Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 28.05.2008 19:51

To mi tvrdil chlapik v servise... Ptal sem se zatim v jednom servise tak uvidime co mi reknou jinde...

Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od WnemOne » 01.06.2008 00:36

Litvajs píše:To je zajímavý... zkusím se informovat... Dík :) a teď ještě koukám... vidím nabídky na 2.0TDCi, ale je to samý mondeo... to byl stejný motor?
Ja som to chcel tak riesit na mojom focuse ... cekuj link: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2b51c8d1a6

toto som sa dopatral :) vela penaziiiiiiii veeeeeeeeeeelaaa :wink: na to treba :)
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Luuker » 01.11.2008 18:59

Z 1,6 na 1,8 si moc nepomúžeš akorát to bude víc žrát.Poloosy a převody to vydřží,protože moje už toho zažilo dost,žádný mazlení.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

2es
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23.04.2008 12:55

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od 2es » 04.11.2008 11:13

Trochu taka zakerna otazka pred vymenou motora.
Ked si clovek uvedomi kolko je s tym prace, vymenit motor, a este aby to aj fungovalo, nebude jednoduchsie vymenit auto?
Ono zase upgrade z 1.6 na 1.8 az taky narast vykonu a dynamiky nie je.
A este jedna vystraha pred roznymi garazovymi majstrami a servismi, ktori vymenia vsetko a vsade. Sice moze nieco zvonku vyzerat rovnako, ale ake su creva vo vnutri, to je rozdiel o ktorom nemusia vediet.
z vlastne skusenosti: Takto som sa niekedy davno bavil o upgrade z 1.8Tddi na 1.8 Tdci. Vsetci majstri sportu tvrdili, ze zelezo je rovnake, len sa vymeni cerpadlo, vstrekovacie ventily, elektronika a par drobnosti. Tak som im podakoval, otocil sa a odisiel. Blok motoru je zvonku rovnaky, ale zvnutra uplne iny. (viem o com hovorim, ja som ho robil)
Ak som ta este neodradil, tak skus najprv si zohnat katalog nahradnych dielov, alebo niekoho, kto ho ma, a preist si dielik po dieliku a skotrolovat ci ho nie je treba tiez vymenit. Moze sa treba stat, ze napr. vratna pruzina spojkoveho padalu bude ina tuhsia, alebo z neakeho zahadneho dovodu su v konektoroch RJ poprehadzovane piny. (napr. na pin z RJ ABS posielas namiesto info o spojkovom pedale, info o pedale plynu a pod.)

Uživatelský avatar
fplisek
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ohrazenice okr. Třebíč, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od fplisek » 04.11.2008 22:02

Zajímavý, já mám v TDdi motor z TDci, holý motor je opravdu stejný, liší se to jak píšeš, čerpadlem, elektronikou, turbem, je toho víc, tohle vím od týpka, co dělá jen focusy a říkal, že to mění normálně, Ford celkově motory nějak moc neinovuje
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW + Bluefin, K&N, IC z FoFoII, Silver, 17" Wolf, Eibach, RS nárazník, xenony, nivelace, ostřiky, ST vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, 4x el. okna, digi klima, BC, el. šíbr, tempomat, alarm: Galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
spirt
Junior
Junior
Příspěvky: 407
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Teplice

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od spirt » 08.11.2008 15:12

ve vlaknu Chiptuning Tdci sem napsal priklad jak jeden manik z ruska zvysil vykon motoru na 100% za pomoci TURBA ... s jeho seriovou 1.6 + turbo mel 200PS / 400Nm...

ovsem musel jeste menit prevodovku a upravit pisty, aby neruply pod tlakem turba...

viewtopic.php?f=87&t=2530&start=75

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Luuker » 11.11.2008 19:06

Tak to musel kecat,takový krouták je nesmysl.200 koníkú jde udělat z 1,6 ale musí se snížit kompresní poměr,aby se tam ta směs vešla a spalovala se v určitém tlaku a pokud vím,tak s těmi písty je to taky blábol,proč by měli praskat?Davají se tam akorát nízkokompresní cca za 20000,-kč a navíc musí upravit RJ a vstřikování,jinak to pojede ještě húř.Je to jen základ.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
spirt
Junior
Junior
Příspěvky: 407
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Teplice

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od spirt » 13.11.2008 20:37

Luuker píše:Tak to musel kecat,takový krouták je nesmysl.200 koníkú jde udělat z 1,6 ale musí se snížit kompresní poměr,aby se tam ta směs vešla a spalovala se v určitém tlaku a pokud vím,tak s těmi písty je to taky blábol,proč by měli praskat?Davají se tam akorát nízkokompresní cca za 20000,-kč a navíc musí upravit RJ a vstřikování,jinak to pojede ještě húř.Je to jen základ.
proc by meli praskat ?? :mrgreen: nico praskotu sem nepsal :roll: jen je musi upravit, nepise co konkretne s nima bude delat, mozna prave si nainstaluje nove...
ano ma tam i upravu elektroniky..
podle me Maxi Tuning, je celosvetove znamej casopis, si nedovoli tisknout blaboly... urcite tam maka nekdo kdo trochu rozumi autum :mrgreen: a urcite by na tohle upozornil


koukam ze ty ses v tom expert :mrgreen: :mrgreen: 210km/h :mrgreen: :mrgreen: , to jsi jel na carreru 300 ?? :lol: nebo letel ze srazu??


btw.: tady s upravou 2.0 Turbo vytahli az 300hp :twisted: taky neni spatny :mrgreen:
http://www.turbomagazine.com/tech/0308tur_force_fed_ford_focus/index.html

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Luuker » 14.11.2008 21:28

Dobrý odkaz-dik.
no soráč napsal si ruply,přišlo mi to stejné :lol:
PS:víš prd,co mam pod kápotou.

Docela by mě zajímalo,do jakého maximálního tlaku přeplnováním by se dalo jezdit,bez úprav motoru.Osobně si myslím že by šlo něco přifoukávat auto na to je přispúsobené z dúvodu změny nadmořské výšky při cestování.A navíc třeba u fofo dělají jaksi "učenlivé" řj.Váha vzduchu vypočítá kolik má dát paliva na určité množství vzduchu.Škoda,že tu nejni někdo s těmito zkušenostmi.
Naposledy upravil(a) Luuker dne 15.11.2008 14:41, celkem upraveno 1 x.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
spirt
Junior
Junior
Příspěvky: 407
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Teplice

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od spirt » 15.11.2008 12:09

parada, umis cist prirucku :wink:

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Luuker » 15.11.2008 14:31

Příručku jsem nečetl :wink:

Nafťáci:Třeba u zmiňované 1,8tddi by nebylo špatné vyndat to malé turbo,co tam je a dát tam větší.U vás je výhoda,že nemusíte snižovat kompresi jako u benzínú,stačí ještě kovové těsnění pod hlavu a přispúsobit přísun paliva.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

error
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 17.07.2008 16:47

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od error » 13.01.2009 23:58

Zdravim. Tak ma ta myslienka dopasovat turbo do Focusa celkom chytila a uz dlhsi cas nad tym premyslam :)
Co som pozeral samotny kit by az taky problem ani nebol, skor sa ale obavam tej upravy RJ..
Nemte s tym niekto uz nejake konkretne skusenosti, kto to kde robi, pripadne za kolko?
BTW: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-FOC ... ccessories

Co vravite na taketo nieco? Cakum pak s postovnym dph a clom to vychadza cca 33500sk ak som spravne ratal a podla vsetkeho tam chyba len downpipe ( :?: zrejme cast potrubia od turba k stredovemu tlmicu :?: )

Inak mam zetec 1.8 rv 1999
Focus 1.8TDDI, 2000; Focus 1.8 TDCI, 2001; Celica T23 1.8 VVTL-i + turbo GT28RS

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 14.01.2009 06:39

no ono jde o jednu podstatnou věc, na motor to v pohodě dostaneš, bez dalších úprav přímo v motoru ti brzy zakuká samotný motor a taky musíš přenýst nějak ten výkon na kola a to je další průser u 1.8 má slaboučkou převodovku a poloosy nejsou taky nijak předymenzovaný :idea:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 14.01.2009 06:42

Jj, to je tak napasovat to, chvili pojezdit a pomalicku menit veci co se vysypou :D

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od cr4sh3r87 » 14.01.2009 08:30

Pokud to chceš dát do jedna vosmy, tak začni z druhé strany, jak zde bylo naznačeno. 1.Převodovka, poloosy, brzdy. Motor podle mě nějakou rezervu mít bude. Jinak ten turbo kit je docela ranec. Myslím že to všechno jde poskládat daleko levnějc. Počítám tak za 15litrů. Zbytek by neměl být problém. Já se do toho co nevidět pustím, jen nevím jestli turbo nebo kompresor, navíc tam asi hodím místo jednavosmy ofiko dvoulitra a nechám to přepsat v techničáku. A pak teprve začnu dělat psí kusy :lol:
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host