Stránka 11 z 13
					
				
				Napsal: 21.01.2008 19:34
				od pbjun
				Tak jde vsechno 

 jenom jde o to kdo to udela 

 Ale taky pocitej s trosku jinaci spotrebou nez si zvykly a jestli si nikdy nejezdil s karburatorovym autem tak si toho moc neuzijes 

 Holt karbec je vysoka spotreba super reakce motoru a podobne ale taky RJ  hlida aby motor nechcip, karbec to neumi takze kdyz pridas blbe tak to proste chcipne a podobne... Taky sem si tim prosel... Na fieste taky byla elektronika kterou sem vsecku vyhazel a nahradil karbcem 

 Ale trvalo to dlouho nez se auto vubec rozjelo a este dyl nez sem odstranil skubani motoru a podobne a kdyz uz sem auto odladil tak slo do sveta 

 Ale porekadlo objem nicim nenahradis tady plati... Kdys vedle sebe postavis fiestu 1,1 600kg 80koni a fiestu 1,3 600kg 80 koni tak vzdycky vyhraje 1,3 i pri stejnem vykonu...
 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 19:42
				od Luuker
				pbjun píše:Tak jde vsechno 

 jenom jde o to kdo to udela 

 Ale taky pocitej s trosku jinaci spotrebou nez si zvykly a jestli si nikdy nejezdil s karburatorovym autem tak si toho moc neuzijes 

 Holt karbec je vysoka spotreba super reakce motoru a podobne ale taky RJ  hlida aby motor nechcip, karbec to neumi takze kdyz pridas blbe tak to proste chcipne a podobne... Taky sem si tim prosel... Na fieste taky byla elektronika kterou sem vsecku vyhazel a nahradil karbcem 

 Ale trvalo to dlouho nez se auto vubec rozjelo a este dyl nez sem odstranil skubani motoru a podobne a kdyz uz sem auto odladil tak slo do sveta 

 Ale porekadlo objem nicim nenahradis tady plati... Kdys vedle sebe postavis fiestu 1,1 600kg 80koni a fiestu 1,3 600kg 80 koni tak vzdycky vyhraje 1,3 i pri stejnem vykonu...
 
Jo mel jsem 105 s motorem z fačka a to bys nevěril co to dokázalo.dělala krásný kolečka na asfaltě 

 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 19:49
				od pbjun
				My sme meli tez doma takou zvlastnost... Skoda 125L dovoz z nemec origo 5ti kvalt, origo spojlery origo stresni okno a origo plnynak 

 Taky umela hezky litat 

 Jen nevim kdo Ti tu upravu na fofo na karbce udela tady uz to neni jen tak vyhazet strikacku vsecky cidla, vyhodit saci parozi a vyrobit nove ktere bude mit vsecky saci casti stejne pro vsechny valce idealne na pc seridit oba karbce aby davaly naprosto stejne mnozstvi paliva jinak se nici motor a taky co s bagama a taky co s ABS? toto vsecko je treba resit... Na toto je idealni nejake stare auto ktere tyhle veci nema 

 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 19:57
				od Luuker
				pbjun píše:My sme meli tez doma takou zvlastnost... Skoda 125L dovoz z nemec origo 5ti kvalt, origo spojlery origo stresni okno a origo plnynak 

 Taky umela hezky litat 

 Jen nevim kdo Ti tu upravu na fofo na karbce udela tady uz to neni jen tak vyhazet strikacku vsecky cidla, vyhodit saci parozi a vyrobit nove ktere bude mit vsecky saci casti stejne pro vsechny valce idealne na pc seridit oba karbce aby davaly naprosto stejne mnozstvi paliva jinak se nici motor a taky co s bagama a taky co s ABS? toto vsecko je treba resit... Na toto je idealni nejake stare auto ktere tyhle veci nema 

 
To jo no
 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:09
				od chmelko
				to all? nezabudajte na nazov vlakna, tak prosím už k veci.,.
			 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:12
				od pbjun
				Mi s fiestou pomahal kamos karosar a jeho tatik automechanik 

 Takze vyvareni udelal kamos, tmeleni a lak sem delal ja, jeho tatik mi pomoh s motorem akorat serizovani sem delal ja... A byla to chutovka 

 Hlavne rozchodit privreni druhe komory a pridavnou trysku na sytic 

 To sem pul roku poskakoval bez sytice za studena 

:D:D Pokud chces z auta delat zavodak tak sezen fiestu, do toho sezen motor 1,8 nebo 2,0 zetec, udelej kastli, udelej podvozek, vyhaz vsecky zbytecnosti kup nejake kola o rozumnych rozmerech a k tomu poradne gumy a brzdy a mas to za tretinovou cenu a s dvojnasobnym narustem vykonu 

 Fiesta je lehunka, dily sou levne, lehko se shani (jsou jich plne vrakace) a kdyz tam das slusny motor a vyhazes zbytecnosti tak budes urcite spokojen  

 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:13
				od Luuker
				Odpoví mi konečně někdo ma tu otázku s tím rezistorem u váhy vzduchu?sku.ví to motor?
			 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:23
				od canndale
				mno ked das rezistor zmenis hodnoty z vahy vzduchu riadiacej jednotke, to je jasne.. 
teda moze sa stat ze budes mat
viac vzduchu do zmesi = zmes nemusi mad dostatok paliva = chcipne to..
malo vzduchu do zmesi = zmes ma malo vzduchu = chcipne to lebo to prechlasces => dostane sa benzin do katalyzatoru a tam nasledne zhori => zniceny katalizator
.. moje poznatky k problematike 

osobne myslim ze motoru samotnemu to neublizi, ale lepsie bude ked sa vyjadria ludia, ktory nad tym rozmyslali a prebrali poriadne tuto tematiku
 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:34
				od Boban
				Já myslím, že odpor k váze vzduchu udělá následné věci, změní hodnotu která jde do ŘJ a to tak, že ŘJ ji vyhodnocuje cca o 10°C míň, je to jako by si jezdil tím pádem půjde do směsi víc benzínu, nedokážu ti říct o jaké množství se bude jednat a co doslovně to bude dělat s morem, za dob když sem si dělal škodnou tak sitič měl za následek větší oplach filmu ze stěn válců, kolikrát hořel benzín z vejfuku ven, tak asi ten kat nebude nadšený, možná Pasmo řekne víc 

 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:39
				od Luuker
				Já osobně si myslím,že když tam ten odpor dam tak si rj bude myslet,že je vzduch studenej,tudíš za studena je vzduch smrštěnej a je ho tam víc,tak přídá víc paliva a já ten klam mohu trochu vyrovnat třeba sport filtrem a tou úpravou klapky.
			 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:46
				od pbjun
				No nevim, ja sem sport. filtr dal, tedka shanim klapku na kere bych si vyzkousel co to udela a uvidime... Zatim mam celkem pozitivni pocity, vykon nevim jestli stoupl, lip se to vytaci spotreba zustala zhruba stejna... Takze zpatky ke klapce 

 Dival sem se na ty schemata a podle nich by se klapka mela daleko vice otevrit nez pred upravou... Jinak este by me zajimalo jak je to u 1,6 s tou vahou vzduchu protoze ja sem ji fakt nenasel 

 upozornuji ze mam zetec se a ne zetec s ktery ma klapku primo na privodni trubce 

Edit: zalozil sem tema na ty turba a tak 

 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 20:52
				od Luuker
				pbjun píše:No nevim, ja sem sport. filtr dal, tedka shanim klapku na kere bych si vyzkousel co to udela a uvidime... Zatim mam celkem pozitivni pocity, vykon nevim jestli stoupl, lip se to vytaci spotreba zustala zhruba stejna... Takze zpatky ke klapce 

 Dival sem se na ty schemata a podle nich by se klapka mela daleko vice otevrit nez pred upravou... Jinak este by me zajimalo jak je to u 1,6 s tou vahou vzduchu protoze ja sem ji fakt nenasel 

 upozornuji ze mam zetec se a ne zetec s ktery ma klapku primo na privodni trubce 

 
Vždyt ti někdo odpovídal,že ten typ bez váhy se vyráběl.No já když dal na sví auto sp filtr,tak se to nejdřív "hádalo" ona si to časem RJ přehodnotí a pojede to čímdál víc,jen se nesmíš bát na něj šlápnout (ale ohleduplně na okolí).Já si ho už naučil a jezdí jak drak.
 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 21:02
				od pbjun
				No musis totiz rj znova naprogramovat pak se to nehada a jede hned... 

 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 21:10
				od Luuker
				pbjun píše:No musis totiz rj znova naprogramovat pak se to nehada a jede hned... 

 
zbytečnost 

 
			
					
				
				Napsal: 21.01.2008 21:11
				od pbjun
				Nic neni zbytecnost.... bohuzel je to tak...