LPG - montáže a zkušenosti sem...
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
zkontroloval bych lambdy a nasledne nechal asi preladit smes, svicky muze drtit moc bohata i moc chuda smes. Jak vypadaly kdyz je vytahl? mas foto?
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
Jo, svíčky může během chvíle zasrat bohatá směs, od ní pak mají vyšší svod a blbě pálí. Vymontovat
mrknout jaká je směs
nafotit
dát sem
Kolik Ti to žere oleje?




Kolik Ti to žere oleje?

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - výrobce AC
No svíčky nenafotím, po první výměně jsem je vyhodil, vypadaly ale všechny stejně, a z Forda jsem si je pak po výměně nebral, leda že bych dneska jednu vymontoval a nafotil, ale asi to bude ok, když teď nejezdím na plyn
. Lambdu v servisu vyloučili, měli to na diagnostice a žádná závada neuložena a pokud by odešla lambda, prý by to hned diagnostika řvala. Tu směs jste mysleli na plyn, chápu to dobře?
Olej mi přijde že to nežere snad vůbec, měnil jsem asi před 2200 km a koukal před pár dny a přijde mi naprosto stejně na horní rysce.

Olej mi přijde že to nežere snad vůbec, měnil jsem asi před 2200 km a koukal před pár dny a přijde mi naprosto stejně na horní rysce.
- MH30
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 04.03.2010 12:58
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: LPG - výrobce AC
Tym: Hodně zajímavé, o tom jsem ještě neslyšel. Je to smůla. Se vzdáleností elektrod to souviset nebude, to je jasné. Spíš ty staré svíčky nějak nezvládly LPG a odrovnaly kabely i s cívkou... Já, když jsem dával LPG, měl jsem tam už několik des. tkm jeté originál Motorcrafty, odtrh zůstal 1,3 mm a jelo se dál. LPG přestavba se nijak neprojevila. Teď jsem je teprv vyměnil cca po 30 tkm na LPG a mrtvé ještě nebyly, spíše preventivně...
Možná u tvého auta byly nějaké nicmoc svíce, které na benzín šlapaly, ale LPG byl problém. Možná už nebyly ani originál kabely....nevím. Nicmoc se na tom vymyslet nedá, prostě smůla, ale po výměně cívky, kabelů a osazení originál svíček by neměl být důvod k dalším problémům.
Možná u tvého auta byly nějaké nicmoc svíce, které na benzín šlapaly, ale LPG byl problém. Možná už nebyly ani originál kabely....nevím. Nicmoc se na tom vymyslet nedá, prostě smůla, ale po výměně cívky, kabelů a osazení originál svíček by neměl být důvod k dalším problémům.
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - výrobce AC
No když jsem měnil prvně svíčky, byly tam origo Motorcrafty, kabely byly taky origo... těžko říct, jestli byly ty kabely někdy měněny, nebo zrovna končila jejich životnost a prostě se svezly s tou montáží... Když si vezmu tu posloupnost, tak prostě tápu. Největší průšvih je to, že se vyměnily kabely a svíčky a jezdilo to pár desítek km dobře... a až pak se projevilo zase cukání a údajně odešla cívka. Pokud by byla načata, projevilo by se to hned, ne? A zároveň zřejmě odešly dvě z šesti nových svíček. To je to, co mi nejde do hlavy, jestli byly nové kabely a svíčky, proč to odešlo? Proto si logicky říkám, jestli to LPG zase nějak neodrovnalo hned po výměně svíček a kabelů cívku a dvě svíčky, to bych mohl taky jezdit na lpg a při každým tankování rovnou měnit svíčky. No každopádně teď pojedu na revizi LPG a pak se uvidí
.

- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
Já to myslel tak, že pokud byly svíčky už na hranici svých sil, benzín ještě zvládaly. Já tam mám taky origo Motorcrafty, po montáži LPG je nikdo taky nesklepával ale nemám bohatou směs, spíš lehounce chudší a tak to třeba ustojej. Teď jde o to, s jakou tepelnou hodnotou osadili další svíčky a jestli se nepřehřívají. Po těch pár desítkách km se může načatá cívka projevit, motor totiž není dostatečně prohřátý když ručička na teploměru na palubce začne ukazovat svisle! Když jsem si píchnul diagnostiku do auta a jel se projet, ručička byla už v půlce pole, ale motor měl jen 70°C. Pořádně se prohřál až po ujetí dalších pár km. Chtělo by to vytáhnout adaptační mapy z řj. Co tam máš teď za svíčky?

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - výrobce AC
Jsou tam origoše, co jsou na V6, na ten motor je jen jeden typ - AGSF 32 FM. Jejich techn. parametry ale neznám. Byly tam myslím ty samé i původně před první výměnou.
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: LPG - výrobce AC
Hele nemáš taky díru v hadici od klikovky?vis yesther,ve fordu jsou tak školený že nepoznaj ani vypálený svíčky
To se mě nezdá že ti odchází celý zapalování takhle najednou.http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=15

ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 31.07.2011 22:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
2tym:
Vůbec si nedovedu předctavit jak by směs LPG mohla přez svíčku odpálit kabely a cívku, obzvlášt jestli ty svíčky vypadaly normálně. Moje teorie je taková, že už jsi měl načatou cívku (dávala nižší napětí na jednom "sekundáru", který je pro dva válce), benzín ti to pálilo dobře, takže jsi neměl problém. Jelikož je ale lpg hůře zapalovatelná, tak ti to začlo cukat. Po první výměně svíček a kabelů pravděpodobně snížil odpor trasy k elektrodě svíčky a tím pádem do chvíli necukalo, ale cívka šla dále do kytek a při tom mohla odpálit i ty dvě cívky co jsou na tom vadném sekundáru. Toť moje teorie, protože: Kdyby jsi měl směs LPG moc chudou nebo bohatou, tak ti vyhodí chybu řídící jednotka. Osobně bych být tebou zajel do Strakonic (raději na benzín:))ať se na to podívají a případě doseřídí - stejně se ti již blíží čas kdy bys na to doseřízení měl ject.
Pozn.: Osobně jsem nikdy speciální svíčky na LPG nepoužil a vždy tam dávám ty co jsou doporučený pro ten danej motor a rozhodně nic nesklepávám (takto mi to bylo i ve Strakách doporučeno) a nikdy jsem se svíčkama neměl problém.
Vůbec si nedovedu předctavit jak by směs LPG mohla přez svíčku odpálit kabely a cívku, obzvlášt jestli ty svíčky vypadaly normálně. Moje teorie je taková, že už jsi měl načatou cívku (dávala nižší napětí na jednom "sekundáru", který je pro dva válce), benzín ti to pálilo dobře, takže jsi neměl problém. Jelikož je ale lpg hůře zapalovatelná, tak ti to začlo cukat. Po první výměně svíček a kabelů pravděpodobně snížil odpor trasy k elektrodě svíčky a tím pádem do chvíli necukalo, ale cívka šla dále do kytek a při tom mohla odpálit i ty dvě cívky co jsou na tom vadném sekundáru. Toť moje teorie, protože: Kdyby jsi měl směs LPG moc chudou nebo bohatou, tak ti vyhodí chybu řídící jednotka. Osobně bych být tebou zajel do Strakonic (raději na benzín:))ať se na to podívají a případě doseřídí - stejně se ti již blíží čas kdy bys na to doseřízení měl ject.
Pozn.: Osobně jsem nikdy speciální svíčky na LPG nepoužil a vždy tam dávám ty co jsou doporučený pro ten danej motor a rozhodně nic nesklepávám (takto mi to bylo i ve Strakách doporučeno) a nikdy jsem se svíčkama neměl problém.
FoFo I combi po FL r.v. 11/2003 1.6 16V - LPG AC Stag 4 Plus
-
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 31.07.2011 22:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
2 zbyndatvrd
Omyl, složení se liší dle ročního období. Jde o poměr Propan/Butan, kde zimní směs má kvůli snadnějšímu vypařování Propanu poměr 60%/40%, kdežto v letní směs má poměr opačný tedy 40%/60%.zbyndatvrd píše: Slozeni plynu byva jednotlivymi vyrobci nemenne. Kouzlo cenoveho snizovani/navysovani je primo umerne topne sezone.
FoFo I combi po FL r.v. 11/2003 1.6 16V - LPG AC Stag 4 Plus
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - výrobce AC
WGeorge: Zní to fundovaně a odborně
. Možná to tak i bylo, podle chlapů ze Strakonic je nesmysl, aby LPG nějak takhle odpálilo zapalovací soustavu, ale samozřejmě na to mrknou, jsem objednaný na příští týden.

- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - výrobce AC
Hm a kde se ta hadice najde? Mrknujimm píše:Hele nemáš taky díru v hadici od klikovky?vis yesther,ve fordu jsou tak školený že nepoznaj ani vypálený svíčkyTo se mě nezdá že ti odchází celý zapalování takhle najednou.http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=15

Aha už jsem to našel, no to potěš koště, to je přístup

- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
2WGeorge
Informace ohledne prime umery navysovani cen se stridanim letni a zimni topne sezony neni mylna. Je to vsak jen jeden z nekolika duvodu.
Informace ohledne prime umery navysovani cen se stridanim letni a zimni topne sezony neni mylna. Je to vsak jen jeden z nekolika duvodu.
- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
Pro ty, kteri by hledali duvod navyseni spotreby LPG v michani letni/zimni smesy, muzu uklidnit. Vysledek je prave opacny.
LÉTO (40/60)
energetická náplň válce roste
spaluje se bohatší směs, čímž roste výkon
produkce oxidu uhelnatého ve výfuku je vyšší
spotřeba pohonných hmot klesá
ZIMA (60/40)
směs je chudší
výkon motoru je nižší
spotřeba pohonných hmot je větší
LÉTO (40/60)
energetická náplň válce roste
spaluje se bohatší směs, čímž roste výkon
produkce oxidu uhelnatého ve výfuku je vyšší
spotřeba pohonných hmot klesá
ZIMA (60/40)
směs je chudší
výkon motoru je nižší
spotřeba pohonných hmot je větší
-
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 31.07.2011 22:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
To že ta topná sezóna je jedním z vlivů na vyšší cenu souhlasím. Reagoval jsem na tu tvoji první větu o tom, že složení lpg je neměnné.zbyndatvrd píše:2WGeorge
Informace ohledne prime umery navysovani cen se stridanim letni a zimni topne sezony neni mylna. Je to vsak jen jeden z nekolika duvodu.
FoFo I combi po FL r.v. 11/2003 1.6 16V - LPG AC Stag 4 Plus
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti