Stránka 2 z 3

Napsal: 27.07.2007 11:02
od stigi
Na Mondeo, Escorta, KAcko jsem nasel a na Focuse nic. Kamos ma na Alfe tak na to zkusim pristy tyden mrknout, pokud bude cas.

Napsal: 27.07.2007 11:09
od Bowie77
A ja to zkusim zmerit na oktavce..... sice jsem porad nejak nepochopil co mam vlastne merit, ale neco s tim vymyslim

Napsal: 27.07.2007 11:18
od Boban
Bowie77 píše:A ja to zkusim zmerit na oktavce..... sice jsem porad nejak nepochopil co mam vlastne merit, ale neco s tim vymyslim
Měří se to od středu té kuličky co je v ní čep k druhé kuličce taky na střed, čili od osy čepu k ose čepu, ve váze kapot nebude asi až takový rozdíl kvůli tlaku, takže to nás bolet nemusí (myslím) :roll:

Napsal: 27.07.2007 12:17
od Damon
Boban píše: tu délku sem změřil na FoFo1 na Křivonosce :lol: však na mě te rakušák koukal divně :wink: Délka je při otevřené kapotě a o 17cm se pístnice zkrátí při zavřené kapotě. Takže při zavření má pístnice délku 34cm,tudíž zdvih 17cm.Fotky sem dám po neděli, myslím že se to nechá zbastlit mnohem levněji a ze stejným výsledkem :idea: :!: je to o možnostech a zručnosti. :idea:
Pracuj a nenech se rušit. :lol:

Napsal: 27.07.2007 12:31
od Boban
Pššššššššššššt :lol: :lol: :lol:

Napsal: 27.07.2007 13:09
od Bowie77
Boban píše:
Bowie77 píše:A ja to zkusim zmerit na oktavce..... sice jsem porad nejak nepochopil co mam vlastne merit, ale neco s tim vymyslim
Měří se to od středu té kuličky co je v ní čep k druhé kuličce taky na střed, čili od osy čepu k ose čepu, ve váze kapot nebude asi až takový rozdíl kvůli tlaku, takže to nás bolet nemusí (myslím) :roll:
No, to se prave obavam, ze tam rozdil asi bude, uvidime no..... Zmerim to a dam vedet.

Napsal: 27.07.2007 13:24
od stigi
Zkusil jsem hledat neco v katalogu, neco co se mota kolem delky 510mm, ale dal uz me to nebavi:

Citroen C5 - celkova vysunuta delka 506mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 120N
Fiat Panda - celkova vysunuta delka 503mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 280N
Fiat Brava - celkova vysunuta delka 520mm, zdvih 190mm, zdvizna sila 360N
Ford Escort IV - celkova vysunuta delka 577mm, zdvih 225mm, zdvizna sila 275N
Ford Escort V - celkova vysunuta delka 557mm, zdvih 224mm, zdvizna sila 360N
Ford Escort VI - celkova vysunuta delka 544mm, zdvih 210mm, zdvizna sila 440N
Ford Fusion - celkova vysunuta delka 556mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 500N
Ford Mondeo III - celkova vysunuta delka 535mm, zdvih 198mm, zdvizna sila 485N
Honda Civic IV - celkova vysunuta delka 464mm, zdvih 166mm, zdvizna sila 160N
Honda Civic VI - celkova vysunuta delka 502mm, zdvih 195mm, zdvizna sila 400N
Opel Corsa C - celkova vysunuta delka 472mm, zdvih 181mm, zdvizna sila 350N
Peugeot 307 - celkova vysunuta delka 458mm, zdvih 176mm, zdvizna sila 430N
Peugeot 309 II - celkova vysunuta delka 500mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 200N
Renaul Laguna Grandtour - celkova vysunuta delka 506mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 120N
Skoda Octavia 1996 - celkova vysunuta delka 495mm, zdvih 182mm, zdvizna sila 550N
VW Bora, Golf IV - celkova vysunuta delka 500mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 350N
VW Touareg - celkova vysunuta delka 538mm, zdvih 190mm, zdvizna sila 125N

Napsal: 27.07.2007 13:27
od stigi
Pokud si dobre pamatuju tak vzpera kapoty byla urcite u C5, VW Bora, Golf IV, Touareg. Na dalsi bych se musel podivat konkretne, ale C5 ma 120N a Golf IV 350N. To je docela velky rozdil.

Napsal: 27.07.2007 13:54
od Boban
Tak to sám čumím, no a teď babo raď, jinak skvělá práce,
O víkendu změřím vzpěry z VW Golf IV a co se týče zdvižné síly asi bude hodně záležet na páce !! Do dalšího srazu to zvládnem :lol: :lol:

Napsal: 27.07.2007 14:00
od stigi
Samozrejme, ze na pace, ale nejen na ni. Kolik ma vzper Golf IV a kolik C5? Nema C5tka dve a Golf jednu?

Napsal: 27.07.2007 14:06
od Bowie77
stigi píše:Zkusil jsem hledat neco v katalogu, neco co se mota kolem delky 510mm, ale dal uz me to nebavi:

Citroen C5 - celkova vysunuta delka 506mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 120N
Fiat Panda - celkova vysunuta delka 503mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 280N
Fiat Brava - celkova vysunuta delka 520mm, zdvih 190mm, zdvizna sila 360N
Ford Escort IV - celkova vysunuta delka 577mm, zdvih 225mm, zdvizna sila 275N
Ford Escort V - celkova vysunuta delka 557mm, zdvih 224mm, zdvizna sila 360N
Ford Escort VI - celkova vysunuta delka 544mm, zdvih 210mm, zdvizna sila 440N
Ford Fusion - celkova vysunuta delka 556mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 500N
Ford Mondeo III - celkova vysunuta delka 535mm, zdvih 198mm, zdvizna sila 485N
Honda Civic IV - celkova vysunuta delka 464mm, zdvih 166mm, zdvizna sila 160N
Honda Civic VI - celkova vysunuta delka 502mm, zdvih 195mm, zdvizna sila 400N
Opel Corsa C - celkova vysunuta delka 472mm, zdvih 181mm, zdvizna sila 350N
Peugeot 307 - celkova vysunuta delka 458mm, zdvih 176mm, zdvizna sila 430N
Peugeot 309 II - celkova vysunuta delka 500mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 200N
Renaul Laguna Grandtour - celkova vysunuta delka 506mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 120N
Skoda Octavia 1996 - celkova vysunuta delka 495mm, zdvih 182mm, zdvizna sila 550N
VW Bora, Golf IV - celkova vysunuta delka 500mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 350N
VW Touareg - celkova vysunuta delka 538mm, zdvih 190mm, zdvizna sila 125N
Teee Buh..... No hezka prace. Jak rikam, budu to muset vypocitat, alespon zhruba.... z hmotnosti a delky paky..... Vysokoskolskou fyziku mam uz za sebou, tak bych to mel zmaknout... :wink: No, bude to sranda

Napsal: 27.07.2007 14:13
od Boban
Ten kluk co je má na Géčku má dvě, nejsou tam origo, má i kontakt na tu firmu stáli kolem 600,-

Re: Vzpěry kapoty na FoFoII

Napsal: 04.07.2008 11:46
od miggell
konečne som našiel niečo aj na FoFoII na tejto stránke :D
http://www.redlinetuning.com/QL-FORD-FOC-05.html

Re: Vzpěry kapoty na FoFoII

Napsal: 04.07.2008 11:52
od foki
miggell píše:konečne som našiel niečo aj na FoFoII na tejto stránke :D
http://www.redlinetuning.com/QL-FORD-FOC-05.html
pozor , to je americkej hybrid MK1 .

Re: Vzpěry kapoty na FoFoII

Napsal: 04.07.2008 12:13
od forbes
tak panove,todle jsem chtel take delat uz sem to i vymyslel jak ale zas tak casto tam nelezu tak to nejak vysumnelo.KLOUBKY MAM DOMA asi 10 ks,kousek hlinik L prinejtovat do kary,vyvrtat diru a prisroubovat kloubek,co se tyka vzper jde hlavne o to kolik unese,uhel si nastavis kdyz to budes nejtovat. :lol: