Stránka 12 z 16
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 28.05.2008 19:51
od pbjun
To mi tvrdil chlapik v servise... Ptal sem se zatim v jednom servise tak uvidime co mi reknou jinde...
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 01.06.2008 00:36
od WnemOne
Litvajs píše:To je zajímavý... zkusím se informovat... Dík

a teď ještě koukám... vidím nabídky na 2.0TDCi, ale je to samý mondeo... to byl stejný motor?
Ja som to chcel tak riesit na mojom focuse ... cekuj link:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2b51c8d1a6
toto som sa dopatral

vela penaziiiiiiii veeeeeeeeeeelaaa

na to treba

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 01.11.2008 18:59
od Luuker
Z 1,6 na 1,8 si moc nepomúžeš akorát to bude víc žrát.Poloosy a převody to vydřží,protože moje už toho zažilo dost,žádný mazlení.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 04.11.2008 11:13
od 2es
Trochu taka zakerna otazka pred vymenou motora.
Ked si clovek uvedomi kolko je s tym prace, vymenit motor, a este aby to aj fungovalo, nebude jednoduchsie vymenit auto?
Ono zase upgrade z 1.6 na 1.8 az taky narast vykonu a dynamiky nie je.
A este jedna vystraha pred roznymi garazovymi majstrami a servismi, ktori vymenia vsetko a vsade. Sice moze nieco zvonku vyzerat rovnako, ale ake su creva vo vnutri, to je rozdiel o ktorom nemusia vediet.
z vlastne skusenosti: Takto som sa niekedy davno bavil o upgrade z 1.8Tddi na 1.8 Tdci. Vsetci majstri sportu tvrdili, ze zelezo je rovnake, len sa vymeni cerpadlo, vstrekovacie ventily, elektronika a par drobnosti. Tak som im podakoval, otocil sa a odisiel. Blok motoru je zvonku rovnaky, ale zvnutra uplne iny. (viem o com hovorim, ja som ho robil)
Ak som ta este neodradil, tak skus najprv si zohnat katalog nahradnych dielov, alebo niekoho, kto ho ma, a preist si dielik po dieliku a skotrolovat ci ho nie je treba tiez vymenit. Moze sa treba stat, ze napr. vratna pruzina spojkoveho padalu bude ina tuhsia, alebo z neakeho zahadneho dovodu su v konektoroch RJ poprehadzovane piny. (napr. na pin z RJ ABS posielas namiesto info o spojkovom pedale, info o pedale plynu a pod.)
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 04.11.2008 22:02
od fplisek
Zajímavý, já mám v TDdi motor z TDci, holý motor je opravdu stejný, liší se to jak píšeš, čerpadlem, elektronikou, turbem, je toho víc, tohle vím od týpka, co dělá jen focusy a říkal, že to mění normálně, Ford celkově motory nějak moc neinovuje
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 08.11.2008 15:12
od spirt
ve vlaknu Chiptuning Tdci sem napsal priklad jak jeden manik z ruska zvysil vykon motoru na 100% za pomoci TURBA ... s jeho seriovou
1.6 + turbo mel
200PS / 400Nm...
ovsem musel jeste menit prevodovku a upravit pisty, aby neruply pod tlakem turba...
viewtopic.php?f=87&t=2530&start=75
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 11.11.2008 19:06
od Luuker
Tak to musel kecat,takový krouták je nesmysl.200 koníkú jde udělat z 1,6 ale musí se snížit kompresní poměr,aby se tam ta směs vešla a spalovala se v určitém tlaku a pokud vím,tak s těmi písty je to taky blábol,proč by měli praskat?Davají se tam akorát nízkokompresní cca za 20000,-kč a navíc musí upravit RJ a vstřikování,jinak to pojede ještě húř.Je to jen základ.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 13.11.2008 20:37
od spirt
Luuker píše:Tak to musel kecat,takový krouták je nesmysl.200 koníkú jde udělat z 1,6 ale musí se snížit kompresní poměr,aby se tam ta směs vešla a spalovala se v určitém tlaku a pokud vím,tak s těmi písty je to taky blábol,proč by měli praskat?Davají se tam akorát nízkokompresní cca za 20000,-kč a navíc musí upravit RJ a vstřikování,jinak to pojede ještě húř.Je to jen základ.
proc by meli praskat ??

nico praskotu sem nepsal

jen je musi upravit, nepise co konkretne s nima bude delat, mozna prave si nainstaluje nove...
ano ma tam i upravu elektroniky..
podle me Maxi Tuning, je celosvetove znamej casopis, si nedovoli tisknout blaboly... urcite tam maka nekdo kdo trochu rozumi autum

a urcite by na tohle upozornil
koukam ze ty ses v tom expert

210km/h

, to jsi jel na carreru 300 ??

nebo letel ze srazu??
btw.: tady s upravou 2.0 Turbo vytahli az 300hp

taky neni spatny
http://www.turbomagazine.com/tech/0308tur_force_fed_ford_focus/index.html
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.11.2008 21:28
od Luuker
Dobrý odkaz-dik.
no soráč napsal si ruply,přišlo mi to stejné
PS:víš prd,co mam pod kápotou.
Docela by mě zajímalo,do jakého maximálního tlaku přeplnováním by se dalo jezdit,bez úprav motoru.Osobně si myslím že by šlo něco přifoukávat auto na to je přispúsobené z dúvodu změny nadmořské výšky při cestování.A navíc třeba u fofo dělají jaksi "učenlivé" řj.Váha vzduchu vypočítá kolik má dát paliva na určité množství vzduchu.Škoda,že tu nejni někdo s těmito zkušenostmi.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 15.11.2008 12:09
od spirt
parada, umis cist prirucku

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 15.11.2008 14:31
od Luuker
Příručku jsem nečetl
Nafťáci:Třeba u zmiňované 1,8tddi by nebylo špatné vyndat to malé turbo,co tam je a dát tam větší.U vás je výhoda,že nemusíte snižovat kompresi jako u benzínú,stačí ještě kovové těsnění pod hlavu a přispúsobit přísun paliva.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 13.01.2009 23:58
od error
Zdravim. Tak ma ta myslienka dopasovat turbo do Focusa celkom chytila a uz dlhsi cas nad tym premyslam

Co som pozeral samotny kit by az taky problem ani nebol, skor sa ale obavam tej upravy RJ..
Nemte s tym niekto uz nejake konkretne skusenosti, kto to kde robi, pripadne za kolko?
BTW:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-FOC ... ccessories
Co vravite na taketo nieco? Cakum pak s postovnym dph a clom to vychadza cca 33500sk ak som spravne ratal a podla vsetkeho tam chyba len downpipe (

zrejme cast potrubia od turba k stredovemu tlmicu

)
Inak mam zetec 1.8 rv 1999
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 06:39
od Boban
no ono jde o jednu podstatnou věc, na motor to v pohodě dostaneš, bez dalších úprav přímo v motoru ti brzy zakuká samotný motor a taky musíš přenýst nějak ten výkon na kola a to je další průser u 1.8 má slaboučkou převodovku a poloosy nejsou taky nijak předymenzovaný

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 06:42
od pbjun
Jj, to je tak napasovat to, chvili pojezdit a pomalicku menit veci co se vysypou

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 08:30
od cr4sh3r87
Pokud to chceš dát do jedna vosmy, tak začni z druhé strany, jak zde bylo naznačeno. 1.Převodovka, poloosy, brzdy. Motor podle mě nějakou rezervu mít bude. Jinak ten turbo kit je docela ranec. Myslím že to všechno jde poskládat daleko levnějc. Počítám tak za 15litrů. Zbytek by neměl být problém. Já se do toho co nevidět pustím, jen nevím jestli turbo nebo kompresor, navíc tam asi hodím místo jednavosmy ofiko dvoulitra a nechám to přepsat v techničáku. A pak teprve začnu dělat psí kusy
