Extrémní úpravy motorů
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
To mi tvrdil chlapik v servise... Ptal sem se zatim v jednom servise tak uvidime co mi reknou jinde...
- WnemOne
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 14.04.2008 16:27
- Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Ja som to chcel tak riesit na mojom focuse ... cekuj link: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2b51c8d1a6Litvajs píše:To je zajímavý... zkusím se informovat... Díka teď ještě koukám... vidím nabídky na 2.0TDCi, ale je to samý mondeo... to byl stejný motor?
toto som sa dopatral



Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Z 1,6 na 1,8 si moc nepomúžeš akorát to bude víc žrát.Poloosy a převody to vydřží,protože moje už toho zažilo dost,žádný mazlení.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23.04.2008 12:55
Re: Extrémní úpravy motorů
Trochu taka zakerna otazka pred vymenou motora.
Ked si clovek uvedomi kolko je s tym prace, vymenit motor, a este aby to aj fungovalo, nebude jednoduchsie vymenit auto?
Ono zase upgrade z 1.6 na 1.8 az taky narast vykonu a dynamiky nie je.
A este jedna vystraha pred roznymi garazovymi majstrami a servismi, ktori vymenia vsetko a vsade. Sice moze nieco zvonku vyzerat rovnako, ale ake su creva vo vnutri, to je rozdiel o ktorom nemusia vediet.
z vlastne skusenosti: Takto som sa niekedy davno bavil o upgrade z 1.8Tddi na 1.8 Tdci. Vsetci majstri sportu tvrdili, ze zelezo je rovnake, len sa vymeni cerpadlo, vstrekovacie ventily, elektronika a par drobnosti. Tak som im podakoval, otocil sa a odisiel. Blok motoru je zvonku rovnaky, ale zvnutra uplne iny. (viem o com hovorim, ja som ho robil)
Ak som ta este neodradil, tak skus najprv si zohnat katalog nahradnych dielov, alebo niekoho, kto ho ma, a preist si dielik po dieliku a skotrolovat ci ho nie je treba tiez vymenit. Moze sa treba stat, ze napr. vratna pruzina spojkoveho padalu bude ina tuhsia, alebo z neakeho zahadneho dovodu su v konektoroch RJ poprehadzovane piny. (napr. na pin z RJ ABS posielas namiesto info o spojkovom pedale, info o pedale plynu a pod.)
Ked si clovek uvedomi kolko je s tym prace, vymenit motor, a este aby to aj fungovalo, nebude jednoduchsie vymenit auto?
Ono zase upgrade z 1.6 na 1.8 az taky narast vykonu a dynamiky nie je.
A este jedna vystraha pred roznymi garazovymi majstrami a servismi, ktori vymenia vsetko a vsade. Sice moze nieco zvonku vyzerat rovnako, ale ake su creva vo vnutri, to je rozdiel o ktorom nemusia vediet.
z vlastne skusenosti: Takto som sa niekedy davno bavil o upgrade z 1.8Tddi na 1.8 Tdci. Vsetci majstri sportu tvrdili, ze zelezo je rovnake, len sa vymeni cerpadlo, vstrekovacie ventily, elektronika a par drobnosti. Tak som im podakoval, otocil sa a odisiel. Blok motoru je zvonku rovnaky, ale zvnutra uplne iny. (viem o com hovorim, ja som ho robil)
Ak som ta este neodradil, tak skus najprv si zohnat katalog nahradnych dielov, alebo niekoho, kto ho ma, a preist si dielik po dieliku a skotrolovat ci ho nie je treba tiez vymenit. Moze sa treba stat, ze napr. vratna pruzina spojkoveho padalu bude ina tuhsia, alebo z neakeho zahadneho dovodu su v konektoroch RJ poprehadzovane piny. (napr. na pin z RJ ABS posielas namiesto info o spojkovom pedale, info o pedale plynu a pod.)
- fplisek
- Zkušený
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ohrazenice okr. Třebíč, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Zajímavý, já mám v TDdi motor z TDci, holý motor je opravdu stejný, liší se to jak píšeš, čerpadlem, elektronikou, turbem, je toho víc, tohle vím od týpka, co dělá jen focusy a říkal, že to mění normálně, Ford celkově motory nějak moc neinovuje
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW + Bluefin, K&N, IC z FoFoII, Silver, 17" Wolf, Eibach, RS nárazník, xenony, nivelace, ostřiky, ST vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, 4x el. okna, digi klima, BC, el. šíbr, tempomat, alarm: Galerie


- spirt
- Junior
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
Re: Extrémní úpravy motorů
ve vlaknu Chiptuning Tdci sem napsal priklad jak jeden manik z ruska zvysil vykon motoru na 100% za pomoci TURBA ... s jeho seriovou 1.6 + turbo mel 200PS / 400Nm...
ovsem musel jeste menit prevodovku a upravit pisty, aby neruply pod tlakem turba...
viewtopic.php?f=87&t=2530&start=75
ovsem musel jeste menit prevodovku a upravit pisty, aby neruply pod tlakem turba...
viewtopic.php?f=87&t=2530&start=75
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Tak to musel kecat,takový krouták je nesmysl.200 koníkú jde udělat z 1,6 ale musí se snížit kompresní poměr,aby se tam ta směs vešla a spalovala se v určitém tlaku a pokud vím,tak s těmi písty je to taky blábol,proč by měli praskat?Davají se tam akorát nízkokompresní cca za 20000,-kč a navíc musí upravit RJ a vstřikování,jinak to pojede ještě húř.Je to jen základ.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- spirt
- Junior
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
Re: Extrémní úpravy motorů
proc by meli praskat ??Luuker píše:Tak to musel kecat,takový krouták je nesmysl.200 koníkú jde udělat z 1,6 ale musí se snížit kompresní poměr,aby se tam ta směs vešla a spalovala se v určitém tlaku a pokud vím,tak s těmi písty je to taky blábol,proč by měli praskat?Davají se tam akorát nízkokompresní cca za 20000,-kč a navíc musí upravit RJ a vstřikování,jinak to pojede ještě húř.Je to jen základ.


ano ma tam i upravu elektroniky..
podle me Maxi Tuning, je celosvetove znamej casopis, si nedovoli tisknout blaboly... urcite tam maka nekdo kdo trochu rozumi autum

koukam ze ty ses v tom expert





btw.: tady s upravou 2.0 Turbo vytahli az 300hp


http://www.turbomagazine.com/tech/0308tur_force_fed_ford_focus/index.html
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Dobrý odkaz-dik.
no soráč napsal si ruply,přišlo mi to stejné
PS:víš prd,co mam pod kápotou.
Docela by mě zajímalo,do jakého maximálního tlaku přeplnováním by se dalo jezdit,bez úprav motoru.Osobně si myslím že by šlo něco přifoukávat auto na to je přispúsobené z dúvodu změny nadmořské výšky při cestování.A navíc třeba u fofo dělají jaksi "učenlivé" řj.Váha vzduchu vypočítá kolik má dát paliva na určité množství vzduchu.Škoda,že tu nejni někdo s těmito zkušenostmi.
no soráč napsal si ruply,přišlo mi to stejné

PS:víš prd,co mam pod kápotou.
Docela by mě zajímalo,do jakého maximálního tlaku přeplnováním by se dalo jezdit,bez úprav motoru.Osobně si myslím že by šlo něco přifoukávat auto na to je přispúsobené z dúvodu změny nadmořské výšky při cestování.A navíc třeba u fofo dělají jaksi "učenlivé" řj.Váha vzduchu vypočítá kolik má dát paliva na určité množství vzduchu.Škoda,že tu nejni někdo s těmito zkušenostmi.
Naposledy upravil(a) Luuker dne 15.11.2008 14:41, celkem upraveno 1 x.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- spirt
- Junior
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
Re: Extrémní úpravy motorů
parada, umis cist prirucku 

- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Příručku jsem nečetl 
Nafťáci:Třeba u zmiňované 1,8tddi by nebylo špatné vyndat to malé turbo,co tam je a dát tam větší.U vás je výhoda,že nemusíte snižovat kompresi jako u benzínú,stačí ještě kovové těsnění pod hlavu a přispúsobit přísun paliva.

Nafťáci:Třeba u zmiňované 1,8tddi by nebylo špatné vyndat to malé turbo,co tam je a dát tam větší.U vás je výhoda,že nemusíte snižovat kompresi jako u benzínú,stačí ještě kovové těsnění pod hlavu a přispúsobit přísun paliva.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 17.07.2008 16:47
Re: Extrémní úpravy motorů
Zdravim. Tak ma ta myslienka dopasovat turbo do Focusa celkom chytila a uz dlhsi cas nad tym premyslam 
Co som pozeral samotny kit by az taky problem ani nebol, skor sa ale obavam tej upravy RJ..
Nemte s tym niekto uz nejake konkretne skusenosti, kto to kde robi, pripadne za kolko?
BTW: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-FOC ... ccessories
Co vravite na taketo nieco? Cakum pak s postovnym dph a clom to vychadza cca 33500sk ak som spravne ratal a podla vsetkeho tam chyba len downpipe (
zrejme cast potrubia od turba k stredovemu tlmicu
)
Inak mam zetec 1.8 rv 1999

Co som pozeral samotny kit by az taky problem ani nebol, skor sa ale obavam tej upravy RJ..
Nemte s tym niekto uz nejake konkretne skusenosti, kto to kde robi, pripadne za kolko?
BTW: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-FOC ... ccessories
Co vravite na taketo nieco? Cakum pak s postovnym dph a clom to vychadza cca 33500sk ak som spravne ratal a podla vsetkeho tam chyba len downpipe (


Inak mam zetec 1.8 rv 1999
Focus 1.8TDDI, 2000; Focus 1.8 TDCI, 2001; Celica T23 1.8 VVTL-i + turbo GT28RS
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
no ono jde o jednu podstatnou věc, na motor to v pohodě dostaneš, bez dalších úprav přímo v motoru ti brzy zakuká samotný motor a taky musíš přenýst nějak ten výkon na kola a to je další průser u 1.8 má slaboučkou převodovku a poloosy nejsou taky nijak předymenzovaný 

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Jj, to je tak napasovat to, chvili pojezdit a pomalicku menit veci co se vysypou 

- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Extrémní úpravy motorů
Pokud to chceš dát do jedna vosmy, tak začni z druhé strany, jak zde bylo naznačeno. 1.Převodovka, poloosy, brzdy. Motor podle mě nějakou rezervu mít bude. Jinak ten turbo kit je docela ranec. Myslím že to všechno jde poskládat daleko levnějc. Počítám tak za 15litrů. Zbytek by neměl být problém. Já se do toho co nevidět pustím, jen nevím jestli turbo nebo kompresor, navíc tam asi hodím místo jednavosmy ofiko dvoulitra a nechám to přepsat v techničáku. A pak teprve začnu dělat psí kusy 

Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host