Stránka 2 z 2
Napsal: 19.04.2006 18:17
od Ahmed
Nemel jsi spis spatne to rele? Mi auto stalo v zime pres mesic a nemel jsem jediny problem.
Napsal: 30.04.2006 13:56
od Matej
[quote="Ahmed"]To určite nie ,mám ho ako náhradné.To že sa nič nestalo je v poriadku(buď rád) pretože pri určitom poklese napätia (nemám to zmerané) by riadiaca jednotka mala toto relé odpojiť.Preto sa nazýva Batery saver relay.Je to jediná ochrana ale i tak sa baterka samovolne vybíja a keď je relé už nefunkčné tak nemôže fungovať vnútorné osvetlenie a v zimných podmienkach každý Ah je dobrý a verím že ani tých problémov by toľko nebolo ako je tu popisované v súvislosti s AKB.Preto si myslím že technické riešenie je neštandartné a problémové.
Re: problem s ruèièkama na palubovce
Napsal: 08.03.2008 10:57
od Damon
Přesun:
Sammael píše:Ahojte fokusáci, mám na vás prosbu...nějak mi zlobí ukazatel rychlosti, náhodně se mi poslední dobou stává (asi tak 1x za 14 dní), že mi na pár vteřin při jízdě spadne rafička ukazatele na nulu, nejdéle to bylo asi na 20 vteřin, a pak zase vyskočí na původní hodnotu. Právě když se mi to stalo naposledy jsem při "spadnuté" rafičce zkusil přidat, zpomalit, vše bez problému, otáčkoměr taky v poho. Poprvé se mi to stalo loni v létě, bylo to sice jen na malý okamžik, ale všiml jsem si toho. Jelikož se to ale od té doby až do letoška neopakovalo, vypustil jsem to z hlavy. Nestalo se to někomu z vás? Prosím o radu jestli nevíte co by to mohlo způsobovat...Díky za odpovědi
btw...mimo téma, nevíte někdo kde bych za dobrou cenu sehnal novou "vystýlku" (...nevím jak to pojmenovat) do dna kufru? Udělal jsem tu chybu, že jem poskytl své auto sestře na stěhování a od té doby mám v kufru dvě pěkně prořízlé rýhy od těžké televize...

Re: problem s ruèièkama na palubovce
Napsal: 05.09.2012 20:03
od Citronek
Jj, to je pravda, ze kdyz je vybita baterka, tak tohle rucicky otackomeru i tachometru delaji. Taky mi to se starou baterku delalo.
Netusite nekdo, jak presne je delane hlidani velikosti napeti v baterce. Jde mi o to, ze bych chtel ten voltmetr očurat, aby mi to delali rucicky pri kazdem startu, takovej tuning. Stahnul schemata zapojeni celyho auta, koukam do toho, ale zatim z toho moc moudrej nejsem.
Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 06.09.2012 09:07
od petulak
Ty,už blbneš.

Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 06.09.2012 10:43
od KUTY
U mna je problem s rucickou otackomera - vymenil som sviecky a odvtedy po nastartovani sa rucicka trasie a az po cca 5s vybehne nad 1000ot/min resp. na polohu kde ma byt. Ale dovtedy akoby zamrzla v dolnej polohe.
Bude to suvisiet s vymenou sviecok ?
Vdaka.
Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 06.09.2012 18:50
od Citronek
Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 06.09.2012 19:20
od Bany121
Páni a viete prečo sa vám vybíja aj nová bateria.To preto lebo FF ma na ochranu toho že ponecháte zapnuté vnútorné osvelenie rele v zapojení označené ako Batery relay saver.(Je pod prístrojovou doskou)Tento názov je totálna hlúposť pretože síce odopne vnútorné osvetlenie keď poklesne napätie AKB na určitú hodnotu(nikdy som to neskúšal) ale čo je podstatné toto relé je v zopnutom stave trvalo aj keď je vypnuté zapalovanie a vlastne je aj potrebné pretože inak nefunguje vnútorné osvetlenie.Toto zapojejenie je od Forda úplný nezmyslel a totálny konštrukčný nedostatok pretože relátko má trvalý odber 180mA 24 denne ,7 dní v týždni a Keď nejazdíte tak 180x24x7 x2=60.480mA =60Ah.A keď prídete k autu po 14 dňoch tak neštaruje alebo v lepšom prípade Vám ručičky robia divočinu.Preto som riešil tento stav tak že som toto relátko nahradil iným trebárs poškodeným kde som využil len nožové kontakty ktoré som trvalo prepojil aby vnútorné osvetlenie mohlo normálne pracovať a od tej doby nemám problém!!!!!!!! Takže pozor na stav ak sa chystáte letecky na dovolenku aby ste po príchode z krásnej dovolenky nemali pokazený záver tým že budete musieť prespať v hoteli alebo dať sa odtiahnuť pretože vaša krásna dovolenka 14 dní v Karibiku skončila
na domácej pôde fiaskom.
no neviem......
ja som mal fofana odstaveho 3 tyzdne v kuse a nastartoval som na prvy "brnk"

Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 19.09.2012 14:15
od Kubasus
Mě skáče jenom občas rychlostní ručička, ale baterku mám novou takže netuším čim to může být.
Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 22.02.2014 19:39
od dunker
Tento týden se mě stalo, že po nastartování začaly lítat ručičky na palubovce, svítit kontrolka ABS a občas kontrolka baterie. Taky se zhasíná a rozvěcí display kde je ukazatel stavu kilometrů.
Zkusil jsem vyměnit baterii, ale dělá to pořád to stejné, baterka je v pohodě, nikdy nebyl problém se startováním.
Od podzimu jsem pozoroval cukání při nižších otáčkách nebo když se přidalo příliš mnoho plynu, tak se auto jakoby zakuckalo, ale nevím jestli to s tím nějak souvisí (záměrně jsem toto neřešil, protože jsem nechtěl kupovat novou cívky a svíčky).
Natočil jsem palubovku na mobilu, mám tam i mutimetr, který ukazuje napětí v autozapalovači. V první části videa je auto na volnoběh, v další části jsem přidával a ubíral plyn.
Poradí někdo, kde by mohl být problém než to odvezu k autoelektrikáři?
Video je tady:
http://youtu.be/c2x1f4Xe0lQ
Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 23.02.2014 18:35
od foki
to mas18V v systemu ? myslim ze tam je riziko odpaleni nekterych komponentu altik prebiji
Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 24.02.2014 09:32
od dunker
Dneska jsem mluvil s autoelektrikářem a říkal, že na 99% bude problém s uhnilým kabelem k alternátoru. Napětí si prý určuje řídící jednotka. Dám pak vědět jak to dopadlo.
Re: problem s ručičkama na palubovce
Napsal: 03.12.2014 19:28
od jiriloubal
jak to dopadlo?