1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Odpovědět
Uživatelský avatar
gecko-x
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 08.04.2015 00:38
Bydliště: Holešov

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od gecko-x » 29.10.2022 12:33

A ta membrána v reduktoru?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
Obrázek

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 29.10.2022 12:34

Cez týzdeň. Vstreky som vybral, sú trocha špinavé tak uvidíme

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 29.10.2022 15:39

Všimol som si že jeden vstrek má prasknutý obal
Přílohy
IMG_20221029_113556433.jpg

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 02.11.2022 15:14

Vstreky vyčistené, vyskúšané. Chybu som nakoniec našiel v jednom vstupe lpg do sania. Bola povolená hadica. Po oprave už motor po štarte neskapína ale aj tak ho krátko po štarte dusí že sa nedá pridať plyn. Voľnobeh nekolíše, chyby žiadne. Chcem sa eše opýtať na tlak paliva. Koľko bar má byť? Ja som pri šarte nameral 3,5. Motor za jazdy na benzín nešklbe ani netrhá.

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3074
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od jenikHK » 02.11.2022 16:51

3.8 bar +-5% při volnoběhu
(a navíc > 2.5 bar po 10 min stání)
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 02.11.2022 16:54

Vyskúšam tam dať merak a poriadne to premerať. Keď som mal problém s čerpadlom na inom aute tak my to trhalo aj za jazdy. Tu je problém len so štartom

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3074
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od jenikHK » 02.11.2022 18:05

Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 03.11.2022 14:30

Čítal som ten prispevok ale svoj problém som tam nenašiel. Každopádne, dnes som zmeral 2x tlak. Pri studenom štarte keď auto dlhžšie stojí je tam 3,5 a neklesá ani za jazdy. Motot normalne naskočí ale keď prudko pridám plyn tak sa prepadnú otáčky a následne vyletia hore. Aj za jazdy keď pridám plyn tak to škube. Paradoxne to robí len do 2-2,5 tis otáčok. Keď udržujem motor nad touto hranicou, nieje žiaden problém. To škubanie prestane po cca 1min jazdy. Potom je všetko ok vo všetkých jazdných režimoch.

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3074
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od jenikHK » 03.11.2022 14:50

Klapky v sání chodí správně?

Zkusit lepší (čerstvý) benzín?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 03.11.2022 15:04

Áno, skušal som ich keď som mal dole sanie, aj 100okt som skúšal ale nič. Už ma to začína štvať🙂

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3074
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od jenikHK » 03.11.2022 15:05

A přehozené hadičky a nebo konektory na elmg. ventilech, které ovládají klapky v sání?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 03.11.2022 15:07

Nie, všetko je ok. Schválne som skúšal prehodiť hadičky ale to som ani nenaštartoval 🤷

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13380
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od stano. » 03.11.2022 15:28

Tak to by si mal :nixw:

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 03.11.2022 15:30

Naštartoval som asi na 3x a cele to kuckalo a trhalo

Roman9696
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 05.09.2022 12:33

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Příspěvek od Roman9696 » 03.11.2022 15:31

Ako majú vlastne tie klapky fungovat pocas startu?

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů