Stránka 11 z 90
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 28.07.2011 23:20
od foki
ja nevim co teda jeste resis , jsi rozhodnutej pro koktu tak jdi do ní .
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 29.07.2011 07:28
od Hampy
V12 píše:Prajem Ti, aby si to slovicko ZATIM pisal este velmi dlho.
Dík, taky si to sám sobě přeju

Ale co, u každého auta je otázka času, kdy se něco pokazí... brácha má benzinovou fábii (r.v. 2002 a najeto 80tkm) a vloni do ní nacpal přes 20 000 - problém s hlavou motoru, prasklé oba homokineťáky atd... Takže takový ten všudepřítomný mýtus
nafťák = "odejde turbo, vstřiky, prdnou rozvody a nejlépe všechny tyto 3 věci naráz" jsou opravdu jen povídačky nad půllitr

Kazit se může i benzíňák.
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 29.07.2011 10:23
od Nicco
Hampy píše:
Dík, taky si to sám sobě přeju

Ale co, u každého auta je otázka času, kdy se něco pokazí... brácha má benzinovou fábii (r.v. 2002 a najeto 80tkm) a vloni do ní nacpal přes 20 000 - problém s hlavou motoru, prasklé oba homokineťáky atd... Takže takový ten všudepřítomný mýtus
nafťák = "odejde turbo, vstřiky, prdnou rozvody a nejlépe všechny tyto 3 věci naráz" jsou opravdu jen povídačky nad půllitr

Kazit se může i benzíňák.
1) ak myslis 1.2htp, tak to nemozes vobec povazovat za vzor spolahlivosti
2) haftak ma tiez hlavu a homoky, ale oproti benzinu ma este dalsich 10 veci s cenovkou v priemere 15000kc
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 29.07.2011 10:24
od Nicco
CodyFF píše:Jen pro uklidnění nebydlím v paneláku a nemám garáž na druhém konci města, jak si tady asi někdo, myslí. Bydlím v rodinném domě a garáž je jeho součástí a je elektronicky chráněna stejně jako barák s napojením na PCO. Tak že nějakého ukradení nebojím a navíc zde v ulici, je pár octávek zaparkovaných mají je sousedi. Co se týče spolehlivosti, ta je jaksi ověřena s nejsou to jen hospodské povídačky. Ty motory prostě VW umí a nemusí u každého nového modelu zkoušet jiný motor jako Ford!!!! A pořád se jim to nějak nedaří a nedaří.....
Ak budes jazdit iba z garaza do garaza, tak potom ok.
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 29.07.2011 11:11
od losky
nestrašte tady pořád s těma krádežema.
Ano absolutní počet ukradených aut je hezká věc, ale je třeba to přepočítat také na počet aut v provozu.
Potom na tom škodovka není tak špatně a šance že z toho množství aut ukradnou právě to vaše není tak tragická jak tady všichni strašíte....
třeba tady:
http://www.opojisteni.cz/produkty/pojis ... ojistovny/
sice je to jenom z jedny pojistovny, ale velky a ta statistika je dle meho vypovidajici ...
jinak spolehlivost a vydrz koncernovych 1.9TDI je legendarni a neporovnatelna s PSA 1.6... fordí 1.8 je na tom o něco lépe, ale kvalit koncernu pořád nedosahuje.
Samozrejme projev zvukovy a plynulost dynamiky je u 1.9 horsi nez 1.6 ale srovnatelny s 1.8
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 29.07.2011 11:26
od Nicco
Z hlediska četností krádeží jednotlivých značek osobních aut (poměru počtu ukradených a počtu pojištěných aut) byly loni podle statistik ČSOB Pojišťovny nejrizikovější vozy Alfa Romeo, za nimiž se značným odstupem umístily vozy Audi, BMW, Volkswagen a Škoda. Naopak poměrně malý zájem měli zloději o vozy Honda, Fiat, Peugeot, Ford a Toyota (viz graf).
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 29.07.2011 11:34
od losky
Ano neříkám, že je na tom škodovka lépe než ford, ale vy děláte jak kdyby se kradly jenom skodovky a nic jiného.
Kradou se podobně jako další jiné značky koncernu VW o nic víc.
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 29.07.2011 11:35
od Hampy
Nicco píše:1) ak myslis 1.2htp, tak to nemozes vobec povazovat za vzor spolahlivosti
2) haftak ma tiez hlavu a homoky, ale oproti benzinu ma este dalsich 10 veci s cenovkou v priemere 15000kc
Jasně že má, já to myslel trochu jinak - připadá mi, že někteří jsou přesvědčeni, že všechny diesely jsou k ničemu a neustále se kazí, kdežto všechny benziny jsou super a servis se jich netýká. Je potřeba na to koukat trochu jinak - diesel mi oproti benzinu ročně "ušetří" moc hezké peníze, ale může se něco podělat a rázem o ně přijdu, benzin mi je neušetří, ale podělat se může taky a pak třeba přijdu o mnohem víc... rozumíš co tím myslím? Prostě u dieselu, pokud nenarazím na špatnej kus, mám celkem slušnou šanci, že oproti benzinu nemálo ušetřím... je to samozřejmě subjektivní pohled na věc, navíc ovlivněnej tí, že sám jezdím v chrochtáku

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 30.07.2011 09:31
od V12
Hampy píše:Prostě u dieselu, pokud nenarazím na špatnej kus
A sme u toho - diesle sa nakupuju na velky kilometricky najazd a predavaju sa bud totalne ojazdene s 250k km, alebo tesne po naznakoch velkeho pruseru v stadiu, ze sa to da zamaskovat a rychlo predat. V oboch pripadoch to smrdi investiciou 3 - 4 tisic EUR. Kupit fakt dobry diesel sa v bazare prakticky neda, pretoze take bazarnici vozia iba svojim znamym. Okrem toho, ich cena je oproti ostatnym hodne vysoka. Jedina moznost je doviezt si ho osobne, comu ale predchadza dlhe hladanie a nutna davka stastia.
Benzinak ma sice vyssiu spotrebu, ale vsetko na nom je podstatne lacnejsie, ako na naftaku, kde ako spravne napisal Nicco, najlacnejsi diel je za 15k CzK. Preto jazdeny diesel s viac ako 100k km je u mna jednoducho odpisany. Vymenil som turbo za 520 EUR (450 doplatil bazar), vstrekovace za 360 EUR (z buracky 330 EUR + 30 EUR robota) a az teraz po roku a pol si auto zacalo zarabat na nizsej spotrebe. A to mi prave zacala klepat dvojhmota. Ked sa meni dvojhmota, treba urobit aj spojku s loziskom, co je dokopy dalsich 1000 EUR a dalsi rok a pol v strate. Takze takto sa vyplaca jazdeny diesel, ktory mal v case kupy 137 tisic km

A to mam este stastie, ze nemam DPF

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 30.07.2011 14:51
od Hampy
V12 píše:Hampy píše:Prostě u dieselu, pokud nenarazím na špatnej kus
A sme u toho - diesle sa nakupuju na velky kilometricky najazd a predavaju sa bud totalne ojazdene s 250k km, alebo tesne po naznakoch velkeho pruseru v stadiu, ze sa to da zamaskovat a rychlo predat. V oboch pripadoch to smrdi investiciou 3 - 4 tisic EUR. Kupit fakt dobry diesel sa v bazare prakticky neda, pretoze take bazarnici vozia iba svojim znamym. Okrem toho, ich cena je oproti ostatnym hodne vysoka. Jedina moznost je doviezt si ho osobne, comu ale predchadza dlhe hladanie a nutna davka stastia.
Benzinak ma sice vyssiu spotrebu, ale vsetko na nom je podstatne lacnejsie, ako na naftaku, kde ako spravne napisal Nicco, najlacnejsi diel je za 15k CzK. Preto jazdeny diesel s viac ako 100k km je u mna jednoducho odpisany. Vymenil som turbo za 520 EUR (450 doplatil bazar), vstrekovace za 360 EUR (z buracky 330 EUR + 30 EUR robota) a az teraz po roku a pol si auto zacalo zarabat na nizsej spotrebe. A to mi prave zacala klepat dvojhmota. Ked sa meni dvojhmota, treba urobit aj spojku s loziskom, co je dokopy dalsich 1000 EUR a dalsi rok a pol v strate. Takze takto sa vyplaca jazdeny diesel, ktory mal v case kupy 137 tisic km

A to mam este stastie, ze nemam DPF

No vidíš, měl jsi prostě smůlu a koupil jebku

Mám spoustu známých a kamarádů, kteří jezdí v dieselech i hooodně přes 200tkm a jsou v pohodě

Zjevně máš dost ovlivněný názor tím, že si tě tvůj diesel podal se vší parádou - to ale neznamená, že všechny diesely jsou na nic - znamená to, že jsi prostě špatně koupil...
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 30.07.2011 15:43
od tomason
V12 se neinformoval před koupí
Teď tady zastává funkci antidieslového strašáka
Dokurvit se dá každý auto a kdo si koupí 2.0TDCI v hatch ten určo nejezdí pianko.
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 30.07.2011 16:01
od Hampy
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 30.07.2011 20:43
od V12
Staci sa pozriet aj tu na fore, kolki ludia menili turbo, niektori aj viackrat, kolki zasa dvojhmotu, davali repasovat CR cerpadla a vstrekovace.
Ale ved kupujte co chcete a ucte sa na vlastnych chybach. Ja som sa poucil. Ak sa nechcete poucit, tak si kupte nejaky olietany naftak a potom dopadnete rovnako.
Ozaj, nechcete ten moj ?
Za 6k EUR, okrem dvojhmoty je vymenene uz vsetko, cerpadlo otestovane a ako nove, cize to som nemenil

Je na zanovnych gumach, pridam aj zimne na plechacoch.
Aj ja poznam furu dieslov, co jazdia 300k km bez jedineho problemu, ale to nie su commonraily a uz duplom nie zabozruti z PSA.
K jazdeniu - mam dlhodobu spotrebu 5.6/100, keby som tomu zmetkovi dupal na krk, tak je to o minimalne liter viac. Obcas ho ale samozrejme prezeniem, to nepopieram.
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 30.07.2011 22:14
od tomason
osobně jsme měli ve firmě C-MAX 1.6tdci 2004 160tisíc bez poruchy na motoru,turbu.
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Napsal: 30.07.2011 22:34
od Ac1D
V12 píše:Staci sa pozriet aj tu na fore, kolki ludia menili turbo, niektori aj viackrat, kolki zasa dvojhmotu, davali repasovat CR cerpadla a vstrekovace.
Ale ved kupujte co chcete a ucte sa na vlastnych chybach. Ja som sa poucil. Ak sa nechcete poucit, tak si kupte nejaky olietany naftak a potom dopadnete rovnako...
Kdyz to tvoje auto cekala velka investice proc si do toho rval penize? Si mel trochu km stocit (to se prece s diesly dela) a auto prodat (bylo taky pred velkou investici).Byl by si na svych a mohl sis koupit Oktu v benzinu.Kdyz takovy odbornik jako si ty dokazal naletet pri koupi urco by se nekdo jinej nasel kdo by to vzal.
Dieslu se nebojim jen nesmis vzit prvni srot co laka super cenou protoze tento nakup by mohl byt nadlouho tvym poslednim protoze veskere finance by sezralo udrzovani auta v pojizdnem stavu.