stano. píše: 17.08.2023 10:11
Sentik: Ked mas problem so "zmenou myslenia a navykov", tak nerozumiem, ako si si mohol kupit STcko, rozmyslat kadial s nim pojdes, nepojdes, kedy ho poumyvas, das do garaze, prehodis na zimu... Zostan pri tej kokcafke rozsypanej, ani krupy ti nebudu vadit, ani nemusis rozmyslat.
Přesně proto jsem to předtím vysvětloval... je to koníček, auto pro radost. Je mi úplně jedno kolik žere, jízdu přizpůsobím počasí a náladě, dávám na něj pozor.
Tedy přesně to, co bych u daily řešit nechtěl a daily to není, úplně stejně, jako bych nechtěl protipol - elektroauto dnešní doby. Musel bych se mu přizpůsobovat při každodenním využití, přenastavit se podle něj a to u běžnýho každodenního auta naprosto nechci, chci jednou za měsíc zajet ke stojanu na 5 minut a hotovo.
Je obrovskej rozdíl mít něco pro zábavu vs na nutný denní využití, to je přeci jasný.
No a jinak souhlasim, jak jsem to psal, není to náhrada 1:1, ale je spousta situací, kde to má jasnej smysl. Chce to si prostě uvědomit co od toho reálně čekat, jak to používat. Pro spoustu lidí - ve městě a okolí a ještě s možností vlastního nabíjení, to je paráda a já jsem pro, aspoň ubude spalováků atd. Ale neni to pro každýho a násilím...
A s cenou je to složitý, podívej se jak se to úplně utrhlo kvůli emisním normám, kam vyletěla cena uplně obyčejnych aut a ne, neni to jen vyšší výbavou a bezpečností. Ten rozdíl DNES není takovej, protože jsou spalováky drahý, bez jejich násilnýho nucení skrz emisní pokuty atd. by jejich cena nemusela bejt taková jaká je...