Stránka 11 z 19

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 22.11.2008 21:38
od HORST
Jelikoz delame v "hokne" nejake veci i na Focuse, dostalo se k nam par fotek Focusu, jeste nez je normalni smrtelnici mohli videt. 8)
Uz tenkrat jsem mel sen, ze az jednou budu velky, poridim si FoFo sedan. To se me splnilo, byl jsem spokojeny a navic jsem si splnil take svuj sen. :wink:
Opravdu to bylo a je "nadcasove" auto, ktere neprestanu mit nikdy rad.
Mondeo je pekna kara, s uzasnym prostorem i pro takove, jako jsem ja, ale Focus byl prvni!!!
Nechci tim hanet Mondeo, spise naopak, ale srdce bude o Focusu! :wink:

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 24.11.2008 09:40
od AberF
tak vcera sem mel posledni jizdu s mojim milovanym FoFo, bylo to jako jet utratit psa... Zbyla mi na nej hezka pamatka a to nejen vzpominky, ale i relikvie v podobe anglicaku 1:57 ve stejny barve a provedeni a kdyz sem se na nej podival ze spodu tak je na nem datum vyroby 1999 jako na velkym braskovi. uz ted mi chybi, bylo to fakt auticko na vyblbnuti :cry: :cry:

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 24.11.2008 09:55
od ClairVOYanT
No u nas se s tim srovnavame jeste ted (cca 2 mesice po prodeji) ... :(

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 24.11.2008 21:30
od Kóťa
Pro Vás je těžší odchod od modrého oválu :wink:

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 25.11.2008 07:39
od Boban
no já si v poslední době kladu otázku zda sem neměl jít spíš do toho VOLVA V70 :idea: :evil: :!: tak asi příště.

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 25.11.2008 07:50
od zewl
Boban: neboj, konicky pod kapotou se opravi a budes zas jezdit jak predtim :wink:

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 25.11.2008 07:58
od Boban
No upřímně začínám zastávat názor, že někdy je lepší bejt o dva kroky pozadu než jeden ve předu, vše se dělá jen kvůli normám a limitům a poctivá práce je tatam, minulej tejden sem byl rozhodnutej dojet pro nějakou W124 max. 95 rok a jak by sloužil.

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 25.11.2008 08:01
od ClairVOYanT
Nechci nikomu kazit radost - spis jen rikam zkusenost kolegy s Mondeem 2002 v nafte. Kdyz ho kupoval, tak kraaasa, naadhera. Nic nevrzalo, bylo ticho, nic nehnilo, vse ok. Po cca 10k km to zacalo. Interier povrzava, vymena cepu, kotoucu, hlucnejsi motor, nekde vylejza rez. Ted s tim kazdou chvili neco ma a uz pomalu prestava stihat krmit opravy (napr. se menily komplet vstriky). Zkratka tam ma dost oprav. Co jsem cetl takhle na netu, tak to nejsou az tak uplne vyjimecne zavady.

Jakou s tim mate kdo zkusenost? Teda jen pro zajimavost ...

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 25.11.2008 08:07
od Boban
kvuli tomu sem bral benzín a ono ho..o, nic nevrže, (teď obvzvlášť :evil: ) nic neklepe, brzdí dobře kotouče všechny čtyři zánovní, koroze odstraněna, až na ten sku...ý motor si nestěžuju, jenže co naplat motor je srdce auta, kdyby nebyla ta zatracená krize dám do hromady a jde z domu.

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 25.11.2008 12:34
od CoolXman
Sype se všechno, ať je to Volvo prošpikovaný elektronikou nebo např. Volkswagen, je to jedno, čím víc je to nabitý funkcema, tím víc se to sere. Mluvim o střední třídě vozů. Spešl se sere moře věcí u naftovejch motorů, ale nedá se nic dělat, je to u všech skoro stejný. Ford, speciálně ojetiny Mondea, je cenově trošku níže a je jasný proč. Ruku v ruce tomu logicky jdou relativně levný náhradní díly, jinak by to bylo neprodejný. Akorát jsem si myslel, že ty benzíny jsou u Fordů stále nezničitelný. :-) Ale zřejmě to bude u Bobana vyjímka. Jinak u Volva všeobecně člověk spláče nad velikostí vnitřního prostoru a kufru.

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 26.11.2008 22:22
od Kóťa
Myslím,že dost záleží jak se k autu chováš.Častý starty v zimě,točení studeného motoru,nekvalitní palivo...atd.Když se zpětně podívám na focuse,myslím,že je v ješt lepší kondici než v době koupě... :idea:

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 07.01.2009 12:05
od Kobrlik
Wolf2 píše:Jojo Mondík je Mondík ,až doplatím Fofíka ,tak asi bude také Mondík ,ale určitě ST 220 ,když už tak už . :wink: Kdybych už měl doplacenýho Fofíka tak beru okamžitě tady to http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5910689
Tam odtud co je to mondeo mam já focuse... a plná spokojenost,tudíž tohoto prodejce mohu doporučit...doloží celou historii auta atd. :idea:

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 20.01.2009 10:34
od HORST
Takze vazeni!
Tachometr ve FoFu ukazuje neco malo pres 2000 km, coz je mozna cas na to podelit se o prvni dojmy a postrehy.
Kdyz zacnu od odemykani auta, tak jedno mozna nepodstatne plus (pro nekoho) je to, ze se pri zmacknuti centralu a odemceni auta rozsviti na chvilku predni i zadni svetla, coz je prijemne zvlaste za tmy, kdy je de facto osviceno vse, co v dany moment ridic potrebuje napr pri nakladani do kufru apod. Nevim, mozna to nove Focusy uz maji take, ale ja to na sedanu nemel.
Dalsi malickosti, ktera na Focusu nebyla je kontrolka rozsviceni svetel. Zase mozna nepodstatna vec, ale zvlast pri denim sviceni je to trosku pomoc, ze ridic nemusi pohledem kontrolovat, zda ma "packu" svetel v zapnute poloze.
Urcitym plusem je i automaticka klima. Ve Focusu jsem mel "jen" manualni, zvykl jsem si na ni, ale nova klima ma vyhodu v tom, ze proste nastavim pozadovanou teplotu a o vic se nestaram.
Novym prvkem je i tlacitko "MAX" vytapeni a klimy, ktere pri zmacknuti automaticky sepne vyhrivani obou oken a vhaneni tepleho vzduchu na max, coz pomaha v zime pri rozmrazovani.
Je sice pravda, ze v okamziku sepnuti zacne vse hucet tak, ze to vypada, ze huci neco i me, ale je to opravdu pomoc.
Dalsi malickosti do plusu je moznost ne uplne stlacit packu blinkru pri odbocovani ci zmene smeru, staci mirne zatlacit (nesepnout uplne) a blinkr trikrat zablika, aniz by se packa pak musela vracet do vychozi polohy.
Co se tyka spotreby, odpovida to zhruba tomu, co udava vyrobce: ted pres zimu jsem se po meste pohyboval nekde kolem 8l/100 km, ale jedna "delsi" trasa do Kyjova a zpet (cca 300 km) okamzite stahla dle propoctu spotrebu na asi 6,3 l/100 km a to podotykam, ze cestu na jih jsem jel "tam" diky pocasi prumerem asi 50 km hod, jelikoz se vic proste nedalo, takze jinak by sla spotreba asi jeste niz.
Co se tyka minusu: urcite me schazi proti Focusu palubni pocitac a zvlast venkovni teplomer, ktery pri +4 stupnich upozornil namoznost naledi. Zase je to pro nekoho prkotina, ale zvykla si na to i moje zena a proto uz jsem koupil teplomer a budu to muset nainstalovat. Zvyk je proste zelezna kosile.
Jak uz jsem psal nekde jinde, zda se me, resp moji drahe polovicce, ze razeni je ve Fusionu jakoby posunuto vice dopredu, coz ji ze zacatku cinilo problemy, jelikoz nalepenyma nehtama obcas "skrabla" o panel klimy.
Co jsem zatim poznal a kde je asi nejvetsi minus FoFu, tak je to sirka sedacek! Ty jsou proti Focusu opravdu nekde jinde a mam to overeno i od kolegu z prace, kde maji dalsi 3 Fusiona a jejich pocit je podobny.
Dalsi minusovy rozdil je asi v nastaveni volantu, kde u Focusu bylo nahoru,dolu a vys,niz, kdezto Fusion ma nastaveni jen nahoru a dolu. Ale uz jsem si na to zvykl a dulezite je, ze poskladam za volant sve mohutne telo.
Rozdil je take v odhlucneni zadnich blatniku, kde u Focusu nebylo slyset temer nikdy zadne odletavajici kaminky, u Fusiona obcas zaslechnu, jak kaminek tukne zespod do blatniku. Schazi tam asi jakesi ty "koberce", ktere tam Focus mel.
Shrnuto: kazde auto ma opravdu sve + i -, ale clovek si musi vcas objasnit, na co auto chce a k cemu mu bude slouzit.
Celkovy komfort byl u Focusu asi vyssi, Fusion je resen mozna stroze, ale ucelne.
Pokud chce clovek auto na pekne svezeni ale i sportovnejsi jizdu, musi volit Focuse, pokud hleda mensi rodinne auto a dostava se do temer "duchodoveho" veku jako ja, je Fusion i s obsahem 1,4 l dobra a hlavne dostacujici volba!
O tom, ze Fosion asi za ty penize neco ma a umi svedci i to, ze za prosinec byl udajne nejprodavanejsim autem v CR. Mimochodem v patek si pro Fusiona jede do OV i svagrova!
Cena byla a hlavne je prijatelna, ja kupoval za 273 tis se vsim vsudy, ona uz to bude mit jen asi za 252 tis, ve stejne vybave, takze cena sla jeste dolu.
Co rici zaverem?
Mozna jsem tu u Fusiona napsal dost veci do plusu, ale srdcem jsem zustal verny Focusu!!!
Nejen diky autu jako takovemu, ale hlavne diky skvelym lidem, kteri tady na foru jsou a dekuji i za to, ze jsem mohl zustat i presto, ze Focuse uz nemam.
Focus byl a bude srdecni zalezitost a byla to opravdu jakasi "svoboda"!
Nemam ve zvyku chvalit zrovna to auto, co mam momentalne, ale Fusion splnil zatim, co jsem od nej cekal.
Ale FoFo je FoFo a vy vsichni tady jste vlastne take jeho soucasti!
HORST :wink:

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 20.01.2009 17:38
od lupo66
Krásné čtení :)

Re: Vlákno pro členy kteří už nevlastní Focuse

Napsal: 20.01.2009 19:22
od Boban
myslím, že je to opravdu pěkný počtení :idea: :wink: co dodat :idea: :wink: