Ahojky,
prosím o radu s naším Mondeem, 2.2 Tdci, r.v. 2005, najeto údajně 90tis. V červenci začal zlobit setrvačník, tak jsme ve fordu koupili nový a odvezli ho do neznačkového servisu na výměnu. Při výměně zjistili, že se musí vyměnit i spojka

. Setrvák rozhodně nebyl ještě úplně na odpis, ale měli jsme před sebou delší cestu, tak jsme to řešili hned a nečekali až se to vysype úplně.
V září začalo auto znovu zlobit. Hůř šla řadit dvojka (u stedeného) a když byly na danou rychlost nízké otáčky, tak auto cukalo (předtím jen tak "brumlalo" jak jsem to znala z jiných aut). Minulý týden, když jsme nastartovali studený motor, tak šel tak nějak divně, jakoby nešel jeden válec. No a v sobotu se k tomu přidalo nevracení se otáček. Po rozjetí do vyšších otáček se zaseknou (cca na 1-2 vteřiny) na 2000 a pak stejně tak cca na 1200 ot. až pak to klesne na těch cca 800.
Spotřeba si myslím, že je pěkná, po dálnici kolem těch 130 to žere cca 5,5 a v kombinaci s městem kolem 6,5.
No, takže to manžel dneska odvezl k Charouzovi na diagnostiku a dopoledne volali, že PC nevykázal žádné chyby, takže jsou to vstřiky

. A to nějak nechápeme, mysleli jsme, že vstřiky se na diagnostice nějak projeví. Vymění nám palivový filtr (přinesli jsme si tam Delphi) a vyčistí vstřiky. Ale prosím poraďte, jestli teda vstřiky nechat vyměnit nebo to dát ještě na diagnostiku jinam? S tím setrvákem a spojkou už by toho bylo letos nějak moc...
Díky Martina