vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon
1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
-
- Test driver
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Já jí leju do nádrže 1:1 s benzínem voda jako vodík.
Vodíkem si nechávali dělat dekarbonizaci táta a bratr na TSI a žádnou změnu nepozorujou.Sací ventily který se zanášej karbonem nejvíce,se musejí čistit mechanicky.
Tady to třeba dělají a bratr si to nechá udělat na Jarově.
https://www.mp-autoservis.cz/dekarbonizace/
Vodíkem si nechávali dělat dekarbonizaci táta a bratr na TSI a žádnou změnu nepozorujou.Sací ventily který se zanášej karbonem nejvíce,se musejí čistit mechanicky.
Tady to třeba dělají a bratr si to nechá udělat na Jarově.
https://www.mp-autoservis.cz/dekarbonizace/
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
vodík jsem testoval na mondeu 2,0tdci 2005 neprošel na emise , po čištění vodíkem a projetí cca 50km emise jak nový
a chemii na focusu 2015 1,6tdci před sundáním palice a sací ventily byly čistší ne čisté ale nikdo to nečistil 250000km
pořídil jsem chemii , vodík příště
mnohdy stačí jen občas přilejt chemii do paliva a po pár km je na emisích měřitelný výrazný rozdíl k lepšímu
edit : na vodík se dá jezdit jak benzin tak nafta , není to legální ale funguje to dobře , zároveň to "čistí" motor za jízdy a snižuje spotřebu paliva
a chemii na focusu 2015 1,6tdci před sundáním palice a sací ventily byly čistší ne čisté ale nikdo to nečistil 250000km
pořídil jsem chemii , vodík příště

mnohdy stačí jen občas přilejt chemii do paliva a po pár km je na emisích měřitelný výrazný rozdíl k lepšímu
edit : na vodík se dá jezdit jak benzin tak nafta , není to legální ale funguje to dobře , zároveň to "čistí" motor za jízdy a snižuje spotřebu paliva
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli

ty jsi to geniálně vyřešil mixem voda benzín do nádrže , já si tedy nejsem jistý tímto řešením a tudíž zůstanu raději u vyzkoušeného

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6856
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Myslel jsem vodu strikat mensim proudem, pri +-2000 otackach a horkem motoru, co jde pak z vyfuku, za to by se nemusela stydet i Avie. Delavalo se to pred lety. Kluci ze stareho fordfansfora to znaji. Tedy cisti a dukladne.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Na tom samým principu by měl fungovat ten vodík,přivstřikuje se do sání běžícího a zahřátýho motoru,že by se teoreticky měla zvýšit teplota spalování a karbon by měl shořet.Nevím jak to funguje nebo nefunguje,ale na dvou motorech se nic zázračnýho nestalo.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16.06.2022 17:29
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.phofy píše: 22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
to jsem nikdy neslyšel , zkus mi to vysvětlit , pojem menší proud je co??, popiš jak by se to čistilo ??Karel2 píše: 23.03.2024 07:50Myslel jsem vodu strikat mensim proudem, pri +-2000 otackach a horkem motoru, co jde pak z vyfuku, za to by se nemusela stydet i Avie. Delavalo se to pred lety. Kluci ze stareho fordfansfora to znaji. Tedy cisti a dukladne.
za mě když motor hltne vodu tak min. ohlé ojnice
- Marlosk
- Junior
- Příspěvky: 213
- Registrován: 18.10.2020 08:40
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Dekarbonizace vodou:
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte
Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte
Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536
Naposledy upravil(a) Marlosk dne 23.03.2024 20:24, celkem upraveno 2 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
vůbec tomu nerozumím , jak se můžou aditiva z paliva dostávat do oleje to ti jako přibývá olej??petrvtr píše: 23.03.2024 12:00Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.phofy píše: 22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9479
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Tak vždycky se ti dostane trochu paliva do oleje jak u benzínu, tak i u nafty, si čuchni k víčku od oleje a ucítíš benzín.
Hlavně při krátkých trasách se studeným motorem, to je nejhorší.
Hlavně při krátkých trasách se studeným motorem, to je nejhorší.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13471
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.Pet70 píše: 22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli![]()
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
a kolik se tam toho aditivovaného paliva může caa za 10 000km dostat??
a kolik procent nebo promile je v palivech ??
hlavně si myslím že se paliva "aditivují" kvůli ochraně palivové cesty a ne k ochraně "pod písty"
tam se dle mého dostanou promile aditiv z paliva , ty nic přeci nemohou ochránit
a kolik procent nebo promile je v palivech ??
hlavně si myslím že se paliva "aditivují" kvůli ochraně palivové cesty a ne k ochraně "pod písty"
tam se dle mého dostanou promile aditiv z paliva , ty nic přeci nemohou ochránit

-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
a to je dobře nebo špatně?? moc ti nerozumím co tím chceš říctstano. píše: 23.03.2024 20:49Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.Pet70 píše: 22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli![]()
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
fakt jsem se pobavil jak to bylo napsanéMarlosk píše: 23.03.2024 20:21 Dekarbonizace vodou:
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte
Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536

ps- ty jsi to prubnul?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů