Stránka 2 z 4
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 23.11.2013 15:18
od Ing.King
Pri technologickom pozadí snímania EGR jednotkou ECU naozaj nepomôžem, pri Focuse aj Mondeu MK4 by mohla byť SID206, ďalej treba preskúmať mapy.
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 23.11.2013 19:47
od Joest
Od zaslepení jsem najel cca 35 km ted, a zadna zmena, nikde nic nesviti, auto jede jak z praku, nikde žádný cukání apod. Docela drsnost, co dokáže to EGR způsobovat...jetě o to drsnější pak je, že místo tisícovejch investicí do hledání příčiny,nebo koupě nového EGR stačí vševyřešit záslepkou za 175 Kč
Teď mě ještě zajímá změna spotřeby PHM...
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 24.11.2013 22:47
od zdenek34
Ing. King
Jak je to se zahříváním motoru po zaslepení, ohřívá se déle? A zvuk motoru? Případně jiné postřehy, spotřeba atd.
Díky.
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 25.11.2013 06:53
od Ing.King
zohrievanie trvá mierne dlhšie ale pre mňa zanedbateľne, ak to porovnám tak sa skoro vôbec nezmenilo na tej istej trase (ráno do práce). Zvuk motoru bez zmeny. Spotreba zanedbateľne nižšia cca 0.2/100, všetko závisí od štýlu jazdy. Po zaslepení začne turbo tlačiť viac aj reakcia na plyn je okamžitá, teda ak si to začnete užívať spotreba nižšia nebude

. Po zaslepení budete mať v ruke nové auto, treba vyskúšať.
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 25.11.2013 11:21
od Joest
Můžu zatím jen potvrdit pozitivní vliv na plyn a naprosto hladký chod motoru vč. ustání jakéhokoli pocukávání apod. Zároveň ale i mírně pomalejší ohřívání motoru v zimě (jezdím ráno krátké trasy cca 12km, část po rychlostce) a motor se ohřeje na provozní teplotu téměř před vystoupením, ale jinak vnitřní topení je vesměs ok. Doporučil bych asi teď v mrazech přikrýt chladič vody, ale to se tuším doporučuje i na ostatních autech tak jako tak. V létě to otestuju jestli to ohřátí trvá taky déle, ale odhadem, nemyslím si že to bude o tolik rozdíl než běžně. Ohledně spotřeby dám vědět, až budu mít víc najeto a nějak to změřím...to je pro představu zase otázka cca jednoho měsíce
Jinak zde ještě uvádím zajímavej článek k tématice co jsem našel:
Kód: Vybrat vše
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 25.11.2013 11:41
od Wolf78
Tu záslepku máte namontovanou ,kde ?? Na spodní části ( u trubky výfuku) ,nebo na horní části (u vstupu EGRu) ??
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 25.11.2013 12:10
od Ing.King
na vrchu samozrejme
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 12.12.2013 09:48
od Wolf78
Zaslepeno , najeto cca 300km ,auto jede ,nemůžu posoudit jestli lépe nebo hůře ,připadá mi ,že to jede pořád stejně ,jen se motor lépe chová v pásmu otáček 1800 - 2000 ot. Ohledně spotřeby ,tak ta se na těch cca 300km zvýšila z cca 5,9 na 7,5

,uvidíme při dalším tankování ,jestli to bylo díky zaslepení ,nebo "ne"kvalitní naftě natankované u ČS v Lysé n.L. ,nyní jsem tankoval u OMV
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 20.08.2014 20:18
od Wolf78
Přidám moji zkušenost po zaslepení EGR po najetí cca 12 tis.km . Od té doby co to mám namontované ,tak ani jednou se kontrolka motoru nerozsvítila a motor jede bez problémů a nepříjde mi ,že bych viděl rozdíl mezi zaslepením a nezaslepením

. (mám ECU - SID206) .
rov píše:Ohledně spotřeby ,tak ta se na těch cca 300km zvýšila z cca 5,9 na 7,5

,uvidíme při dalším tankování ,jestli to bylo díky zaslepení ,nebo "ne"kvalitní naftě natankované u ČS v Lysé n.L. ,nyní jsem tankoval u OMV
bylo to špatnou naftou , průměrnou spotřebu mám

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 19.01.2015 20:22
od AND1
Ahoj, cuka mi auto jen na 6st. Jen když jedu ustálenou rychlosti,tak jakoby trhá...
Myslím,ze to způsobuje EGR. Nemá někdo zkušenost se zaslepenim u mondea 2.2tdci, r.v. 2011?? Nevyskoci chybová hláška?
Díky za info.
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 26.01.2015 15:21
od Joest
Kámo tohle je úplně jinej motor, 1,,8TDCi je Forďácká provenience, kdežto to tvoje je převlečenej Peugeot. Tam nejsem schopnej říct, ale myslím že tam se to bez kontrolky asi jen tak zaslepit nedá...
Jinak můžete mi sem někdo kdo máte Mondeo 1,8 TDCi 92kW verzi napsat jaká je Vaše průměrná spotřeba? Teď v zimě se dostávám nad 8 litrů, tak chci jen vědět, jestli ej to běžný a nebo mám někde hledat chybu...

Předem dík za info

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 27.01.2015 23:34
od ominina
Ahoj hoši, mám Mondeo MKIV 1.8TDCi 92Kw a spotřebu mam v létě na 18"/235 6.2L a teď na 16"/205 mam 5.8L. Taky přemýšlím o zaslepení EGR. Při ,,naložení" motoru trochu zakouří - může to být EGR. Motor táhne cca okolo 2tis otáček - pod 2tis.se mu moc nechce, ale jinak tahoun. Srovnávám s Octou I 66 a 81 KW. Zlepší se tah (bude táhnout už při 1700 - 1800 otáčkách bez vibrací)?
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 28.01.2015 10:13
od Kranich11
Určitě nebude, je to sice držák ale pořád 8-ventil prostě pod 2 tis 1800 ot táhnout nebude, bohužel

Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 29.01.2015 21:07
od ominina
Tak to je radosti na starém bělidle. Oct 1 stara pani pri 66 kw jela na 4ku v poho 40km/h. Při pomalým přidávání to pobrala bez škubání. Buď má mondeo tak dlouhý kvalty, nebo to celkově ve fordu nevychytali. S autem se jezdí přeci i po městě, tak mohly být převody přátelštější.
Re: EGR - čištění u 1,8TDCi (92kW)
Napsal: 29.01.2015 21:39
od spxxxx

nechapu, ze kdyz ma někdo TDCi , tak chce jezdit a ředit pod hranici sepnutí turba.....to je lepší koupit si filcku sd....