Máme rakci na mou recenzi
Dále je můj koment
jirad (Člen)
[#58] Zasláno:Dnes, 21:38 | Reagovat Citát
aniž bych znal kohokoliv z této dvojice,a aniž bych kdykoliv viděl předmětné auto, dovolil bych si sdělit můj dojem z celé recenze. Panu kupujícímu připadá nenormální že ráno před jeho příjezdem je vůz umyt. Asi by byl raději kdyby mohl vůz prohlížet špinavý,zaprášený (obzvlášť v tomto počasí), ale zato náležitě studený. Panu kupujícímu připadá také nenormální, že vůz má ve 147tis kilometrech vůli na nápravě,a nemá zcela nové destičky,kotouče a pneumatiky. Je velmi dobře známé,jak asi bude značkový servis hodnotit ojetinu,která nepochází z jejich skladu. To,že je nastříkaný přední nárazník nemá absolutně žádný vliv na hodnotu auta. Nevím,jak kdo je schopen zjistit,zda byl měněn olej v převodovce. Pokud čerpá pouze z databáze VW,tak je to značně nejistý závěr. A i kdyby to tak bylo,nevěřím tomu,že přejezd 27tis km má jakýkoliv vliv na chod a funkci a životnost převodovky. Ve finále,ačkoliv byl vůz ve VW zhodnocen téměř jako vrak, i přesto chtěl kupující auto koupit,pouze ale za menší částku. Nezlobte se na mne,ale toto je dle mého názoru názorný příklad naprosto subjektivního hodnocení celé záležitosti,navíc dost ovlivněného tím,že prodávající nepřistoupil na návrh kupujícího. Kdyby na něj přistoupil,asi by byl vůz prodán,a recenzi bychom nečetli. Ono je třeba se na věc dívat i očima prodávajícího. Kdyby chtěl cokoliv zatajit,asi by nesvolil k prohlídce v autorizovaném servisu. A dovedu si představit,jak je asi příjemné když vám kupující a mechanik a manželka kupujícho sděluje,jaký že to vlastně prodáváte vrak,a co jste to za zloděje že za to chcete 579tis Kč. Závěrem si dovolím podotknout, že tento vůz stál nový cca 1.1mil Kč. Tudíž se prodává za poloviční cenu. Neměl by tedy logickou matematickou úvahou být v polovičním stavu oproti stavu vozu nového? Tato jedndouchá úvaha by možná stála za zvážení a předešla by mnoha nedorozuměním. Podotýkám,že opravdu neznám ani jednoho z účastníků příběhu,a ani vůz kterého se to týká. A je dost dobře možné že se pletu na jednu či na druhou stranu....
Známka: neudělena
Autor Mrsta (Člen)
[#59] Zasláno:Dnes, 23:36 | Reagovat Citát Změnit
Nepřipadá mi nenormální, že je vůz umyt, ale podezřelé. Prodávající věděl dva dny dopředu, že v určitou hodinu přijedu, vůz mohl nechat umýt buď večer, nebo brzo ráno, tak aby motor vychladl. Kromě toho na autě nebylo vidět, že bylo skutečně čerstvě myté, žádné kapky vody nic, jen teplý motor. Ten kdo zná DSG ví, že se musí zkusit za studena i za tepla. Jestli to neví prodejce, tak má prodávat párky a né auta.
Nepřipadá mi nenormální, že je vůle na nápravě, auto potřebuje nové kotouče, destičky, pneumatiky a oleje, ale je velký rozdíl jestli při prodeji uvádím, že je vozidlo v perfektním stavu nebo ne. Perfektní stav je jednoduše perfektní, takže pneu sjeté téměř na kord, za což bylo možné dostat pokutu hned po výjezdu z bazaru s odstavením vozidla, protože je v tuto chvíli technicky nezpůsobilé k provozu, nutnost vyměnit kotouče a destičky, vyměnit oleje, přičemž u DSG to klidně může být časovaná bomba je prostě klamání.
Značkový servis ojetinu nehodnotil, ale pouze zkontroloval a sdělil, co zjistil, to že to nebylo po chuti prodejci je prostě smůla, taky to mohlo být naopak a mohl jsem mít podezření, že jsou mechanici z VW jeho známý.
Nastříkaný nárazník a ještě k tomu špatně + špatně slícované části karoserie mají rozhodně vliv na hodnotu auta a to zejména, když prodejce deklaruje, že je vůz nebouraný. Takhle se přesně prezentoval prodejce, vždyť o nic nejde půl centimetr tam nebo sem, ale pro kupujícího a zejména u auta za 600tis to hraje značnou roli, když půjdu kupovat ťuklé auto, tak s tím počítám, stejně jako s náklady na první servis, ale opravdu férový prodejce na to upozorní.
Že byl měněn olej v převodovce, nikdo neprokáže, a proto nezbývá, než čerpat z databáze VW, což jediný způsob, jak si alespoň částečně ověřit servisní úkon. Jestliže v databázi VW a ani v servisní knize není tento úkon zaznamenán, tak prostě udělán nebyl a i kdyby byl, tak prodejce neprokáže, že byl olej měněn tak, jak měl být. Jestli má přejezd 27 tis vliv na funkci a životnost nebo ne není důležité, podstatné je, že je to předepsáno jako povinný úkon a znám dost lidí s DSG, kteří mění pravidelně dokonce po 30 tis a nikoliv po 60 tis. Pokud bude auto v záruce a majitel nebude měnit olej, přičemž se zadře motor nebo poškodí DSG, tak si to zaplatí sám, protože se vys… na předepsanou výměnu.
Vůz nebyl zhodnocen jako vrak, pouze byl sdělen jeho aktuální stav. Proto každý rozumný kupující jde na prohlídku, aby znal celkové náklady na pořízení vozu. Je velký rozdíl, jestli budu platit 580 nebo 610 tisíc. Jsou lidé, co chtějí auto bez investic, a proto hledají auto v perfektním stavu. A ano jde o subjektivní hodnocení, ovšem podstatná jsou fakta. Kdyby prodávající přistoupil na navrhovanou cenu a došlo k prodeji, tak by recenze byla napsaná stejně, auta se prodávají sami a nemohou za to, že je nabízejí neschopní a zabednění prodejci. Osobně jsem před koupí reference vyhledával a je dobře, že se člověk něco dozví, řadě lidí to může zachránit dost peněz. Jsou opravdu místa, kterým je třeba se vyhýbat obloukem.
Když se na věc kouknu očima prodávajícího, tak vidím pouze, dej prachy a jeď. Jsem zvyklý mít na autě výdělek 50 tis +, pro korunu si nechám vrtat koleno a přesto vlak nejede. 10 tisíc u téměř 600tis auta je otázka života a smrti. Nejde o to, jestli chce nebo nechce něco zatajit, on to jednoduše musí zkusit, protože u auta za 600tis si málokdo nenechá auto zkontrolovat někým zkušeným. Když to odmítne, tak business nebude. Prostě riskuje, že se na nic nepřijde a nyní je jasné, že o všem věděl a jen z lidí dělá pitomce. Pokud o skutečném stavu vozidla nevěděl a vydává ho za auto v perfektním stavu, tak ať roztrhá živnostenský list, protože je to neschopný diletant.
Prodávajícímu nikdo neřekl, že prodává vrak, ani já, ani žena a ani mechanik. Pouze jsme konzultovali zjištěná fakta bez jakéhokoliv náznaku o prodeji vraku, natož náznaku, že je prodávající zloděj. Z naší strany bylo jednání naprosto korektní, za to že je prodejce hrdý muž, který nerad slyší pravdu, opravdu nemůžeme. Přál bych Vám vidět pohled pana prodejce, když si nějaká blbá ženská všimne, že nesedí spáry v karoserii a řekne to, krve by se v něm nedořezalo.
Je vtipné pane Horáčku, teda pane neznámý, jak na závěr uvádíte, že vůz stál 1,1 mil, když v úvodu i závěru vašeho příspěvku uvádíte, že neznáte nás a ani vozidlo S částkou jste se skoro trefil, pan Horáček uváděl 1,3 mil. Vaše úvaha o poloviční ceně, stavu vozidla, logické matematické úvaze nemohu ani komentovat protože se mi chce Celkově je tato rádoby obhajoba tragická jako reakce prodejce. Zapomněl jste subjektivně zhodnotit skutečnost, že vozidlo je nabízeno jako rok výroby 2012, zatímco se jedná o r.v. 2011, ale proč byste to dělal že? To asi moc okecávat nejde a prodejci by to mohlo uškodit. Celé mi to připadá jako trapné fópá s kladným příspěvkem psaným z kanceláře HOCARS