Stránka 12 z 20

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 05.05.2014 14:22
od Stanley_vy
Mám obavy, že takhle čistý výfuk auto nemělo už když jsem ho kupoval. :) Ale můžu mrknou...

Napsal: 06.05.2014 06:32
od vita_k
Tak přestaň plkat a začni fotit ;-)tipuji že to nikdo neměřil

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 06.05.2014 17:30
od Stanley_vy
Tak jsem osahat koncovku výfuku a? Černá. Ale jak už jsem psal, tak si ji pamatuju celé tri roky, co ho mám doma a na posledních emisích kourivost 0,04.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 06.05.2014 20:03
od Sobull
Buď v klidu, to je normální. Schválně jsem se dneska koukl na 407 s FAP a 110 tis km, koncovka černá. Pak ještě v práci na škodovku s DPF, která nemá víc než 25 tis km a taky černá. Můj focus ji s DPF taky měl černou. Čistý jako na tom obrázku je to možná u novýho auta.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 06.05.2014 21:03
od Nicco
Na obrazku je ten vyfuk uz trochu skorodovany, take nejakych par tisic uz bude mat. Sused na A4 2.0TDI ma taky isty a ma cez 150tisic, podobne sef na Q5ke, ale ta je nova, ma len pol roka.
Pripadne Focus1 1.8tdci vs Cmax 1.6tdci80kw, ale tiez len po nejakych 20tisic km:
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022651.JPG
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022652.JPG

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 06.05.2014 21:27
od Stanley_vy
No, vizuálně má koncovka blíž tomu C-Maxu, ale když přejedu prstem uvnitř, tak jsem černý. No asi budu dál jezdit jako ty tři roky před tím. :)

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 06.05.2014 21:32
od Nicco
Mas nejaky dokaz ze ten tvoj DPF nie je iba prazny obal - napriklad ze ho predosly a pred-predosly majitel nevytlkol :?:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 06.05.2014 21:39
od Stanley_vy
Servisní historie ve Fordu do 43 tis. km a emise v 67 tis. km s kouřivosti 0,04?

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 07.05.2014 06:30
od V12
nicco :
Myslim, ze dymivost 0.04 je jasny dokaz pritomnosti a ucinnosti filtra.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 09.05.2014 08:30
od Stanley_vy
phofy píše:Zkus a pak dej vedet jestli si poznal rozdil :palec_nahoru:
Od středy jezdím na Maxx a musím říct že rozdíl jsem fakt poznal. Auto od 1500 ot. mnohem ochotněji reaguje na plyn a jde do otáček. Myslím, že poslední nádrž Vervy, co sjem natakoval opravdu nebyla premiová. :blee: :evil:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 09.05.2014 08:43
od phofy
:palec_nahoru: nevim no dřív verva byla dobrá, ale maxx je ještě lepší :mrgreen:
Nevím co se sní stalo, jestli to nějak začli šidit, je teda pravda, že je levnější, než maxx :nixw:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 15.05.2014 15:05
od Nicco

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 15.05.2014 15:10
od miki21

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 15.05.2014 15:47
od Nicco
Ako hovori nas nepodareny prezident, to je terciarna zalezitost, v porovnai s tymto:
http://www.aktuality.sk/clanok/248183/f ... -kriticka/
Inak povedane, pokym nejaka lod dymi 10000mil od mojho domu je to sice zle, ale nie horsie, nez 20 vykuchanych naft v kolone pod mojimi oknami.

Napsal: 16.05.2014 14:06
od vita_k
Nicco=srandovni Pako.
Btw eskort 1.8td nám prošel technickou. Další 2 roky pro euro 2.