Tak chlapci, potřebuju radu Vašich hlav pomazaných

...
Abych to nějak sesumíroval, auto po montáži lpg stále mírně cukalo, tak jsem klasicky šel po svíčkách, dal jsem tam nějaké levné shitky, po týdnu cukání opět. Odjel jsem do Forda, vyměnili svíčky a kabely za origoš s tím, že byl problém v kabelech. Vesele jsem odjel, po pár dnech klidné jízdy bez cukání opět problém a velký, cukalo to ještě více. Návrat do Forda a diagnoza cívka. Cívka vyměněna, ale auto nevráceno - stále byl někde zádrhel. Takže auto prodělalo měření komprese - vše ok, vysátí benzínu a znovu načerpání nového - nepomohlo, nakonec zjištěna závada - opět svíčky, na dvou válcích kaput, s čímž nikdo nepočítal, nové měly najeto pár desítek km. Přišlo se na to až přeházením svíček ve válcích... Mezi výměnou kabelů se svíčkami a výměnou cívky jsem najel cca 100 km na plyn.
Takže logicky se domnívám spolu s technikama ve Fordu, že plyn nějak musel odstřelit krátce po sobě svíčky a zřejmě i cívku a kabely. Nemáte s tím někdo zkušenost? Teď jsem dovezl auto domů - na benzín, na plyn mám strach přepínat a objednávám se na kontrolu do Strakonic, kde mně to montovali.
Podotýkám, že před montáží jsem neměl jediný problém s motorem, problémy začaly po montáži.
Tohle vědět, nikdy bych LPG nedával a to jako vážně. Ať už je příčina kdekoliv.
Takže by mě zajímalo, co na LPG může takto odstřelit zapalovací soustavu. Kdyby byla načatá, určitě bych to nějak poznal, ale do montáže LPG auto jelo jako nové, startovalo za studena i za tepla skvěle, táhle, necukalo, prostě žádný problém nebyl.
Nenapadá někoho něco?
