Stránka 2 z 12

Napsal: 19.11.2007 19:25
od TripleJay
Presne tak, skor sa to da brat tak ze to ma prinos k jazdnym vlastnostiam, resp. kruteniu kraroserie a tym padom je to samozrejme aj dopad na aktivnu bezpecnost, ale na pasivnu pochybujem :roll:
Podla mna je to dobra uprava a kebyze idem do uprav auta seriozne (rozumej je moje a zarabam), bola by to jedna z prvych veci co by som tam dal... Samozrejme ako niekto spominal len certifikovanu a nie nejaku dom azvarenu tyc... Zla rozpera moze zvyraznit nedotacavost :idea:

Napsal: 19.11.2007 20:28
od giacomo
..no dobře ..přesvědčili jste mě ..jen mi prostě přišlo divný, že někdo v roce 1993 dodával rozpěrné tyče na formana jen proto, aby zlepšil jízdní vlastnosti ..asi se nad tím budu muset ještě zamyslet .. :roll:

Napsal: 19.11.2007 20:31
od chmelko
skor si myslím, že bol na tom tak hrozne, že ako najlešiu a najlacnejšiu variantu zvolili sudruhovia od Kosmonos toto :lol:

takže sa vrátime k tematu....nejaké odporučania kde zohnat najlepšiu vzperu pre naše fofa? :wink:

Napsal: 19.11.2007 20:34
od herizn
každá tyč je určená na lepší změnu jízdních vlastností,a není to věc typu auta......a s tou bezpečností je to taky vlastně trochu pravda,páč když se nad tím zamyslíte,tak jakákoliv věc,která se postaví něčemu do cesty,tak má obranný učinek :wink:

Napsal: 19.11.2007 20:36
od chmelko
ano, ale na druhej strane, každa vec ,ktorá nieje deformatelná...volant, pedale ta možu bohužial zabit :cry:
zober si prípad urazenia jednej strany od tlmiču a zbortenia sa do palubky..čisto v teoretickej rovine...

Napsal: 19.11.2007 20:44
od Boban
Může mi někdo vysvětlit jak může třeba tyč kterou si udělám přesně na rozměr změnit jízdní vlastnost k horšímu.? Myslím tu nedotáčivost . Troufám si tvrdit, že ji dokážu udělat stejně kvalitně a pevně i z bezpečnostím prvkem za zlomek ceny než ty na netu.

Napsal: 19.11.2007 20:47
od chmelko
tak to Bobane máš prvého zakazníka....aka bude cena? :wink:

Napsal: 19.11.2007 20:49
od jamaka
Presne tak. To mas ako s ramom vpredu na off roadoch. Pri malom naraze pomaha. pri velkom v podstate zrusi deformacne zony a tlaci vsetko dozadu.
chmelko - napr taky vyrobca OMP, Sparco. Len tieto znacky uz idu cez 3000,-sk

A toto je zo strany Spraco:
Why mount a strut brace?
Because it increases chassis stiffnes and gets a much more accurate steering response for more enjoyable driving. Sparco has a complete range of strut barces for most common cars. Most of 170 specific model, all adjustable

Napsal: 19.11.2007 20:51
od chmelko
suuuper, jamaka diky moc za paradny odkaz...
možeš nam prosit hodit ten sparco odkaz?

Napsal: 19.11.2007 20:54
od jamaka
Napr tu je na BMW http://shop.sparco.it/index.php/eshop/p ... 1/pid/904/

nejako sa nemozem dopatrat k Fordom :(

a tu je OMP http://www.ompracing.it/prodotti.html?c ... BARREDUOMI

je tam aj katalog v pdf a pozeram ze OMP ma aj hornu aj dolnu.

Napsal: 19.11.2007 20:58
od chmelko
hmmm, žeby sparco na nas kašlalo? :cry:
terza ma napadá a čo RS? má ho tam?

Napsal: 19.11.2007 21:01
od jamaka
myslim ze nekasle http://www.dcp-shop.co.uk/buy-car-acces ... 091b8c97d9

a ako z RS, to neviem, nemam ho :( ST170 to nema.

Napsal: 19.11.2007 21:02
od chmelko
ináč ten technik mi povedal, že je to v podstate okrem ineho aj otočený stabilizator, že sa tlmiče/pružiny tlačia protiváhou dole... znie to logicky, ale o tej funkcii som vážne netušil.. :?

Napsal: 19.11.2007 21:04
od chmelko
hmmm, takže že by mal fofo už darček pod dtromček?
inač toto o niečom hovorí "F1008-T2 Ford Focus (not RS or ST170) alloy strut brace" znamená to, že maju masivnejšie uchyty tlmičov?

Napsal: 19.11.2007 21:04
od Boban
Jamaka a co tam píšou pa česku ?