Stránka 114 z 279

Re: Baterie

Napsal: 13.11.2012 19:36
od lucky.jack
No tak to tím "mým" způsobem mám baterku venku za 15 minut :nixw:

Re: Baterie

Napsal: 13.11.2012 19:44
od phofy
lucky: já to neměřil, mě to celkem bylo jedno jak to budu dělat dlouho :D Šlo mi hlavně o to abych jí vyměnil :D

Re: Baterie

Napsal: 13.11.2012 21:09
od Standa.64
phofy píše:lucky: já to neměřil, mě to celkem bylo jedno jak to budu dělat dlouho :D Šlo mi hlavně o to abych jí vyměnil :D
Přesně tak,nejsme na závodech :nazdravi:

Re: Baterie

Napsal: 14.11.2012 07:21
od lucky.jack
Nechtěl jsem s nikým závodit :wink: Jen jsem chtěl napsat svůj postup a dobu za jakou se to dá udělat :idea: Až vyzkouším ten druhej postup třeba změním názor :ble2:

Re: Baterie

Napsal: 14.11.2012 19:00
od spanel
Tak jsem dnes přehazoval baterii.
Postup:
Demontáž krytu motoru, krytu baterie.
Povolení spony na přívodní hadici k turbu.
Odpojení váhy vzduchu a držáčku kabeláže na filtru vzduchu.
Sejmutí gumového O kroužku držícího box filtru.
Sejmutí hadice k turbu a vytáhnutí boxu s filtrem vzduchu.
Odpojení (+) pólu baterie a vyháknutí svazků kabelů z háčků.
Vycvaknutí a vytáhnutí přední bočnice boxu baterie.
Povolení pravé matky držáku baterie a demontáž levé matky baterie.
Odklonění držáku baterie bokem.
Povytáhnutí baterie a demontáž (-)pólu baterie.
Vytažení baterie, vyčištění boxu na baterii.
Očištění a konzervace kontaktů - ok na kabeláži a na nové baterii.
Montáž je prakticky opačným postupem demontáže.

Re: Baterie

Napsal: 14.11.2012 19:53
od Standa.64
U fokuse je přístup k baterii lepší.To C Max má baterii utopenou z 2/3 pod torpédem,kdy i odšroubovat držák baterie je docela pjekérka :D

Re: Baterie

Napsal: 15.11.2012 09:09
od Sagic
Asi jsem prase, ale sundal jsem vrchni kryt nad baterii, vycvakal hadice a draty z predni strany krabice na baterii, vytahl povolil jeden sroubek na tom plechu co je pres baterii, druhy sroubek je hluboko a na dlouhem sroubu, nejde me nasadit racna, tak jsem ho tam nechal, ohnul teda ten plech nahoru odpojil poly a po chvilce hrani vythl baterku smerem dopredu :mrgreen:

Dneska se s tim ani trapit nebudu, a sundam jen kryt nad baterkou a na chvili pripojim svoji starou trafo nabijecku i bez odpojivani baterky, snad se nic nestane :nixw:

Re: Baterie

Napsal: 15.11.2012 10:03
od spanel
Standa.64 píše:U fokuse je přístup k baterii lepší.To C Max má baterii utopenou z 2/3 pod torpédem,kdy i odšroubovat držák baterie je docela pjekérka :D
No u FoFoII je to dle mého názoru stejné. Také 2/3 pod "torpédem".

Re: Baterie

Napsal: 24.11.2012 13:25
od stano.
Vcera prevedena vymena baterie na mojom FoFo 1.8.

Stara Motorcraft, od vyroby, 50Ah. Startovala, ale uz bolo citit, ze to nie je ono. Predsalen, ma 13 rokov. Nechcel som, aby ma niekde v zime nechala stovky kilometrov od domu.
Nova Varta Silver Dynamic, 74Ah. Vosla do kastlika len-tak-tak, ale je tam. Auto hned startuje lepsie. Motorcraftova zmeni posobisko, bude na nu startovat Pekacik. Este jednu zimu vydrzi :)

Re: Baterie

Napsal: 26.11.2012 08:54
od jonza
takze vymeneno, doporucuju teda cestu pres torpedo. Ve dvou jsme to dali snad za 20 minut i s patranim, jak to sundat. Pak uz to bylo OK.

Co se starou baterkou? Nechce ji nekdo? na garazovane auto bude OK.

Re: Baterie

Napsal: 26.11.2012 21:30
od Ac1D
jonza píše: Co se starou baterkou? Nechce ji nekdo? na garazovane auto bude OK.
Odnes ji kde si koupil novou dostanes trochu penez :wink:

Re: Baterie

Napsal: 28.11.2012 19:47
od Mudr.Hematolog
spanel píše:Tak jsem dnes přehazoval baterii.
Postup:
Demontáž krytu motoru, krytu baterie.
Povolení spony na přívodní hadici k turbu.
Odpojení váhy vzduchu a držáčku kabeláže na filtru vzduchu.
Sejmutí gumového O kroužku držícího box filtru.
Sejmutí hadice k turbu a vytáhnutí boxu s filtrem vzduchu.
Odpojení (+) pólu baterie a vyháknutí svazků kabelů z háčků.
Vycvaknutí a vytáhnutí přední bočnice boxu baterie.
Povolení pravé matky držáku baterie a demontáž levé matky baterie.
Odklonění držáku baterie bokem.
Povytáhnutí baterie a demontáž (-)pólu baterie.
Vytažení baterie, vyčištění boxu na baterii.
Očištění a konzervace kontaktů - ok na kabeláži a na nové baterii.
Montáž je prakticky opačným postupem demontáže.

Vsetko dobre, len najprv sa odpaja - a potom +.... pri montazi naopak, cize najprv + a potom - .

Re: Baterie

Napsal: 28.11.2012 19:49
od Mudr.Hematolog
stano. píše:Nova Varta Silver Dynamic, 74Ah.
Pokial tam nemas pridavne spotrebice, tak zbytocne velka kapacita.

Re: Baterie

Napsal: 28.11.2012 21:30
od stano.
Technicky je jedno, ci odpajas najprv plus alebo minus. Alebo je na to specialny dovod?

Pridavnych spotrebicov v Ghia vybave je dost. Hlavne v zime po zapnuti ohrevov oboch okien nestiha alternator, napatie v sieti ide dole.
Plus mam pripravu na PC do auta. A z casu na cas je v prevadzke menic na 220V.

Re: Baterie

Napsal: 28.11.2012 21:33
od Standa.64
Mudr.Hematolog píše:
spanel píše:Tak jsem dnes přehazoval baterii.
Postup:
Demontáž krytu motoru, krytu baterie.
Povolení spony na přívodní hadici k turbu.
Odpojení váhy vzduchu a držáčku kabeláže na filtru vzduchu.
Sejmutí gumového O kroužku držícího box filtru.
Sejmutí hadice k turbu a vytáhnutí boxu s filtrem vzduchu.
Odpojení (+) pólu baterie a vyháknutí svazků kabelů z háčků.
Vycvaknutí a vytáhnutí přední bočnice boxu baterie.
Povolení pravé matky držáku baterie a demontáž levé matky baterie.
Odklonění držáku baterie bokem.
Povytáhnutí baterie a demontáž (-)pólu baterie.
Vytažení baterie, vyčištění boxu na baterii.
Očištění a konzervace kontaktů - ok na kabeláži a na nové baterii.
Montáž je prakticky opačným postupem demontáže.

Vsetko dobre, len najprv sa odpaja - a potom +.... pri montazi naopak, cize najprv + a potom - .
Tak si to vyzkoušej a pak dej vědět jak ti šel odpojit -pól bez toho aniž bys povytáhl baterii.