Stránka 2 z 3
Napsal: 17.06.2006 16:47
od PHECZ
hape píše:Mysak píše:tož jestli chceš závodit, tak na to to není. To si kup 2,0 a čipni si to. 1,6 je tak na pohodu a spotřebu a v 1 max ve dvou to jede, ale když ji naložíš 5 osobama tak se mu moc nechce. mam to dva měsíce a už mě to nestačí. chtělo by to čipnout, ale nebudu to dělat na úkor životnosti motoru.
Ale jinak je to dobrej motor, pojistka je menší než u 1,8 atd. Záleží na co máš a co chceš živit.
čau
Pojistka na 1,6 i na 1,8 je stejná, to je také výhoda dieslů u FOFO. Vyšší sazba je až od 1,9.
Pojistka je vyšší-Do 1650ccm je levnější, pak to jde nahoru.
Nevim, jestli je to přesně, ale levnější to je.
Napsal: 17.06.2006 18:04
od hihi
krajní hodnoty povinného ručení: 1000ccm, 1350ccm, 1850ccm a pak mě to už nezajímalo. Jestli to je u někoho levnější, pak to není objemem (obsahem) motoru, ale třeba bonusy, pojišťovnou...
Napsal: 17.06.2006 18:09
od hihi
i proto se mi 1753ccm u TD líbí, pojistka je stejná jako za feldu 1.4

Napsal: 17.06.2006 18:28
od hihi
proč je tu zítřejší datum?
Napsal: 17.06.2006 18:56
od Radek 1.8 16V
Protože máš v nastavení nastavený špatný časový pásmo (GMT + 2 hod ).
Napsal: 18.06.2006 20:12
od pelen
hihi píše:i proto se mi 1753ccm u TD líbí, pojistka je stejná jako za feldu 1.4

U mne to také rozhodovalo.
Napsal: 18.06.2006 22:29
od Ahmed
Neni za diesel pojistka vetsi? Havarijni urcite je, u povinne si nejsem jisty.
Napsal: 18.06.2006 23:46
od pelen
Ahmed píše:Neni za diesel pojistka vetsi? Havarijni urcite je, u povinne si nejsem jisty.
Havarijní je podle tabulkové ceny a povinné podle obsahu motoru, hranice 1850 ccm.
Napsal: 28.06.2006 20:13
od FrnaK
Jasio píše:Pro nováčky, kteří se nedostali k dokumentaci:
Když vezmu verzi kombi a kola R14 (protože s větším průměrem se mírně zvyšuje spotřeba)
1,6 průměr 6,9 l
1,8 průměr 7,5 l
2,0 s koly R15 průměr 8,9 l
Pokud někdo jezdí za míň tak většinou mimo město a s lehkou nohou.
Ještě jeden faktor: 1,6 používá dlouhé převody a to znamená nižší hlučnost a spotřebu. Naproti tomu 2,0 nebo vozy ve výbavě Trend, mají krátké převody s opačným účinkem.

Jsem novacek a zajima mne, jak se podari nekomu dostat u 1.6-ky spotreba na 6,9. Jezdim s velmi lehkou nohou, nejsem zavodnik, radim mezi 2,5 az 3 tis otacek a spotreba? Za cerven jsem nekde kolem 9 a 9,5 litrech/100 km

Muze byt problem v motoru? Proc mi to tak desne zere ... ?
Dekuji za kazdy tip!
Napsal: 28.06.2006 20:18
od hide
Ja jsem se taky nedostal na 7 litru. Taky 8 - 9 l na sto. A novacek teda nejsem.
Je fakt, ze vetsinou jezdim mesto.
Napsal: 28.06.2006 21:01
od FrnaK
Takze asi nejsem sam, koho trapi spotreba ... Hledal jsem na foru, ale nenasel nic moc. Ma nekdo zkusenost s predelanim FOFO 1.6 benzin na LPG? Projevi se to na vykonu motoru? Take jsem slysel, ze tyhle "suche" paliva davaji motorum dost zabrat. Vetsi tlaky a pod. Motory pry pak po 100tis km odchazeji .. vi o tom nekdo neco blizsiho?

Nerad bych sice usetril za provoz, ale jeste srazil vykon motoru ... ktery mne trosku sklamal vykonem. Cekal jsem, ze ta 1.6 bude docela tahoun .. ale neni. Jezdil jsem Megana 1.6, Seat 1.4 a oba motory mi prisly o dost vykonnejsi ...
Napsal: 29.06.2006 08:16
od masox
Mě teda spotřeba netrápí - já jsem velice spokojen - mám menší spotřebu
než u FAVA - ted už na to nějakou dobu kašlu, ale když jsem začínal s FOFO tak jsem měl na podzim 6,83 a v zimě 7,13 - a myslím že se stále pohybují kolem 7 litrů - už to neměřím, protože jsem začal kombinovat palovo - možná to není dobře, ale jak jedu kolem SHELLky ve větším městě a potřebuji natankovat tak dávám racing - 100 oktanu jinak jen 95 - u nás racing není a spotřeba klesne o 1/2 litru - ale zase je dražší benál. Takže nula od nuly pojde - co se týče financi.
Napsal: 29.06.2006 08:23
od hide
Jsem někde četl na tipcars, že motor ZETEC není moc úsporný.
http://auto2.zpravy.cz/clanek_lidovky.p ... lanek=1863
Napsal: 29.06.2006 08:32
od zirafak
FrnaK píše:Jasio píše:Pro nováčky, kteří se nedostali k dokumentaci:
Když vezmu verzi kombi a kola R14 (protože s větším průměrem se mírně zvyšuje spotřeba)
1,6 průměr 6,9 l
1,8 průměr 7,5 l
2,0 s koly R15 průměr 8,9 l
Pokud někdo jezdí za míň tak většinou mimo město a s lehkou nohou.
Ještě jeden faktor: 1,6 používá dlouhé převody a to znamená nižší hlučnost a spotřebu. Naproti tomu 2,0 nebo vozy ve výbavě Trend, mají krátké převody s opačným účinkem.

Jsem novacek a zajima mne, jak se podari nekomu dostat u 1.6-ky spotreba na 6,9. Jezdim s velmi lehkou nohou, nejsem zavodnik, radim mezi 2,5 az 3 tis otacek a spotreba? Za cerven jsem nekde kolem 9 a 9,5
litrech/100 km

Muze byt problem v motoru? Proc mi to tak desne zere ... ?
Dekuji za kazdy tip!
Osobne tiez niesom velmi spokojny so spotrebou,priemerka okolo 7,5l,ale to najazdim vacsinou mimo mesta,ak vacsinou v meste tak 8,5.Tie tabulkove hodnoty sa daju dosiahnut ozaj iba pri velmi defenzivnej jazde,predpisaanych 14" kolesach,bez klimy a za idealnych poveternostnych podmienok.Cifru 9,5 som tam videl uz tiez,ale to som jazdil velmi razatne po meste a klukatych cestach mimo mesta a motor udrzoval vo vysokych otackach...Najnizsiu priemerku,ktoru mi vykazoval bolo 5,4 mimo mesta pri plynulej jazde s dodrzovanim vsetkych rychlostnych limitov....
Napsal: 29.06.2006 08:41
od masox
No nevím nějak se mi ten článek nelíbí - asi to psal nějaký majitel VW.
Kámoš jak mi ho vezl tak po dálnici - velice orintačně - nemám PC počátal 5,71 - i kdyby to bylo o ten litr víc tak by byl na tom jakl jsem to dlouhodobě měřil já.
Já jsem zase četl - ted to nemužu najít, že má 1,6 - dlouhé stupně a výsledkem je menší spotřeba a tišší chod.