Volal mě někdo?

Jojo, s řešením problematického chodu za studena jsem u tohoto motoru strávil hodně času. Jak už ti psal Marlosk -
určitě bych se odpíchl od toho, že si zjistíš, jakou máš na autě nahranou kalibraci PCM a jestli je to jedna z těch zasažených (viz první odkaz od Marloska). Vyloučíš nebo potvrdíš tím jednu z hlavních možných příčin a ušetříš dost peněz a ještě víc času. Doporučoval bych následující postup:
1) Zjisti si, jakou máš v autě tu verzi kalibrace PCM - pokud je zasažená, tak:
2) Nech ji určitě přehrát (jakýkoliv autorizák by to měl zvládnout)
3) Přidej ten přípravek od Techronu do nádrže (já tu nádrž s ním pro umocnění efektu vyjel trochu "po italsku", to ale asi uplně nezbytné není

), před jeho případnou aplikací si přečti návod, co je na něm
I pokud není zasažená, tak mám několik tipů, co bych doporučoval vyzkoušet:
a) Správné svíčky v dobrém stavu - zkoušel jsem Bosch, Denso a Motorcraft - za mě jednoznačně nejlepší Motorcraft.
b) Čistá škrtící klapka - nezanáší se nijak extra, ale sem - tam ji pročistit určitě ničemu neublíží
c) VIF - doporučuju ze začátku aditivovat třeba každou nádrž (já teď dávám cca ob nádrž)
Určitě dej vědět, jak se ti to daří řešit. Držím pěsti, jinak je to totiž docela jednoduchý a na údržbu nenáročný motor (aspoň teda za mých cca 60tis km, co s ním mám

)