Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 25.05.2008 21:38

To je fuk, psali tam ze z 1,6 na 1,8 problem neni, poptam se na to a mozna bych do toho sel... preci jen ten motor co mam ma najeto 160tis a ztraci se olej, spojka uz brzo pujde do haje a podobne... a prestavba? myslim si ze uchyty zustanou, motor + prevodovka + polosy a dobre :D samozrejme nejdriv dozadu kotouce....

Uživatelský avatar
deekay
Junior
Junior
Příspěvky: 319
Registrován: 21.04.2008 22:06

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od deekay » 25.05.2008 21:39

hm co ridici jednotka a kabelaze? :?
Ford Focus Futura, 5-door, 00/01, 1.6 Zetec-S, light sapphire blue, KN, KONI...
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 25.05.2008 21:41

Tak kabelaz snad stejna a Rj k motoru no... A kdyz ne tak jedno fofo na ND se sehnat da lehce a prehazet to komplet taky neni nejslozitejsi... Mati ma fiestu 1,3, ale motor je tam z esca nejsilnejsi 1,3 - 51kw, ted sem si vzpomel ze v TP je psano prestavba z 1,1 na 1,3 :) a taky to slo :)

Uživatelský avatar
deekay
Junior
Junior
Příspěvky: 319
Registrován: 21.04.2008 22:06

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od deekay » 25.05.2008 21:45

Tak fajn, jsem na to zvedav drzim palce :)
Jinak tehda do escortu se prestavovalo z 1.6 na 2.0, pac ten motor vizualne vypadal uplne stejne, takze dyz se nechalo vymaznout cislo motoru z TP tak to nikdo nepoznal dyz nemel duvod e v tom nejak extremne stourat :)
Ford Focus Futura, 5-door, 00/01, 1.6 Zetec-S, light sapphire blue, KN, KONI...
Obrázek

Uživatelský avatar
Blue
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Blue » 25.05.2008 22:43

deekay píše:
Povolujeme záměnu motorů se stejným obsahem (1,6 za 1,6)

Povolujeme snížení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,4)

Povolujeme zvýšení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,8)
Extrémne úpravy motorov. :lol: Nič v zlom, samozrejme. :wink:
Ford Focus, 1.6 16 V ZETEC-S, Karibic blue

Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM

Uživatelský avatar
deekay
Junior
Junior
Příspěvky: 319
Registrován: 21.04.2008 22:06

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od deekay » 25.05.2008 22:45

Blue: No tak kazdy asi pochopil ze jsou to priklady :) Resili jsme tu vymenu motoru za silnejsi ze....
Ford Focus Futura, 5-door, 00/01, 1.6 Zetec-S, light sapphire blue, KN, KONI...
Obrázek

Uživatelský avatar
Blue
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Blue » 25.05.2008 23:11

Veď som to myslel ako žart predsa, nie? :lol:
Ford Focus, 1.6 16 V ZETEC-S, Karibic blue

Auto je ako ľudské telo. Ak mu dodáme kvalitnú stravu a pravidelne ho precvičíme, odmení sa nám pružnosťou a vitálnosťou. To je však možné iba vtedy, ak sa s ním podelíme o našu dušu a vdýchneme mu život. MM

Uživatelský avatar
Litvajs
Nováček
Nováček
Příspěvky: 65
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Králíky

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Litvajs » 27.05.2008 12:21

Prosím o radu, jaký rozměr intercooleru pod nárazník by mohl být nejvhodnější u dieselovýho motoru. Dík
Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od jamaka » 27.05.2008 12:35

a kde ho akoze chces dat? rovno pred chladenie vody (klimy) ?
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 27.05.2008 12:49

No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek :( chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...

Uživatelský avatar
deekay
Junior
Junior
Příspěvky: 319
Registrován: 21.04.2008 22:06

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od deekay » 27.05.2008 13:08

Hm takze presne jak jsem cekal. U me by to bylo mene zadnich kotoucu, ktere uz mam z vyroby.
Ford Focus Futura, 5-door, 00/01, 1.6 Zetec-S, light sapphire blue, KN, KONI...
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 27.05.2008 13:22

pbjun píše:No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek :( chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
Ty kotouče je blbost, jelikož ani u 1.8mi není z výroby pravidlem 1.8 = kotouče

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 27.05.2008 13:47

To sice ne, ale jsou tam udajne bud kotouce nebo vetsi bubny :( ani jedno nemam, ale to uz je drobnost, to je cca 6tis, nejhorsi je ten motor s tim svazkem... jednak sehnat to kdyz to sezenes tak to zaplatit a pak to este zapojit... to je na maslu :D

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motor

Příspěvek od bee » 27.05.2008 19:29

zdravim pani, dost som cital o moznostiach zvysenia vykonu u Duratec motora (1.8 l) hosi z UK co vyvinuli turbo na Duratec varuju pred pouzitim RJ/ECU (resp. mapy) z USA - nepasuje na europske motory! Takze bacha na to pri kupe turbokitu z USA, kt. obsahuje vacsinou aj RJ (mapy). Inak aj ked su teraz vsetky benziny fordu oznacene Duratec, povodny Duratec je od V6 3l az dole k 1.8 l R4. mensie motory maju zaklad v inych motoroch. Duratec je celohlinik a vizualne ma prehodene strany sanie/zvody oproti motorom s blokom Zetec.

Uživatelský avatar
Frost
Junior
Junior
Příspěvky: 271
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Frost » 28.05.2008 13:47

pbjun píše:No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek :( chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
Tak co vim já....1.6 má stejné poloosy jako 1.8. Nevim tedy proč měnit stejnou věc za tu samou. O věčích bubnech u 1.8 jsem taky nikdy nic neslyšel.
Ford Focus 5dv 1.6 Ghia 00 Eibach+OZ Racing+Rieger+Brembo+K&N+MOMO
Frost Focus

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů