne . Dik za super akciu.
PS: sorac za tu navigaciu, next time som na chvoste
jozef: z TT som bol ja
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
kombi sa spravalo v zakrutach dobre, vobec nie pretacavo.. ja som vecsinou chodil do zakrut prirychlo, potom som to mal nedotacave.. ked som ale vytlacil spojku, dalo sa to skorigovat.. zdalo sa mi ze bee isiel v zakrutach lepsie ako ja, mozno vedel lepsie odhadnut rychlost
gumy, ako som uz pisal, zda sa mi ze z nich vela nezmizlo.. takze su ok aj na dalsie jazdenie
prve okruhy som skusal s ESP, predsa len na zaciatku je clovek nabudeny a nechcel som to hned zapikovat ako ta honda
po par kolach som ESP vypol a bolo to citit.. s ESP bolo treba davat ovela mensi pozor v zakrutach, vyrazne to teda pomaha.. mozno to bolo znasobene este tym ze potom ked sa prehriali gumy uz tak nedrzali
gumy, ako som uz pisal, zda sa mi ze z nich vela nezmizlo.. takze su ok aj na dalsie jazdenie
prve okruhy som skusal s ESP, predsa len na zaciatku je clovek nabudeny a nechcel som to hned zapikovat ako ta honda
po par kolach som ESP vypol a bolo to citit.. s ESP bolo treba davat ovela mensi pozor v zakrutach, vyrazne to teda pomaha.. mozno to bolo znasobene este tym ze potom ked sa prehriali gumy uz tak nedrzali
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
mehturt, kombiky su vsetky nedotacave, pretoze su tazsie. ak by si mal dizel, mal by si este nedotacavejsi (este tazsi predok)
prave naopak pretacave auta ponukaju na okruhu vacsi zazitok (moznost driftit), napr. male bmw-cka so zadnym nahonom
nedotacavost je dnes bezna vlastnost vsetkych beznych "konfekcnych" aut. nedotacave auto je na "beznu" jazdu bezpecnejsie ako pretacave
ja to viem presne porovnat kedze som mal lahky benzinovy HB a teraz mam 5m kombik s tazkym motor. ten rozdiel v hravosti tych aut je neskutocny v prospech focusu. a to este treba povedat, ze ani "bezny" focus sa v hravosti neda zrovnat s etalonmi pretacavych aut
prave naopak pretacave auta ponukaju na okruhu vacsi zazitok (moznost driftit), napr. male bmw-cka so zadnym nahonom
nedotacavost je dnes bezna vlastnost vsetkych beznych "konfekcnych" aut. nedotacave auto je na "beznu" jazdu bezpecnejsie ako pretacave
ja to viem presne porovnat kedze som mal lahky benzinovy HB a teraz mam 5m kombik s tazkym motor. ten rozdiel v hravosti tych aut je neskutocny v prospech focusu. a to este treba povedat, ze ani "bezny" focus sa v hravosti neda zrovnat s etalonmi pretacavych aut
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 15.06.2009 11:03, celkem upraveno 1 x.
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
diky killer za lekciu.. ale to uz vsetci vieme..
no ostatni tu saleju s tym ze ci mi neustreloval zadok a podobne..
no ostatni tu saleju s tym ze ci mi neustreloval zadok a podobne..
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
no na HB im mohlo ustrelovat zadky. podla mna na 2.0 HB by sa dalo aj zadriftovat
sak nech vcedulak povie, nepotrebuje k tomu podla mna ani mokru cestu, zakrutu a rucku
sak nech vcedulak povie, nepotrebuje k tomu podla mna ani mokru cestu, zakrutu a rucku
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
este k spotrebe 1.6 ti-vct - natankoval som v BA plnu, spotreba po ring asi 7.5, po skonceni jazdenia 10, zostalo mi trocha viac ako stvrtina v nadrzi
takze, ked nejede tak aspon nezere
takze, ked nejede tak aspon nezere
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
rucnu som tam skusal len asi 3x, ale na tom asfalte sa to neutrhne ani za nic, takze zo smyku nic nebolo musel by som potiahnut brzdu o dost vyraznejsie a to som uz mal strach ze to neukocirujem a vyletim von. Takze som to radsej nechal tak. Ale nabuduce mozno skusim
Rozmyslam, ze to neslo seknut rucnu aj preto, ze som mal prehriate brzdy a potom je potreba vacsej sily na tu rucnu...bohvie, v com to bolo, jednoducho asi 3x som ju sekol ale kolesa len zapiskali a zadok neuskocil do strany.
Rozmyslam, ze to neslo seknut rucnu aj preto, ze som mal prehriate brzdy a potom je potreba vacsej sily na tu rucnu...bohvie, v com to bolo, jednoducho asi 3x som ju sekol ale kolesa len zapiskali a zadok neuskocil do strany.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
tiez som skusal rucnu asi 2x, ale nicomu to nepomohlo.. bolo to ako pise vlado
nicomu to nepomohlo, no mozno to neviem dobre robit, co by zas nebolo nijak prekvapujuce
nicomu to nepomohlo, no mozno to neviem dobre robit, co by zas nebolo nijak prekvapujuce
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
dobre, ze som nakoniec nesiel, lebo by som bol urcite jedina obet na trati
som tusil, ze Vy ste vsetci fanatici, rucky na trati skusali
a casy nemerali? ste mohli pomerat, vzdy 2-ja do auta, spolujazdec stopky
spon by bolo vidno kolko ta 2.0 da 1.6tke
som tusil, ze Vy ste vsetci fanatici, rucky na trati skusali
a casy nemerali? ste mohli pomerat, vzdy 2-ja do auta, spolujazdec stopky
spon by bolo vidno kolko ta 2.0 da 1.6tke
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
ale zere, zeremehturt píše:takze, ked nejede tak aspon nezere
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
KH: my si to odmerame podla onboard kamery
Inak su fakt trapny, ze to nemaju. Mozno to len neponukali, urcite to musia mat.
A KH: rucka na okruhu preco nie. Podaktore zakruty boli take pomale, skoro o 180 stupnov, na dvojke, ledva som pocul motor (mozno 3 tisic otacok). Tam len tak zo srandy by to bolo fajn
Inak su fakt trapny, ze to nemaju. Mozno to len neponukali, urcite to musia mat.
A KH: rucka na okruhu preco nie. Podaktore zakruty boli take pomale, skoro o 180 stupnov, na dvojke, ledva som pocul motor (mozno 3 tisic otacok). Tam len tak zo srandy by to bolo fajn
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Ja som sa vykydol bez problemov aj bez rucky
A s tym nechytanim rucnej to bude asi fakt, preto sa menia za hydraulicke si myslim. Ale v tejto zone nie som doma, takze info slabe...
A s tym nechytanim rucnej to bude asi fakt, preto sa menia za hydraulicke si myslim. Ale v tejto zone nie som doma, takze info slabe...
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
Bolo fantasticke hladat svoj "late apex" a svoju stopu. Skoda ze bezne auto je tak zufalo tazke, poobede ked ste odisli to rychlo zabalila aj ta alfa aj subaru a bol som tam suverenne najupiskanejsi (zostalo to bmw, opel z BA a neskor sa pridal civic Type-R predposledny model), na hranici smyku som de fakto jazdil kazdu zakrutu (okrem tych dvoch S sikan), ale gumy sa drzali statocne a ani to na nich velmi nevidno. S pretacavostou sa dostavi problem len pri rychlom eSicku, ked nie je dokonale zvladnute (vid moj vylet do strku). na to som si potom uz daval bacha (prudke zmeny smeru do S) a nebol problem. Nakoniec som to vzdal 2 jazdy pred koncom (stale sa predlzovali jazdy v prospech srsnov na 1 stope), kolesa uz nevychladli ani po pol hodine (alebo zeby az 3/4 ), nedala sa na nich udrzat ruka (disky, pneu, brzdy som radsej nechytal) a isiel som pijánko okreskami domov smer Sahy. vrátil som sa o 22:00. fantastická akcia ale uz viem ze chcem na hranie lahky lotus/caterham
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
bee, fantastikus !!! Urcite si si to riadne uzil. Povodne som aj ja planoval zostat cely den, ale po ceste domov som zistil, ze som spravil dobre, ked som sa vratil. Na tej "dialnicnej" obojsmerke uz pri SK hraniciach dosla slaba chvilka na moje oci. Zacali mi hrozne slzit, este ze ma to chytilo na tom useku a nie na dialnici, inak by som asi zostal stat na krajnici mal som bohovske stastie. Dosiel som domov a moje oci boli na sr...
Inak ktore boli vase najoblubenejsie useky ?
1. jednoznacne dvojita sikana po cielovej rovinke (ako som uz predpokladal), to bola krasa. Az na videu som videl, ze tam mi zadok chodieval dost casto do strany a brutalne na tom bolo, ze na zaciatku prvej sikany som zacinal brzdit a cloveka to tlacilo brzdit dalej a dalej, skusit to az v druhej zakrute prvej sikany. No a potom s citom brzdit az do druhej sikany a na trojke dalej, to bola spica
2. tie dve rychle zakruty na trojku, co boli na zadnej strane okruhu, to bolo spica, tam mi obcas aj trojka presmykla a korigovat smyk v 120 km/hod, to je nieco, co som doteraz nezazil. A tam bolo citit, ako Fofo brutalne drzi
3. to esicko, kde vyletel Civic (a tusim ze aj Bee), to bol asi najtazsi usek z celej trate, tam sa trafit presne na obrubniky, tym sa dalo hodne usetrit...
No a najtazsie bolo asi to esicko v prostriedku drahy, tam kde vyletel TJ, aj Mehturt si tam spravil kratky vylet. Pred tym miestom som mal velky respekt...lebo v tom mieste bolo treba hodit dvojku v zakrute, co riadne rozhadzalo auto....
Inak ktore boli vase najoblubenejsie useky ?
1. jednoznacne dvojita sikana po cielovej rovinke (ako som uz predpokladal), to bola krasa. Az na videu som videl, ze tam mi zadok chodieval dost casto do strany a brutalne na tom bolo, ze na zaciatku prvej sikany som zacinal brzdit a cloveka to tlacilo brzdit dalej a dalej, skusit to az v druhej zakrute prvej sikany. No a potom s citom brzdit az do druhej sikany a na trojke dalej, to bola spica
2. tie dve rychle zakruty na trojku, co boli na zadnej strane okruhu, to bolo spica, tam mi obcas aj trojka presmykla a korigovat smyk v 120 km/hod, to je nieco, co som doteraz nezazil. A tam bolo citit, ako Fofo brutalne drzi
3. to esicko, kde vyletel Civic (a tusim ze aj Bee), to bol asi najtazsi usek z celej trate, tam sa trafit presne na obrubniky, tym sa dalo hodne usetrit...
No a najtazsie bolo asi to esicko v prostriedku drahy, tam kde vyletel TJ, aj Mehturt si tam spravil kratky vylet. Pred tym miestom som mal velky respekt...lebo v tom mieste bolo treba hodit dvojku v zakrute, co riadne rozhadzalo auto....
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing day EuroRing Madarsko 14.6. (info 1.str)
ked si zoberieme tento obrazok, pre mna boli najtazsie zakruty 5, 9 a 14..
treba dat prelozit ten obrazok
treba dat prelozit ten obrazok
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů