Stránka 12 z 20
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 05.05.2014 14:22
od Stanley_vy
Mám obavy, že takhle čistý výfuk auto nemělo už když jsem ho kupoval.

Ale můžu mrknou...
Napsal: 06.05.2014 06:32
od vita_k
Tak přestaň plkat a začni fotit ;-)tipuji že to nikdo neměřil
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 06.05.2014 17:30
od Stanley_vy
Tak jsem osahat koncovku výfuku a? Černá. Ale jak už jsem psal, tak si ji pamatuju celé tri roky, co ho mám doma a na posledních emisích kourivost 0,04.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 06.05.2014 20:03
od Sobull
Buď v klidu, to je normální. Schválně jsem se dneska koukl na 407 s FAP a 110 tis km, koncovka černá. Pak ještě v práci na škodovku s DPF, která nemá víc než 25 tis km a taky černá. Můj focus ji s DPF taky měl černou. Čistý jako na tom obrázku je to možná u novýho auta.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 06.05.2014 21:03
od Nicco
Na obrazku je ten vyfuk uz trochu skorodovany, take nejakych par tisic uz bude mat. Sused na A4 2.0TDI ma taky isty a ma cez 150tisic, podobne sef na Q5ke, ale ta je nova, ma len pol roka.
Pripadne Focus1 1.8tdci vs Cmax 1.6tdci80kw, ale tiez len po nejakych 20tisic km:
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022651.JPG
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022652.JPG
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 06.05.2014 21:27
od Stanley_vy
No, vizuálně má koncovka blíž tomu C-Maxu, ale když přejedu prstem uvnitř, tak jsem černý. No asi budu dál jezdit jako ty tři roky před tím.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 06.05.2014 21:32
od Nicco
Mas nejaky dokaz ze ten tvoj DPF nie je iba prazny obal - napriklad ze ho predosly a pred-predosly majitel nevytlkol

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 06.05.2014 21:39
od Stanley_vy
Servisní historie ve Fordu do 43 tis. km a emise v 67 tis. km s kouřivosti 0,04?
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 07.05.2014 06:30
od V12
nicco :
Myslim, ze dymivost 0.04 je jasny dokaz pritomnosti a ucinnosti filtra.
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 09.05.2014 08:30
od Stanley_vy
phofy píše:Zkus a pak dej vedet jestli si poznal rozdil

Od středy jezdím na Maxx a musím říct že rozdíl jsem fakt poznal. Auto od 1500 ot. mnohem ochotněji reaguje na plyn a jde do otáček. Myslím, že poslední nádrž Vervy, co sjem natakoval opravdu nebyla premiová.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 09.05.2014 08:43
od phofy

nevim no dřív verva byla dobrá, ale maxx je ještě lepší
Nevím co se sní stalo, jestli to nějak začli šidit, je teda pravda, že je levnější, než maxx

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 15.05.2014 15:05
od Nicco
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 15.05.2014 15:10
od miki21
Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity
Napsal: 15.05.2014 15:47
od Nicco
Ako hovori nas nepodareny prezident, to je terciarna zalezitost, v porovnai s tymto:
http://www.aktuality.sk/clanok/248183/f ... -kriticka/
Inak povedane, pokym nejaka lod dymi 10000mil od mojho domu je to sice zle, ale nie horsie, nez 20 vykuchanych naft v kolone pod mojimi oknami.
Napsal: 16.05.2014 14:06
od vita_k
Nicco=srandovni Pako.
Btw eskort 1.8td nám prošel technickou. Další 2 roky pro euro 2.