1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
- anubis
- Nováček
- Příspěvky: 108
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
na slovensku je volba jasna (faktor ceny) - 1,8TDCi je lacnejsie ako 1,6TDCi 80kW...
vybava TREND - 1,6 TDCi 80kW versus 1,8TDCi rozdiel 30tis
1,6 80kW v TREND stoji rovnako ako TitaniumX s 1,8...tod moj postreh
vybava TREND - 1,6 TDCi 80kW versus 1,8TDCi rozdiel 30tis
1,6 80kW v TREND stoji rovnako ako TitaniumX s 1,8...tod moj postreh
FoFoII 5door hatchback Collection X 74kW vyr 07/2007
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
Ja som zobral 1.8TDCi. Mal som možnosť porovnať so Ceedom 1.6crdi 80kW a 1.8 je silnejšia. Prešiel som na ropák z 2.0 benzínu 100kW a tento 1.8tdci si pochvaľujem. Pár ľudí písalo, že majú veľký delay na zošliapnutie plynu aj pri voľnobehu a nemajú aktuálnu spotrebu. Toto isté mi vravel aj predajca. No mne plyn reaguje okamžite ako pridám, takmer ako 2.0 a navyše mám aj aktuálnu spotrebu. Ktovie, či tieto "nové" 1.8tdci nemajú novú elektroniku. Trápi ma len spotreba, ktorá sa pohybuje okolo 6,9L s asi 60% podielom mesta co je ale aj tak malé číslo oproti 2.0 žrútovi... 

- Peter5
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
Ja som momentalne cerstvy majitel focusa 1.6 TDCi 66Kw. So spotrebou som zatial spokojny je momentalne 4.7 a to je motor este surovy tak ked sa zabehne tak to mozno pojde na 4.5 Vykonovo mi to postacuje. A s tym ukazovatelom spotreby mne ukazuje okamzite ako nahle slapnem na plyn hned to reaguje.
Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.02.2009 15:01
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
Ahoj jsem tu novej a mám dotaz:
po prodeji mondea jsem rozhodnut koupit ojetý C-MAX asi rv2005-6 v dieselu.
Zvažuji 1,6TDCi 80kW(PSA) nebo 1,8TDCi 85kW(ford).
Ten první (1,6) už znám, všude na webu jsou o něm různé recenze.
Ale nikde jsem nenašel recenzi nejlépe uživatelskou na C-MAXe s tou 1,8TDCi.
Jakej je mezi těmito motozy výkonostní rozdíl? To, že má ta 1,8 o 5kW více je mi jasné,
ale nikde jsem nenašel parametry kroutícího momentu u té 1,8.
1,6ka má 240Nm již od 1750ot/m a nárazově až 260.
Jak je na tom ten 1,8?
předem děkuji za vaše rady.
po prodeji mondea jsem rozhodnut koupit ojetý C-MAX asi rv2005-6 v dieselu.
Zvažuji 1,6TDCi 80kW(PSA) nebo 1,8TDCi 85kW(ford).
Ten první (1,6) už znám, všude na webu jsou o něm různé recenze.
Ale nikde jsem nenašel recenzi nejlépe uživatelskou na C-MAXe s tou 1,8TDCi.
Jakej je mezi těmito motozy výkonostní rozdíl? To, že má ta 1,8 o 5kW více je mi jasné,
ale nikde jsem nenašel parametry kroutícího momentu u té 1,8.
1,6ka má 240Nm již od 1750ot/m a nárazově až 260.
Jak je na tom ten 1,8?
předem děkuji za vaše rady.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
1.8TDCI DURATORQ (KENT) 85KW 280/300nm funkce overboost STARÝ KENT TO NEVZDÁVÁ ANEB PROČ MÁME 1.8TDCI-8VTak dnes sem sehnal časopis Autodiesel,kde je článek o Mondeu s motorem řady kent s litinovou hlavou ,což je motor který se montuje do Focusů v ČR.Proč se tento motor montuje stále a dováží se do ČR.Motor pochází původem ješte z Fordu Sierra oproti hliníkovému motoru Peugeot /Ford HDI-TDCI je o 44tisíc levnější a hlavně se dostane kouřivostí na Euro 4 bez filtru pevných částic,což motor TDCI/HDInedokáže.Proto se Ford rozhodl dovážet ho sem respektive na trhy ,kde se zákazníci nehoní za motory s příponou DPF.Kdo často jezdí po městě a zůstává v kolonách a ještě k tomu jezdí krátké vzdálenosti což sou okolnosti vylučující správnou regeneraci DPF měl by zbystřit motor 1.8TDCI je zajímavý i cenou viz 44tisíc kč.Motor se sice hůře zahřívá a nezapře svou minulost řehtáním a při rozjezdu je třeba přidat více plynu nemá tak silný volnoběh jak 2,0TDCI vyjíždění ze strmých garáží a vlečení vleků můžeme cítit i spojkově obložení pořád je to ,ale lepší než ucpaný filtr DPF Praskání litinové hlavy se vyřešilo Comonrailem tím se snížilo tepelné zatížení a Delphi bylo nahrazeno vstřiky Siemens a turbodmychadlo s přesnou a rychlou regulací -naklápěním lopatek elektroservomotorem .Kompresní poměr pro Focus a Connect 74-85kw je 17,2:1když to Mondeo má 92kw má 19,4:1 zcela proti dnešnímu trendu .Závěrem sem rád ,že sem se konečně dopátral proč všichni si myslej že HDI/TDCI je o míle dál než 8V ten,ale má své nesporné výhody a už i Já a i Vy už to víte
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.02.2009 15:01
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
tomason: díky za upřesnění, tak těch 40Nm už by mělo být drobet znát ne? Také se spíše kloním k tomu fordímu motoru, na to DFP jsem slyšel samou špatnost.
Teď jse o to jak je to zpřevodovaný.
Jinak doufám že ten 1,8 už netrpí tím častým zanášením vstřiků jalo to bylo u mondea 2,0TDCi.
Teď jse o to jak je to zpřevodovaný.
Jinak doufám že ten 1,8 už netrpí tím častým zanášením vstřiků jalo to bylo u mondea 2,0TDCi.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
http://www.tipcars.com/applications/mag ... mailem=ano tak zde je vše vstřiky sou Siemens u 1,8 85KW Focus II
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- risomas
- Pokročilý
- Příspěvky: 703
- Registrován: 21.05.2008 14:14
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
ja by som takisto pokial by bola moznost radsej volil 1,8. Je to proste starsi overenejsi typ. 1.6 by mala mat starsi DPF filter co je spolu s katalyzatorom a stoji okolo 1000e a meni sa po 60tis km
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.02.2009 15:01
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
ahoj kolik tak tipujete, že by mohl vydržet ten 1,8TDCi v C-MAXu km?
Pokud bych koupil nějakýho co má cca 130tis km tak kolik tak teoreticky vydrží pokud se nestane něco nepředvídaného? Doufám že tak min. 300tis. by mohl né?
Pokud bych koupil nějakýho co má cca 130tis km tak kolik tak teoreticky vydrží pokud se nestane něco nepředvídaného? Doufám že tak min. 300tis. by mohl né?
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
to je loterie záleží kdo a jak s tim jezdil a co tankoval pokud nelítáš 30000km a víc tak bych bral benzín radši jestli ti něco odejde tak se to nevyplatí vůbec TDCI kupovat vstřiky tak 200000km +-
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 84
- Registrován: 05.09.2008 19:35
- Bydliště: Revuca
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
Niekolko razy som tu cital ked nenajazdis viac km, dizel sa neoplati. Preco? Pri novom aute nadobujuca cena benzinu a dizla je rozdiel 40 - 80 tiis., to sa da pochopit. Ojazdene kupim za rovnaku cenu. Nech auto sa pokazi napr . po 30.tis km, niekomu sa pokazi v prvom roku a mne po 2 roku. Mame v rodine este 2 dizle a ze by sa neak kazili nemozem povedat. Naproti som mal aj punto s 38 tis. km. Za 25tis.km. som donho ovela viac investoval ako do esc. td za 3 roky. Ja si myslim vsetko zalezi od stastia pri kupe a o dalsej starostlivosti auta.
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
no jasně záleží co koupíš asi tak že ,když ti odejde turbo nebo setrvák po dvou letech seš na nule a vše co si ušetřil je pryč proto ,když nejezdíš aspoň těch 20 ročně a nejlépe vetší vzdálenosti alespoň 20km tak je lepší benzín si myslim s dieslem je to risk no a pokud se to stane a ty to opravíš můžeš lítat dalších x tisíc kilometrů de o to sehnat to správné auto

kako píše:Niekolko razy som tu cital ked nenajazdis viac km, dizel sa neoplati. Preco? Pri novom aute nadobujuca cena benzinu a dizla je rozdiel 40 - 80 tiis., to sa da pochopit. Ojazdene kupim za rovnaku cenu. Nech auto sa pokazi napr . po 30.tis km, niekomu sa pokazi v prvom roku a mne po 2 roku. Mame v rodine este 2 dizle a ze by sa neak kazili nemozem povedat. Naproti som mal aj punto s 38 tis. km. Za 25tis.km. som donho ovela viac investoval ako do esc. td za 3 roky. Ja si myslim vsetko zalezi od stastia pri kupe a o dalsej starostlivosti auta.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05.04.2008 19:14
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
Mám 1.6 TDCI 80kw s DPF 2roky a nemá to chybu.Jsem s ním 100% spokojený.
- SilverGhost
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: 1,6 TDCI NEBO 1,8 TDCI 85KW
Někteří
mně sice za to opět nebudou mít rádi, ale já Ti motor 1.8tdci spíše nedoporučím a když už, tak si daný kus nejdříve delší testovací jízdou po městě i mimo město odzkoušej, zda Ti sedí. Moje výhrady pramenící ze subjektivních osobních zkušeností mé osoby s mým konkrétním kusem uvedeny zde:
Re: Zkušenosti s Fordem Focus
Oproti 1.6tdci prý existují pozitiva ve větší robustnosti, absenci problémů s DPF a pod., ale to nemohu, bohužel, posoudit.
Jinak to tomason všechno pěkně a vcelku přesně shrnul
, on je jeho spokojený uživatel, přesto je tam většina možných výhrad také poctivě uvedena.
No a nakonec Ti obdobně rovněž doporučím na běžné ježdění (málo dálnic, málo km ročně) spíše ojetý benzín než ojetý diesel a to především proto, že ojetý moderní diesel, pokud fakt nemáš 100% jistotu najetých kilometrů, jistotu opravdu udělané a dále předpokládané údržby promítnuté do ceny, je podle mne mnohem více nákupem zajíce v pytli... Což však neznamená, že si nevytáhneš pěkně vykrmenýho macka s tlustým kožichem
Kako sice nechápe, proč se to "neoplatí", ale pak si sám odpověděl, jak to vlastně je. "Ojazdene kupim za rovnaku cenu". Pokud ano, tak vo tom to je
Hodnota byla původně vyšší, je tam třeba to turbo
, víc železa
, míň to žere a tak... ale cena na trhu klesla více proto, že jdeš do většího rizika, že budeš něco muset investovat... A trh to asi tak nějak vycítil nebo co
Pokud však máš nějaké koruny navíc, pokud by se něco měnilo, a chceš se prohánět hlavně na dálnici s tédéíčkařema za rozumnou spotřebu, OK. Nezapomeň ale, že vlci v prasátech číhají

Re: Zkušenosti s Fordem Focus
Oproti 1.6tdci prý existují pozitiva ve větší robustnosti, absenci problémů s DPF a pod., ale to nemohu, bohužel, posoudit.
Jinak to tomason všechno pěkně a vcelku přesně shrnul

No a nakonec Ti obdobně rovněž doporučím na běžné ježdění (málo dálnic, málo km ročně) spíše ojetý benzín než ojetý diesel a to především proto, že ojetý moderní diesel, pokud fakt nemáš 100% jistotu najetých kilometrů, jistotu opravdu udělané a dále předpokládané údržby promítnuté do ceny, je podle mne mnohem více nákupem zajíce v pytli... Což však neznamená, že si nevytáhneš pěkně vykrmenýho macka s tlustým kožichem

Kako sice nechápe, proč se to "neoplatí", ale pak si sám odpověděl, jak to vlastně je. "Ojazdene kupim za rovnaku cenu". Pokud ano, tak vo tom to je




Pokud však máš nějaké koruny navíc, pokud by se něco měnilo, a chceš se prohánět hlavně na dálnici s tédéíčkařema za rozumnou spotřebu, OK. Nezapomeň ale, že vlci v prasátech číhají

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host