Napsal: 27.07.2007 11:02
Na Mondeo, Escorta, KAcko jsem nasel a na Focuse nic. Kamos ma na Alfe tak na to zkusim pristy tyden mrknout, pokud bude cas.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Měří se to od středu té kuličky co je v ní čep k druhé kuličce taky na střed, čili od osy čepu k ose čepu, ve váze kapot nebude asi až takový rozdíl kvůli tlaku, takže to nás bolet nemusí (myslím)Bowie77 píše:A ja to zkusim zmerit na oktavce..... sice jsem porad nejak nepochopil co mam vlastne merit, ale neco s tim vymyslim
Pracuj a nenech se rušit.Boban píše: tu délku sem změřil na FoFo1 na Křivonoscevšak na mě te rakušák koukal divně
Délka je při otevřené kapotě a o 17cm se pístnice zkrátí při zavřené kapotě. Takže při zavření má pístnice délku 34cm,tudíž zdvih 17cm.Fotky sem dám po neděli, myslím že se to nechá zbastlit mnohem levněji a ze stejným výsledkem
![]()
je to o možnostech a zručnosti.
No, to se prave obavam, ze tam rozdil asi bude, uvidime no..... Zmerim to a dam vedet.Boban píše:Měří se to od středu té kuličky co je v ní čep k druhé kuličce taky na střed, čili od osy čepu k ose čepu, ve váze kapot nebude asi až takový rozdíl kvůli tlaku, takže to nás bolet nemusí (myslím)Bowie77 píše:A ja to zkusim zmerit na oktavce..... sice jsem porad nejak nepochopil co mam vlastne merit, ale neco s tim vymyslim
Teee Buh..... No hezka prace. Jak rikam, budu to muset vypocitat, alespon zhruba.... z hmotnosti a delky paky..... Vysokoskolskou fyziku mam uz za sebou, tak bych to mel zmaknout...stigi píše:Zkusil jsem hledat neco v katalogu, neco co se mota kolem delky 510mm, ale dal uz me to nebavi:
Citroen C5 - celkova vysunuta delka 506mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 120N
Fiat Panda - celkova vysunuta delka 503mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 280N
Fiat Brava - celkova vysunuta delka 520mm, zdvih 190mm, zdvizna sila 360N
Ford Escort IV - celkova vysunuta delka 577mm, zdvih 225mm, zdvizna sila 275N
Ford Escort V - celkova vysunuta delka 557mm, zdvih 224mm, zdvizna sila 360N
Ford Escort VI - celkova vysunuta delka 544mm, zdvih 210mm, zdvizna sila 440N
Ford Fusion - celkova vysunuta delka 556mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 500N
Ford Mondeo III - celkova vysunuta delka 535mm, zdvih 198mm, zdvizna sila 485N
Honda Civic IV - celkova vysunuta delka 464mm, zdvih 166mm, zdvizna sila 160N
Honda Civic VI - celkova vysunuta delka 502mm, zdvih 195mm, zdvizna sila 400N
Opel Corsa C - celkova vysunuta delka 472mm, zdvih 181mm, zdvizna sila 350N
Peugeot 307 - celkova vysunuta delka 458mm, zdvih 176mm, zdvizna sila 430N
Peugeot 309 II - celkova vysunuta delka 500mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 200N
Renaul Laguna Grandtour - celkova vysunuta delka 506mm, zdvih 205mm, zdvizna sila 120N
Skoda Octavia 1996 - celkova vysunuta delka 495mm, zdvih 182mm, zdvizna sila 550N
VW Bora, Golf IV - celkova vysunuta delka 500mm, zdvih 200mm, zdvizna sila 350N
VW Touareg - celkova vysunuta delka 538mm, zdvih 190mm, zdvizna sila 125N
pozor , to je americkej hybrid MK1 .miggell píše:konečne som našiel niečo aj na FoFoII na tejto stránke![]()
http://www.redlinetuning.com/QL-FORD-FOC-05.html