tak zapojeno, dnes jsem testoval a vypada to, ze koncove, brzdy a blinkry funguji. Pri zapojeni tazneho se i zobrazi hlaska "Zapojeno tazne, BLIS neni aktivni". Predpokladam s univerzalni sadou by to neustale rvalo z BLIS nebo CTA modulu, takze se to netyka jen parkovacich asistentu, ktere tam ja treba nemam.
Dekuji moc ZaQikovi za pomoc s nastavenim do systemu.
Pokud mate nekdo sadu tazneho od Jaeger, tak doporucuju misto tech samoreznych konektoru pro spojeni ty tri dratky napajet. Draty se casto spatne konektorem proriznou a na diagnostice vyskakovala chyba v komunikaci.
Zakladni sada obsahuje pripojeni k hotove priprave (Vyvod CAN k zadni elektroinstalaci) Pokud tam je, tak se ridici jednotka tazneho pripoji na zeleny konektor (priprava CAN) a napajeni (s pojistkou 20A) na slot 26.
Pokud tam priprava chybi tak je potreba dotahnout jeste kabel od diagnosticke zasuvky (PIN 3,11) zepredu az k zadni el. instalaci. + je tam vyvod k pripojeni pobliz baterky (s pojistkou 20A).
Ve vysledku jsou pak vzadu 2 moznosti napajeni - pripojit na slot 26 pripadne spojit s napajenim natazenym kabelem k predni casti.
Kvuli moznosti pripojit si obytny prives jsem si tam zapojil 13pin variantu, redukce stoji na 7pin neco pres stovku. Pro plne vyuziti 13pinu jsou tam jeste ruzne koncovky a napajeni na vic, minimalne je tam napajeni 15/30V nespinane / spinane pres rele pro zapojeni k zadni instalaci, objednava se zvlast.
Kazdopadne pokud bych si nekdy objednaval auto, tak jedine s pripravou. Je to mizerny 2-3 zilovy kabel, ale te prace a bolesti to dotahnout skrz
