stačí, si uvědomit, jak 4dobej motor pracuje.prehistorik3 píše:Zdar pred 1tkm menene rozvody, 2 se museli pri rozvodech potkat, ptam se jak... Dyt by se mely potkat vsechny.


stačí, si uvědomit, jak 4dobej motor pracuje.prehistorik3 píše:Zdar pred 1tkm menene rozvody, 2 se museli pri rozvodech potkat, ptam se jak... Dyt by se mely potkat vsechny.
Ahoj, já mám možná podobný problém. Při rozjezdu (když je motor zatížený), je slyšet zacvakání, které možná také pochází od ventilů. Dělá to i na vyšší rychlostí stupně (např. na 3-ku při výjezdu ze zatáčky, když se motor rozjíždí z nízkých otáček). Při vyšších otáčkách a menší zátěži je vše OK (normální zvuk i přiměřený tah bez cukání), volnoběh (jak za studena, tak za tepla) je stabilní. Auto je Fusion z roku 2006, ale motor 1,6 16V 74kW Duratec je stejný jako ve Focusu I (a II), tj. klasika bez Ti-VCT. Najeto má kolem 180 tkm, rozvody byly dělány u Forda v roce 2016 při 130 tkm.focuspokus2 píše: 04.07.2014 16:20 čau lidi.
Mám FoFo2 1.4 beneli. A sním tenhle problém. Při zahřátém motoru se při přeřazení na viší rychlostní stupeň ozve od motoru cvakavý zvuk,je to znatelnější když je motor v záběru,do kopce nebo pri rozjezdu popř když míjím řadu aut či zeď a řadím z 1 na 2 při puštění spojka a přidání plynu je to zacvakání hodně slyšet. Na volnoběh to nedělá nic ani když přidám plyn. Napadla mě vule na ventilech,ale prej už tam sou hydroštely,že se tam nic neseřizuje. Mám najeto 65tis.
Našel jsem zde dvě taková témata ale žádnou odpověd tak snad budu mít štěstí předem dík za rady.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host