Cukání v tahu - 1,6/74kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 15.12.2008 15:04
- Bydliště: Kosice
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
U mna zatial neriesene. Cukam na 2500-2800 otackach 4 a 5 prevodovy stupen. Ale tah motora mam. u mna to bude nieco ine ako u teba. Ani pri starte nemam problem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 15.12.2008 15:04
- Bydliště: Kosice
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Zajtra idem menit pravu poloos. V servise vsetko skontrolovane a bude to asi poloos. Takze snad to vybrovanie bude minulostou. A skusanie zamienania sviecok kablov a indukcie bolo mimo.
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 15.12.2008 15:04
- Bydliště: Kosice
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Vemena predna lava a prava poloos. Konecne je po problemoch. Nebolo to lacne riesienie, ale v zalohe mam urcite dobre svieckove kable ako aj indukcnu, kedze to som riesil ako prve.
-
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Kdyz resite pocukavani, mrknete se pres diagnostiku na adaptacni mapy. Pokud bude mapa v celem spektru cervena (pozitivni) korekce, problem muze byt jinde nez v zapalovaci soustave (napr. zasrane saci ventily, pricpane vstrikovaci ventily, unavene palivove cerpadlo). Kazdopadne, pokud mate kabely, civku neznameho stari, tak vymenit a svicky taky nove. Investice do 3000 km a kdyz to nevyresi problem, aspon pomuze snizit spotrebu, posetri ventily.
Pouzivate aditivum do benzinu? Predpokladam, ze ne. Jakmile uz je problem, je pozde. Pokud jsou zasrane saci ventily a spatne tesni, muzete zkusit nejaky extreme cleaner (Wynn's, BG). Lahvicka na 1 nadrz á 300-500
Demontaz vstrikovacich ventilu je otazka pul hodiny. Zabalte, poslete do JET SERVIS (HK). Otestujou vam je, vycisti ultrazvukem, znova otestujou a poslou zpet. pokud budou cca ok, zaplatite 2k a zase se malinko posunute.
Pouzivate aditivum do benzinu? Predpokladam, ze ne. Jakmile uz je problem, je pozde. Pokud jsou zasrane saci ventily a spatne tesni, muzete zkusit nejaky extreme cleaner (Wynn's, BG). Lahvicka na 1 nadrz á 300-500
Demontaz vstrikovacich ventilu je otazka pul hodiny. Zabalte, poslete do JET SERVIS (HK). Otestujou vam je, vycisti ultrazvukem, znova otestujou a poslou zpet. pokud budou cca ok, zaplatite 2k a zase se malinko posunute.
Lu2
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Co jsou mrazový zátky? Prosím
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13367
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Plíšky v hlavě mezi svíčkám,které povolí,pokud by došlo k zamrznutím chl. kapaliny....
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Ahoj, oživím téma
Téměř rok mám FoFo MK2 po FL 1.6 16V 74kW. Při akceleraci tak od 1800 do 2300 otáček začne auto jakoby houpat (ne ostře cukat). Na volnoběh při stání je cítit chvění celé karoserie (třeba to má spojitost). Při stání a přidání plynu jdou otáčky plynule nahoru bez zakopnutí či kolísání (točil jsem pozvolna do 4500). Silentblok na převodovce jsem již vyměnil. Svíce tam byly Bosch, dal jsem originální. Kabely jsou okousané, ty chci stejně vyměnit (original). STK+ME auto prošlo.
Na co bych se měl zaměřit? Co myslíte? Mohlo by to být těmi kabely?
Naměřené hodnoty:
Při volnoběhu - Otáčky 776 / Obsah CO 0,00 (předepsané max. 0,30)
Při zvýšených otáčkách - Otáčky 2524 / Obsah CO 0,08 (předepsané max. 0,20)

Na co bych se měl zaměřit? Co myslíte? Mohlo by to být těmi kabely?

Naměřené hodnoty:
Při volnoběhu - Otáčky 776 / Obsah CO 0,00 (předepsané max. 0,30)
Při zvýšených otáčkách - Otáčky 2524 / Obsah CO 0,08 (předepsané max. 0,20)
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
To by mohl být silentblok motoruFíkus1596 píše: 21.09.2023 08:12 Na volnoběh při stání je cítit chvění celé karoserie (třeba to má spojitost).
Pokud zapalovací kabely nejsou poškozené až na vodivou část, tak by jim nic být nemuselo. Každopádně je lepší je vyměnit. Co se týká toho houpání, napadá mě palivové čerpadlo, třeba nestíhá (špatné čerpadlo, el.kontakt +/- , přicpaný palivový filtr v palivové jednotce).
Pomocí ForDiag vyčíst palivové adaptace, jestli se moc neliší od normálu.
Na vysoké otáčky (výkon) jede dobře?
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Na vysoké otáčky to jede v pohodě.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Pak to zřejmě kolísající tlak paliva nebude.
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Děje se to na jakýkoli kvalt (nižší kvalt = více houpe). 

- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Aktuálně - vyměnil jsem svičky (origo), zapalovací kabely (origo), zapalovaci civku (Bosch), silentblok motoru (hutchinson), reakčni silentblok zespodu. Beze změny, furt to v již zmíněných otáčkách houpe (cuká)… Může to třeba dělat škrticí klapka nebo její snímač? 

- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Vyčistil jsem škrticí klapku včetně senzoru. Pod klapkou bylo trochu oleje. Max 1mm, dle rozsahu zašpinění papírové utěrky. Je tam ten olej po 140tis km normálním jevem?


-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.11.2023 20:13
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Nazdar chcem sa opýtať či si zistil niečo viac mám podobný problém menil som postupne všetko sviečky káble cievku map senzor pozerali sa rozvody aj vstreky všetko bolo OK, ale auto stále vynechávalo nakoniec som zistil, že bol v nádrži bordel (slabý tlak paliva) tak sa v nádrži menil cely kus, kde je pumpa a ostatne auto už ide vytočiť do otáčok predtým to vynechvalo extrémne, ale stále to občas vynechá pri rôznych otáčkach nejaké nápady,pretože mna už nič nenapadá.Btw ten olej je normalna vec.
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Mě to nevynechává, ale "houpe". Těžko se to vysvětluje, to bych tě musel svézt. Do otáček jde auto výborně. Chci se mrknout na hadici odvětrání kliky. Jen jsem nikde nenašel návod na tu mou 1.6 74kW. Zda je nutné vyndávat celé sání, nebo jestli to jde i bez té demontáže. Musím na to mrknout, ale nemám teď moc času. Samozřejmě podám info.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host