DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vader
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Sulislav, Plzeňský kraj

Příspěvek od Vader » 26.01.2008 21:22

U mne se to projevovalo rachocením při úplném vyšlápnutí spojky a v pedálu byly cítit vibrace, které přesně ladily s těmi zvuky. Jakmile jsem pedál začal povolovat, zvuky a vibrace se začaly ztrácet. Celé to začalo cca měsíc před tím a to slabým zaklepáním při vypnutí a doběhu motoru. Postupně se to zhoršovalo a nakonec se zvuk začínal ozývat i při dobržďování na křižovatkách. Mechanik u Forda v Domažlicích do auta sedl a po krátké zkoušce konstatoval, že je to na 70% setrvačník. Ten byl opravdu vadný a po výměně problémy zmizely. Samotný setrvačník stál 10349Kč.
Ford Focus Combi 1,8 TDCi Ghia 85kW, 2001

Uživatelský avatar
ru
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od ru » 26.01.2008 21:35

Vibrace v pedálu mám taky. No už se těším až to budu mít opravené.

Uživatelský avatar
ru
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od ru » 02.02.2008 21:00

Pánove a dámy. Nový dvouhmotový setrvačník,rozvody,těsnění pod víko ventilů,olej a všechny filtry za 16000 kč u PANA DUDÍKA v Kravařích. Myslím si že super cena.
Tímto bych chtěl poděkovat panu Dudíkovi za jeho péči o mého focuse.
FF 1,8 TDCI KOMBI

Uživatelský avatar
ru
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od ru » 02.02.2008 21:12

To Lesi. Ptal jsem se co se může stát,když s tím budeš jezdit dál.Žádný rozbitý motor nebo spojka prý nehrozí,nebo spíš říkal,že se s něčím takovým nesetkal. Prostě až odejde dvouhmotový setrvačník do věčných lovišť,tak nenastartuješ.

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Lesi » 07.02.2008 02:32

Nějaké info o té parádě od LUKu :mrgreen:
Přílohy
luk1.jpg
luk2.jpg
luk3.jpg
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Uživatelský avatar
melos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Uherský Ostroh

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od melos » 07.02.2008 18:59

Zdravim, mam asi stejny problem-setrvačník. Jen nerozumim tomu, ze zniceho nic mi to zacalo rachotit nekde v motoru na strane ridice. Zezacatku, kdyz jsem nemel zmacklou spojku a cca po 5km to bylo ruzne. Vibroval pedal. Nechapu to. Pisete, ze jste slyseli slabe zvuky, klepani ale ja nic takeho pred tim nemel. Proste zniceho nic po cca 100km co sem ujel za dnesek mi to udelalo. Pisete ze novy stoji 10tis. To pekna palka:(Je to fakt tolik penez?
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi, 85kW, 115PS r.v. 2002

Uživatelský avatar
Lesi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 7S9....

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Lesi » 09.02.2008 01:30

Pro Melos. Třeba u nás ve Fordu 21tis. i s prací, frajírci :P Pokud to je setrvák, tak to musela být pěkná shoda náhod, že to udělalo během 100km. Mě se během 8000km nic nezměnilo, dřív jsem se tím hodně zabýval, ale teď mě to už moc nevzrušuje, jen to vydá kovový zvuky při vypnutí. Prý se to dost ničí podtáčením motoru nebo když ti spadnou otáčky pod volnoběh, například dojíždění na křižovatku s rychlostí.
115PS TDCImrdinka 2004 Obrázek

Uživatelský avatar
melos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Uherský Ostroh

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od melos » 09.02.2008 12:41

Je to pech. Auto maji ve fordu na zvedaku rozmontovane a mam si zavolat v pondeli:( Pokud to bude setrvak tak 11tis a kdyz bude out i spojka tak min 25!!! Nemuzu to rozchodit. Auto sem pravidelne servisoval, jezdim s nim denne kolem 200km, zadne predchozi naznaky nebo zvuky. Zniceho nic caa po 1km co jsem vyjel z prace mi zacalo rachotit jak kdyz tahnu vyfuk pozemi nekde v mototu kdyz jsem nemel znacklou spojku. Navic cukal pedal. Rano kdyz jsem jel do servisu tak mi to delalo kdyz se vyradilo, jinak pedal spojky vibroval porad. Tak jdu rozbit prasatko:((((( a setrit:(
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi, 85kW, 115PS r.v. 2002

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Ahmed » 09.02.2008 13:32

melos píše:Je to pech. Auto maji ve fordu na zvedaku rozmontovane a mam si zavolat v pondeli:( Pokud to bude setrvak tak 11tis a kdyz bude out i spojka tak min 25!!! Nemuzu to rozchodit. Auto sem pravidelne servisoval, jezdim s nim denne kolem 200km, zadne predchozi naznaky nebo zvuky. Zniceho nic caa po 1km co jsem vyjel z prace mi zacalo rachotit jak kdyz tahnu vyfuk pozemi nekde v mototu kdyz jsem nemel znacklou spojku. Navic cukal pedal. Rano kdyz jsem jel do servisu tak mi to delalo kdyz se vyradilo, jinak pedal spojky vibroval porad. Tak jdu rozbit prasatko:((((( a setrit:(
Kolik mas najeto? Da se sehnat i levnejsi, ale do Opavy je to pro tebe asi daleko :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
melos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Uherský Ostroh

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od melos » 11.02.2008 07:15

No uz to mam v servisu,takze je to blbe jim tam davat svuj setrvacnik.Kolega z prace je z havirova, takze by nebyl problem. Mam najeto 165tis. Kupoval jsem to pri 140tis. km. Pravidelne servisoval. Mam nove rozvody, zhavice... takze podpasovka jak svina:(
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi, 85kW, 115PS r.v. 2002

Uživatelský avatar
melos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Uherský Ostroh

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od melos » 12.02.2008 21:46

Takže cena 16840Kč s DPH. Vyměna setrvačníku, 2ks matky a prace. Moc me nepotesili,ale co uz... hlavne ze to pojede, snad:)
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi, 85kW, 115PS r.v. 2002

Uživatelský avatar
TDCi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Michalovce

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od TDCi » 02.06.2008 08:06

Lesi píše:Pro Melos. Třeba u nás ve Fordu 21tis. i s prací, frajírci :P Pokud to je setrvák, tak to musela být pěkná shoda náhod, že to udělalo během 100km. Mě se během 8000km nic nezměnilo, dřív jsem se tím hodně zabýval, ale teď mě to už moc nevzrušuje, jen to vydá kovový zvuky při vypnutí. Prý se to dost ničí podtáčením motoru nebo když ti spadnou otáčky pod volnoběh, například dojíždění na křižovatku s rychlostí.


Vydávať kovové zvuky pri vypnutí mi začalo pred dvoma pri 12000 km, zatiaľ to tiež neriešim. Zo zárukou by som asi vo Forde asi nepochodil keď to okrem zarachotenia pri vypnutí nič nerobí.
Ford Focus Comfort Plus kombi 11/04 1,8 TDCi 100 PS colorado red
ObrázekObrázek

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Vewehr » 25.06.2008 07:21

Tak jsem další v klubu. Začíná mi odcházet dvouhmoťák. Koupeno při 139k a po asi 300km začala lehce oscilovat spojka po vyšlápnutí "na podlahu". Teď to občas při startování a chcípnutí motoru krátce rachtne. Vibrace spojky (a dobrovodný zvuk) se trochu zhoršily, ale pořád je přeřve větrák na 3. Rachtání je hlasitější, ale není pravidlem a je krátké. Byl jsem s tím ve Fordu a cena setrváku jak píše melos 16840,- Kč. Ještě, že mi k jednání dali sklenici vody. Jen jsem jí málem rozkous. Prý to zatím není hrozné, ale bude to horší. Mám pár set kiláků počkat a přijet znovu. Koupě FoFouše mě totálně vyšťavila, takže na to ani nemám. Spojka je prý zřejmě OK, ale víc až po rozebrání. Takže holt buď cca. 20k za setrvák nebo 26k za setrvák a spojku. Pěkný ranec. Skoro jsem z toho nespal. A to všechno před létem...

to melos: Kolik Tě stála celá výměna setrváku i se šrouby (tipuju tak závratná stokoruna :wink:) a prací. Dík.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 14.10.2008 23:32

Ač je to k nevíře, můj problém se strvačníkem, vyřešila nová baterie VARTA. ( Alespoň na několik set tisíc km. snad....... :)
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Walker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11.03.2008 21:45

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Walker » 18.11.2008 21:54

Ahoj lidi, sice jsem to uz napsal tady na jiny misto, ale pro poradek ted i tam, kde to ma byt. Asi pred 2 mesicema mi FOFO udelal pri startu zvuk jako kdyz se oklepe zelezarstvi poprvy, tak jsem se dost vydesil. Ujel jsem rano do prace 20km v pohode a vypnul motor, asi po 2 minutach jsem musel preparkovat a pri nastartovani jsem myslel, ze mi motor vybehne ven. Rychle jsem ho vypnul chvili pockal a zkusil to znova :P a naskocil uz v pohode. Celkem jsem na to zapomel, protoze vsechno chodilo jak ma, jenom pri vypnuti se vzdycky lehce oklepal. Jeste jsem nechal udelat v servisu zimni prohlidku a zadne mimoradne zavady si nevsimli.
A pak to udelal znovu pred tydnem a ani poradne nefachala spojka, ale po chvili to zase jelo uplne v poho. To uz jsem chytili chaos a zacal hledat co to muze bejt a jestli se to nehodla rozpadnout.
Je to totiz prvni poradny auto co jsme si poridili a vsechny prasule zahucely do nej a do zimaku, takze nevim jak bychom poresili opravu. Ale jak tak koukam, tak to dela kazdymu kdo ma TDCI a i novejsim kouskum. Btw, mam najeto 96000km (pricemz ja zatim najel 4000km) takze na TDCI zadna vekla streka a je to dotazeny z Italie. No budu hlavne doufat, ze to nejakou dobu jeste vydrzi, protoze ta cena je opravdu drsna. :evil:
Ford Focus combi 1.8 TDCI 74 kW, 10/2004, stříbrná metalíza

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů