Tak přístí týden do servisu teprve, ale dnes mi to nedalo a tak jsem vyčetl alespoň chyby přes FORSCAN
===PCM DTC P000B:77-68===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleB (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Přikázané polohy nebylo dosaženo
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 32.94 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 96 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 765 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -19.53 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -19.53 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 49.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 6.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 26 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 3.72 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 12.55 % - Poloha klapky
-RUNTM: 640 s - Čas od startu motoru
-FRP: 4160.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 99.61 % - Hladina paliva
-BARO: 94.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 13.69 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 25.10 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 1.96 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 18 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.55 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 8.24 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.84 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 2.35 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P000B:77-68===
===PCM DTC P000B:71-68===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleB (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Ovladač vázne
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 29.02 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 96 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 790 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -25.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -20.31 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 48.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.50 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 26 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 3.66 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 12.55 % - Poloha klapky
-RUNTM: 646 s - Čas od startu motoru
-FRP: 3760.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 99.61 % - Hladina paliva
-BARO: 94.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 13.88 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 22.35 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 1.57 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 19 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.16 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 8.24 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.84 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 2.35 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P000B:71-68===
===PCM DTC P000A:92-68===
Kód: P000A - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleA (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Výkon nebo nesprávná činnost
A DÁLE
===BCMii DTC B1095:14-28===
Kód: B1095 - Relé vypnutí/zapnutí stěrače
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B1096:14-28===
Kód: B1096 - Relé rychlého/pomalého běhu stěračů
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B1097:14-28===
Kód: B1097 - Relé vyhřívání čelního skla
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B10AF:14-68===
Kód: B10AF - Relé ventilátoru
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B10EA:13-2E===
Kód: B10EA - Topení s pozitivním koeficientem teploty
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod
===BCMii DTC B1A79:15-6C===
Kód: B1A79 - Zadní mlhové světlo
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na akumulátor
===BCMii DTC B1C55:13-28===
Kód: B1C55 - Relé houkačky
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod
Tak jsem tu vybral ty chybové hlášky a asi se z toho začíná stávat takový malý zlý sen

i přesto že auto jezdí krom startu výborně
Nějak podezřele moc chzb v elektrice tam je ...... to nebejvalo... s ničím z toho nikdz nebzl problém