Stránka 101 z 115

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 12:30
od Slid
tomason píše:Verva obsahuje specialni prisadu vasa ktera eliminuje spatne vlastnosti mera.

Co je specialni prisada vasa? Prosim o vysvetleni?

Rozumim Meřa nebo Fame, ale prisada VASA, to je jak z NASA :lol:

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 12:35
od TomFocus
A jak myslis, ze se chladi dna pistu? Ostrikem z olej. lazne a olej mlhou. A co to vytvari :))

My z Prahy..jezdim do Rican pro Vervu a jeji cena je na urovni "temer" Globusove na Zlicine. (obyc.)

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 12:37
od stano.
To bude vytvarat aj ked tam bude 1/3 na merke. Ci ty to myslis, ked tam olej nebude vobec a pojde motor na sucho? A ta hmla a stekajuci olej ma akoze brzdit klukovku?
Takze znovu: Ako ma byt brzdena klukovka? Cim sa teda znizi spotreba?

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 12:43
od cannobit
Jo, tam mají dobrou cenu :palec_nahoru:

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 12:58
od TomFocus
Suchou skrin maj zavodni auta prave zkrz ty ztraty prave.
Pak se musi zajistit ostrik pistu.
A jinak je rozdil jestli klika boucha do hladiny vysoke 59mm nebo napr. 33mm :))
Doporucuji publikace. Uz koncim s vysvetlovanim je toho k poznani hooodne zkrz motory atd. Takze vytahovani par vet z kontextu nema vyrazny smysl. Vzdavam se ;)

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 13:05
od stano.
Suchu skrinu maju kvoli tomu, aby prave nebuchala do hladiny v prudkych zakrutach, nie? Vtedy vytlaci olej na jednu stranu. A mohlo by sa aj stat, ze saci kos nebude v oleji - motor pojde nasucho. A ako sa musi zaistit ostrek piestov? Ved to funguje rovnako ako v motoroch s olejom vo vani. Ci co si tym myslel, co tam je dodatocne?
Neviem o tom, ze by sa klukovka v beznych autach dotykala hladiny oleja. Okrem ineho, aj kvoli tomu byvaju tie kryty pod klukovkou, ktore je vidiet pri odmontovani vane. Boli by to velke straty, dalsie namahanie klukovky a ojnic, jej nevyvazenie, co by odrovnalo jej ulozenie, hluk z toho trieskania o hladinu, plus spenenie oleja.
Opravte ma niekto, ak sa mylim.

TomFocus: Ano, odporucam ti dostudovat spominane publikacie ;)

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 13:15
od sth-1
jj taky mám všechny auta vadný , v žádném mě klikovka nemlátí o hladinu oleje , a olej mám rozváděný pomocí mazacích kanálků do kterých je tlačen pomocí zubového čerpadla a kupodivu se tlak nemění s tím jestli naleju o ,5 l oleje méně , ale jsem dobytek a oleje dávám předepsané množství :lol: to znamená nepatrně pod horní rysku během roku občas kontroluji a zatím není třeba dolévat

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 13:20
od sth-1
teď mě tak napadlo jak by se takové auto startovalo v -20°C a níž když by mělo kliku v zatuhlém oleji to by musel být sakra rachot

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 01.10.2014 13:38
od tomason
To s tim zvykanim sis popletl s benzinovym motorem asi ne to jsrm tedy neslysel a rozhodne to tak nefunguje.
http://cs.autolexicon.net/articles/cetanove-cislo/
Hlucnej motor na Lukoil naftu bude hlucnej porad stejne a motor s tim nic nenadela nevim o tom ze by mel diesel predstih :nixw:

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 02.10.2014 09:36
od x.line
Nakonec jsem se rozhodl, že zkusím VIF. Asi má smysl jít už do zimní verze že?
Přiznám se, že co jsem četl, tak sjem z toho trochu tumpachovej. Někdo používá letní, někdo zimní. Někdo zimní celý rok :nixw:

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 02.10.2014 10:33
od Slid
VIF muzes pouzivat letni v lete a zimni v zime.

Zimni VIF obsahuje oproti letnimu navic latky, ktere zabranuji shlukovani molekul parafinu -> lepsi filtrovatelnost. Ale politika firmy VIF ma nastavenou jednotnou cenu pro letni a zimni, cili nakupem zimniho VIFU a pouziti celorocne nicemu neuskodis, pouze v lete tuto navic vlastnost nevyuzijes. Zimni VIF by mel byt spravne drazsi.
Ja zimni pouzivam celorocne, tak jako spousta dalsich lidi a toto doporuceni je i v dieselservisech.

Letni VIF v zime pouzivat nelze, chybi mu prave ta vlastnost zimniho VIFU, takze se muze stat ze zamrznes :)

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 02.10.2014 10:44
od sth-1
tomason: to že o jsi o něčem neslyšel neznamená že to tak není tady máš velmi zjednodušený popis CR Delphi (Ford Tdci ) http://www.fordiag.cz/docs/tdci/6348995 ... ord-cs.pdf . Jestli to nechceš číst celé podívej se stránku 3. + str 29

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 02.10.2014 10:47
od sth-1
Vif používám letní dokud nemrzne , když začne mrznout přejdu na zimní , není problém i když budeš mít už v nádrží naftu s letním Vifem přidat do toho ještě zimní , myslím že při teplotách nad 0°C není třeba se bát zamrznutí nafty.

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 02.10.2014 13:57
od Slid
To urcite ne, ale treba pokud se sejde naraz brzka vymena paliv filtru Delphi s tak malou propustnosti 2um, dale teplota kolem 0° C, prechodna nafta nebo teda spise letni nafta :) ses rad za zimni VIF a bezproblemovy rani start :lol:

tomason: prosim o vysvetelni.
Slid píše:
tomason píše:Verva obsahuje specialni prisadu vasa ktera eliminuje spatne vlastnosti mera.

Co je specialni prisada vasa? Prosim o vysvetleni?

Rozumim Meřa nebo Fame, ale prisada VASA, to je jak z NASA :lol:

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 02.10.2014 19:12
od tomason
Mámení mé :oops: Už je to 4 roky co jsem to psal :mrgreen:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... sa#p500902
http://www.agat.sk/post/palivove-aditiv ... tnosti-32/
Každopádně v testu Ceedu na 100.000km který jezdil jen na Vervu je důkaz ,že Verva přísadu proti
negativnímu účinku biosložky má.