Stránka 117 z 279

Re: Baterie

Napsal: 07.12.2012 22:12
od stano.
cerven píše:
stano. píše:Na startovaci prud sa vykasli. Ma to aspon 500A a viac neries. Nevidim nejaky rozdiel medzi 72Ah a 74Ah. Zober tu, ktorej rozmery ti vyhovuju viac. A urcite radu Silver.
Rozměry mají stejné, takže Silver.
Neviem ako si to myslel. Blue a Silver maju rovnake rozmery. 72Ah a 74Ah maju uplne ine rozmery - aj vysku, aj sirku.

Re: Baterie

Napsal: 07.12.2012 22:25
od cerven
Já tedy nevim ale koukal jsem na dvě stránky mimo jiné i na oficiální stránky Varta a obě mají rozměry naprosto stejné.

Re: Baterie

Napsal: 08.12.2012 00:37
od stano.
Blue 72Ah a Silver 74Ah maju rovnake rozmery.
Ja som sa sekol, Silver je 74Ah a potom mensia je az 63Ah. Silver 72Ah neexistuje. Silver 63Ah je oproti 74Ah uzsia a vyssia. Zle som si to pamatal a nepozrel som si to teraz.

Re: Baterie

Napsal: 09.12.2012 22:22
od klika79
Čauky ,nějak se mi nezdálo dobíjení tak jsem byl v servisu a tam na alternátoru mněnily diodovej můstek,řekli že už je to ok.Doma měřím měřákem a pořád mám 13,5 V .Baterii jsem vytáhnul a dal dobít,stějně jsem jen tak tak nastartoval.Projel jsem asi 90 km a pak prochazim palubní počítač a dostávam info kod "9318 Battery voltage low " znamená to tedy že baterka je k.o. nebo to nedobijí
.Měřákem naměřeno 13,5 V,může být špatné dobíjení vlivem špatné baterie když to hlasí i počítač.

Re: Baterie

Napsal: 10.12.2012 08:44
od spanel
To měříš při nastartovaném motoru, nebo bez? A měříš to hned po vypnutí motru a nebo třeba 1 den po odstavení auta? A měnili ti i regulátor na altíku?
Příznaky by skutečně mohly ukazovat na špatnou baterii, ale také na přetrvávající problém s dobíjením.

Re: Baterie

Napsal: 10.12.2012 15:28
od klika79
Dnes jsem byl u autoelektrikáře a udělal test baterie,říkal že ta je v pohodě ale málo dobíjí alternátor že možná regulátor.Odpoledne mu volám a že to pořád nejde tak jdou na relé .
Kde se to relé nachazí a kolik asi stojí ,buh ví jestli to bude ono...

Re: Baterie

Napsal: 10.12.2012 19:27
od gargulakj
Relé = regulátor.. Jak trčí konektor z altíku tak to je on.. Je to jeden kus i s uhlíkama.. Správně si myslím že by se tomu mělo říkát regulátor. Jak tomu můžou elektrikáři říkat relé nechápu..

Re: Baterie

Napsal: 10.12.2012 20:14
od Nepér
Protože ve škodofce tisícovce, stejně jako v dalších starších autech s dynamem v tom skutečně bylo relé a spínalo, když bylo napětí z dynama vyšší, než na baterii, aby se akumulátorem neroztáčelo dynamo... nebo taknějak. Asi tenkrát nebyly tak výkonný polovodičový diody. Od tý dobe se tomu říká relé a je to špatně.

Re: Baterie

Napsal: 11.12.2012 06:57
od ballu
Nevím, mě to dobíjí již tři roky nově koupenou Vartu 63 Ah napětím 13,8 V a startování v mrazech bez problému. Dokonce nemám problém jako jiní, když dám žárovku H7 s výkonem +30% tak má i při používání během dne životnost 2,5 roku. :?:

Re: Baterie

Napsal: 11.12.2012 12:39
od zdenyvm
Jenom vstoupím - třeba se to bude někomu hodit.
Dal jsem dotaz přímo na Vartu (Johnson Controls) ohledně vhodných baterek na FF1 1,8TDCi a FF2 1,6 TDCi, tady je odpověď:

Dobrý den,

pro oba tyto modely doporučujeme baterii VARTA Silver dynamic 574 402 075 3162, krátké označení E38, 74Ah.

Použitá technologie je Ca/Ca.


Ta poslední věta je pro nás veeelmi důležitá! :palec_nahoru:

Re: Baterie

Napsal: 11.12.2012 17:52
od klika79
Takže dnes jsem šel za tim autoelektrikářem ,jenom mne viděl a už se lapal po dechu...
Vymněnily ten regulator a stale nic ,pak říkal že zkoušely i přes nový kabel taky nic ,nakonec přímo do Fordu na tu diagnostiku a nic tam nenašly ,žádná hláška.Když odpojily kabel na alternátoru tak
krásných 14 V ale jak ho zase připojily spadlo to na 13.4 V jak v klidu tak i s otačkami.
Tak říkal jedině vyměnit nebo zkusit nový alternátor. To mi hlava nebere ,ve fordu prý nevědí co s tím ....Každopádně regulátor + práce 2000 kč tak to už jsem na 6000 kč :bebng: :evil:
Zkusím si půjčit jinou baterku co to udělá ale jinak fakt nevim :(

Re: Baterie

Napsal: 11.12.2012 19:27
od Jardak
A tohle jsi četl? http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 38#p808938 Jinak nevím proč nepokračuješ v topicu alternátor...

Re: Baterie

Napsal: 13.12.2012 12:26
od VH123
Ráno jsem nenatočil autíčko po pouhé týdenní odstávce, v minulosti jsem měl problémy s načítáním imobilizéru a znatelně delšími starty, takže počítám že to má za sebou a po dobití uvidim jestli jí dám důvěru nebo mi zbylými Ah posílí LED osvětlení v garáži, 3A z ní snad ještě vyždímat půjde. :D Do jara můžu jezdit s baterkou z Capri, nedám jí nebo regulátoru v autě zbytečně čočku když bych do auta se SmartCharge měl použít jen tu vápníkovou?

Re: Baterie

Napsal: 13.12.2012 16:27
od Nepér
Hele, já myslím, že na jednu zimu ne. Napětí jsem měřil a přes asi 14.4 V to nebylo ani bez světel v otáčkách... ale pro jistotu si to změř u sebe.

Re: Baterie

Napsal: 17.12.2012 09:11
od VH123
Tak baterku jsem nabil a dvorní autoelektrikář mi jí testnul zátěžovým měřákem - pořád cajk. A našel datum výroby přímo na mínus půlu baterky kde jsem ho opravdu nehledal - baterka je ještě z fabriky a má 9,5 let. Docela slušnej výkon, na jaře asi půjde do Fiesty a až klekne definitivně nebo maximálně před příští zimou, koupím zase Motorcraft. Snad za 10 let nezmršili kvalitu a bude to podobný držák.