Dekuji za odkazy a odpovědi
jenikHK -> děkuji za odpověď, je to příma odpověď na moji dnešní dopolední otázku

...
Nakonec u 2.0 Duratec HE jsou svody+kat+vlnovec jako jeden velký dil :/ tím pádem vykuchaný katalyzator se nekona.. ani nic sportovího u toho dílu neboť to nelze sehnat v CR a jediné co jsem na ebay nasel tak je z US ale doprava pouze do Německa.. což by mě výslo na 13k + 5k bych utopil v doprave

možná i víc v dopravě, a to je 1/4 auta

Takže tak.. takže to skoncí u Ulter Sportu...
Technická otázka: OEM Svody(svody+kat+vlnovec) -> střední díl -> Ulter Sport (posledni díl + koncovka) = můžu střední díl nahradit jen nerez trubkou? Aniž by došlo ke snížení kroutáku nebo nečeho? A zda někdo ví jak se bude chovat LPG? když se da středový díl pryč? Nejspíš by to němelo mít na to vliv

ale trošku se obávám aby LPG nestřilelo do katalyzátoru = zapalování v katu = Kat KO = Nesplnění emisi

zda prostře náhrada středního dílu nebude mit vliv na kroutak a LPG(střilení do katalyzatoru) ? Děkuji za odpověď je to už dost specifické no
Dále, za ve struktůře sani -> zrušení OEM cesty a od kobry navedena kratká cesta s lapačem na te leve strany, nevadí airboxu v kterém bude náležity filtr? Respektive zda me airboxu který tam je OEM nebude mit restrikce a nebude me brzdit kdyz zároveň využiju celý jeho prostor(filtrem)? Odpadlo by tak přemýšlení nad filtrem... A prakticky od filtru by se dala trubka ke klapce, a na kobru by se vymodeloval an 3D tisku lapac.. Jen teda ten Airbox zda nema restrikce ktere by me mohli omezovat? Samozrejmosti je ze diru na prave strane utesnim
Děkuji za odpovědi

Už to skoro bude vyřešené/naplanované
