Stránka 2 z 2
Napsal: 02.05.2007 22:46
od driver
pokud chceš na úrovni udělaný chiptuning navštiv tyhle stránky
http://www.autopower.cz/index.php?id=cz/chip/specupr dělají i fordy,jedna s nejlepších firem v české republice,možná i v evropě,nějaký bitpower se může zahrabat,zabývají se hlavně úpravami řídících jednotek jak pro závodní auta tak pro seriová
ale nikdo nečekejte nějaký obrovský nárust u atmosférického motoru
Napsal: 02.05.2007 23:13
od pelen
Delaji stejnym principem jako bitpower.
Napsal: 03.05.2007 00:40
od foki
ja myslim ze se kompresor na 1,6 snad ani nedela . jackson dela na 2.0 a bemani taky .
Napsal: 03.05.2007 06:16
od stigi
jak rika foki, turbo kit na focuse 1.6 urcite ne... pak jedine predelavat turbo z jineho motoru
Napsal: 03.05.2007 06:27
od stigi
pelen píše:Delaji stejnym principem jako bitpower.
Co myslis tim stejnym principem? Nevim jak Brazdil, ale Bitpower podle me treba flashtuning pro benzinove fordy nedela.
Napsal: 03.05.2007 07:11
od Boban
Moc bych se tu nechtěl rozepisovat, kolem a kolem, jen chci podotknout, že nejsem uplně nezasvěcený do tohoto ladění motoru jak pise stan, tim se nechci nikoho dotknout, pár ladění už sem párkrát dělal na předchozích autech a to včetně broušení jiné vačky na ostřejší u nás na CNC brusce, svody s žárové nerezi uvnitř leštěný, kanálky taky leštěný, tvrdší pružiny pod ventily taky a spoustu jinýho a to včetně odlehčení setrváku včetně vyvážení a jiné spojky, to jen pro představu, ale vzhledem k tomu, že sem se o to zajímal již dřív a těch úprav co by měli nějaký efekt, velkého nárustu výkonu a nemělo to v důsledku efekt stále se v tom šťourat, protože pak odchází kolem a kolem spousta věcí, ta síla se musí na silnici přenýst a mezi motorem a vozovkou je ještě pořád moc dílů které sou taky moc důležitý.Možná najdu ještě nějaký zozervaný křížky z poloos. Konkrétně si myslím, že právě 1.6ka není nic moc předymenzovaná v těchto ohledech a tudíž bych v tom asi moc nelaboroval, jinak sem viděl například 1.8 16V vyladěnou na nějakých 160HP, ale to je o něčem jiném byly tam jiné svody,jiné vačky a hlavně tam byly dva karbecy, který patřičně zajišťovali přísun paliva.
Napsal: 03.05.2007 08:35
od stan
pravetaketo odpovede ocakavam, viem ze na 1,8-2,0l je tam toho podstatne viac, vie niekto aspon prinos vykonu ladenych zvodov - sportovy kat ? a ten chip ma niekto ?
Napsal: 03.05.2007 10:24
od stigi
Jeste odbocim k tomu Bitpoweru:
Individuální možnosti úpravy automobilu FORD FOCUS (1.6 16V - 100CV)
Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.6 16V - 100CV
Rok uvedení modelu: 2001
Počet / obsah válců: 4 / 1596 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 100 / 6000 112 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 145 / 4000 164 / 3800
Maximální rychlost (km / h): 185 190
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 11 0
Průměrná spotřeba (l / 100km): 6 6
Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Cena úpravy je 7.500,- (uvedena včetně 19%dph).
To je narust nejakych 13% cipem u atmosfery, coz se mi ani trosku nezda

Napsal: 03.05.2007 13:15
od stan
ani mne, rad by som pocul nazor niekoho kto si to uz dal upravit
Napsal: 03.05.2007 13:23
od stigi
Myslim, ze bude dost velky problem nekoho najit. Ja osobne neznam nikoho kdo by nevedel co s prachama a chtel to na tu atmosferu "bezvyznamne" zkouset.
Napsal: 03.05.2007 13:29
od stan
radsej potom zvody, nejake postrehy zvukova kulisa vykon ?
Napsal: 03.05.2007 13:33
od stan
aj ked teraz ma napadlo, ze bezne ked som skusal maximalku tak bol problem to natiahnut na 195km/h ale s benzinom shell racing 205+ v pohode to je cez 5% len z benzinu, takze ten motor tam ma nejake moznosti
Napsal: 03.05.2007 14:02
od PaJaS
stan: svodama určitě nic nezkazíš. Kámoš má na hondě 4 - 1 + koncovej tlumič Ulter. Jeho pocity z jízdy jsou, že znát to je. Motor má 1.5, 90 šemíků. Ale jakej nárust výkonu tam konkrétně je nebo neni Ti stejně nepovim.
Napsal: 03.05.2007 19:55
od pelen
stigi píše:pelen píše:Delaji stejnym principem jako bitpower.
Co myslis tim stejnym principem? Nevim jak Brazdil, ale Bitpower podle me treba flashtuning pro benzinove fordy nedela.
To byl muj odhad z tohoto:
"Zápis dat do řídicí jednotky lze nesčetněkrát opakovat a rovněž vrátit původní sériové nastavení."
Napsal: 07.05.2007 16:17
od stigi
Tak pridam par info o Piper Cams, co se mi podarilo vytahnout z borce, ktery mi shani nejake veci.
Cena vacek je 21.420,- vc.DPH pro vsechny profily. Je jedno jaky si zakaznik vybere. S narustajicim profilem se ale krome vacky musi dokupovat dalsi veci.
Toto neplati pro zakladni profil 232° kde staci vymenit jen ta vacka -NARUST VYKONU cca 8 koni.
K dokoupeni od Piper Cams jeste je:
- zdvihátka (mechanicka) 21.020,-
- duralové nastavitelne remenice 9.653,- / par
- zavodni remen 2.113,-
- pruzinky na ventily vc. cepicek 8.739,-
Pokud jde o kit vacka+chip tak ten je odladeni pouze na tu vacku, ktera je v baleni a nepocita se s dalsima upravama. Jinak receno, pokud by se delaly dalsi upravy - hlava, kanalky, vyfuk - tak ten kit ztraci smysl a je rozumnejsi to odladit na brzde.
A jeste se vratim k tem svodum. Zalezi na tom jake svody to jsou a co kdo chce s motorem dal delat. Pokud se budou delat i jine upravy nez jen ty svody tak se daji dat svody 4-1, jinak 4-2-1.
Obecne svody 4-2-1 pridaji na kroutaku, 4-1 na vykonu.
Uff... doufam, ze jsem na nic nezapomel