kolísání otáček při startu
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání otáček při startu
otázkou je proč padá a čím by to mohlo být...
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: kolísání otáček při startu
Kupene bolo 5/2011. Nafta je z beznych pump, ziadne JRD. Nie som zatazeny na ziadnu konkretnu znacku. Na druhej strane na pumpy ako Jurki, Tesco ap. nechodim. Najviac Slovnaft a OMV.V12 píše:Aj keby sa jednalo o softwarovu zavadu, nic to nezmeni na skutocnosti, ze ju treba riesit teraz, kym je auto v zaruke.
Este k tym vstrekovacom - kedy si auto kupoval ? Kde a co tankujes ? Staci raz natankovat sracky v nafte a je to tam.
Neviem, keby bol/boli chyteny/chytene vstrekovac/e, predpokladam, ze by sa to prejavovalo aj inde. Motor ma uplne hladky chod, aj za studena, takze sa mi to nezda pravdepodobne.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: kolísání otáček při startu
Pohledej zde na fóru, k "padání nafy" je toho dost.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání otáček při startu
Zdar pánové mám podobný problém a nějak nevím odpověď.
Vím že mám načatou dvouhmotu. Nemůže být zrovna ona tou příčinou kolísavých otáček při chodu převážně studeného motoru?
Občas mi to udělá i při teplém motoru.
Vím že mám načatou dvouhmotu. Nemůže být zrovna ona tou příčinou kolísavých otáček při chodu převážně studeného motoru?
Občas mi to udělá i při teplém motoru.
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5698
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: kolísání otáček při startu
Při zahřátém motoru bych to přisuzoval spíš DPF a probíhající regeneraci.
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: kolísání otáček při startu
kolisanie otáčok pri štarte mám aj ja za studena je to ustalené raz dva ale je tam kolisanie, za tepla málo kedy....ale začal ma srať aj iný problém a to aj pri zohriatom motore mi sem tam počas jazdy keď vyhodím rýchlosť klesnú otáčky tak ako majú, potom na 2 sekundy až tak, že si myslím že mi ide zdochnúť motor a vyskočia zase tak ako majú......nechápem tomu, neviem čo to može byť a čo to sposobuje...dik za rady...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 21.10.2012 08:46
- Bydliště: MělníCzech
Re: kolísání otáček při startu
Může mít na kolísání otáče po startu vliv čidlo teploty hlavy? Jednou za cca 10-15 jízd prostě nastaruji auto, běží pěkně (jestli jedu hned nebo to chvíli brblá jen na volnoběh a jedu pak nemá vliv), ujedu třeba 200-300m k semaforu a tam mu začnou na volnoběh lítat cca 10 -20 vteřin otáčky o cca 100-200 ot. nahoru dolu. Po přidání plynu se to ustálí nebo po vyšlápnutí spojky. Poté je klid a běhá to bezproblémově. Problém je ten, že stále v zimě bojuji se starty, staruji nadvakrát pravidelně jak je pod 5°C. Nová baterka, filtry, repase startéru, svody nafty. Jak je víc jak 5° tak to staruje líp jak benzín. Myslím si, že tyto dvě věci spolu maji nějakou spojitost. Přijde mi jako kdyby ten první ranní zimní start byl nějak elektronicky zastaven. Takže mým odhadem je v háji buď čidlo teploty hlavy nebo váha vzduchu nebo něco podobného. A teď babo raď. Bohužel jsem ještě neměl příležitost nechat auto přes noc v servisu a ráno zmrzlý připojit na diagnostiku. Na druhou stranu, to je jednodušší za 400 peněz koupit čidlo a vyměnit a uvidíme. Jaký na to máte názor. Díky.
Je: Ford Focus 1,6i, 16V, 74kW, r.v. 2010, Chill color, mafia combi, "Focusek"
Je: Ford Fiesta 1,3i, 51kW, r.v.2007, green apple, "Fišta"
Byl: Ford Focus 1,6 TDCi, 66kW, chip 80kW r.v. 2010, blazer blue, mafia combi
Je: Ford Fiesta 1,3i, 51kW, r.v.2007, green apple, "Fišta"
Byl: Ford Focus 1,6 TDCi, 66kW, chip 80kW r.v. 2010, blazer blue, mafia combi
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: kolísání otáček při startu
Skúšal si dva krát nažhaviť?
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 21.10.2012 08:46
- Bydliště: MělníCzech
Re: kolísání otáček při startu
Aj třikrát a pořád stejný. Je to mrcha, přitom nechápu, že se mi na horách a párkrát i doma podařilo nastartovat napoprvé a to bylo klidně -3, ale to bylo opravdu jen cca 10x za celou zimu co bylo pod nulou. Tedy již po výměně baterky a repasi startéru. Opravdu vidím problém někde v elektronice, přesněji v teplotních čidlech. V lednu diagnostika tedy nic neukázala, ale to už auto naskočilo předtím než bylo napíchnutý.
Je: Ford Focus 1,6i, 16V, 74kW, r.v. 2010, Chill color, mafia combi, "Focusek"
Je: Ford Fiesta 1,3i, 51kW, r.v.2007, green apple, "Fišta"
Byl: Ford Focus 1,6 TDCi, 66kW, chip 80kW r.v. 2010, blazer blue, mafia combi
Je: Ford Fiesta 1,3i, 51kW, r.v.2007, green apple, "Fišta"
Byl: Ford Focus 1,6 TDCi, 66kW, chip 80kW r.v. 2010, blazer blue, mafia combi
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání otáček při startu
Tak jsem po testu vstřiků kvůli kolísání otáček (padala mi nafta, proto nepravidelný chod při startu) v Hale Praha. Test dopadl že jsou OK, takže pokračuje pátrání čím to je. Vstřiky OK, žhaviče OK, nová baterie, nové klapky sání - byly už v háji. Napadá někoho čím to může být?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: kolísání otáček při startu
Ohnute ojnice ? Aj to tu uz bolo. Riesil to aj jeden clen SK fora :
- po nastartovani nepravidelny chod na tri valce
- kolisanie otacok
- az do zohriatia z vyfuku pach nespalenej nafty
- zhavice nove
- EGR ciste
- vstrekovace v inom aute uplne bez zavad
Ja som mal podobny problem, ale az pri teplotach pod -10 stupnov, mechanik to po kontrole vsetkeho mozneho vyhodnotil rovnako - asi ohnute ojnice, vraj bezny jav na starsich 2.0HDI 100 kW. Pre zaujimavost - Focusy po FL a aj Mondea po 2007 s rovnakymi motormi maju ine ojnice. Preco asi
- po nastartovani nepravidelny chod na tri valce
- kolisanie otacok
- az do zohriatia z vyfuku pach nespalenej nafty
- zhavice nove
- EGR ciste
- vstrekovace v inom aute uplne bez zavad
Ja som mal podobny problem, ale az pri teplotach pod -10 stupnov, mechanik to po kontrole vsetkeho mozneho vyhodnotil rovnako - asi ohnute ojnice, vraj bezny jav na starsich 2.0HDI 100 kW. Pre zaujimavost - Focusy po FL a aj Mondea po 2007 s rovnakymi motormi maju ine ojnice. Preco asi

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání otáček při startu
já jsem zjistil, že mi padá palivo.. po startu byly bubliny v palivové hadici
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.10.2014 21:42
Re: kolísání otáček při startu
Omlouvam se ze pisi do starého fora. Sice nemam forda ale volvo v50D ( U Vas 2.0TDCI, motor D4204T) Mam problém s prisavanim vzduchu. Vzduch je v te pruhledne hadice co jde z filtru do cerpadla. Bublink se tam objevujou jak při studenem, tak rpi ohratem motoru. Auto také během jizdy lehce pocukava, jen pokud se jede stalou rychlosti, jakmile se prida auto necuka, coz je divne protože při pridani by mělo cukat auto vice z duvodu vice bublinek. Coz me privadi na věc ze ty bublinky nemusi mit vliv na cukani, ale ze muze byt spatny vstrik ? Auto ma najeto 215t. Popripade doporucil by mi někdo ford servis Plzensky kraj ? Jsem z Plzne a co jsem byl u Volva na Borech neprislo mi ze by nejak moc měli zajem muj problém resit. Diky za odpověď.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: kolísání otáček při startu
Ja mam Forda s motorom od Volva 
Teraz k veci - to pocukavanie moze mat milion pricin. Od vylagrovanych vstrekov, cez vadnu regulaciu turba, chybny regulator tlaku paliva az po vadny EGR. Treba to dat na diagnostiku a za jazdy zbierat data a nasledne ich vyhodnotit.

Teraz k veci - to pocukavanie moze mat milion pricin. Od vylagrovanych vstrekov, cez vadnu regulaciu turba, chybny regulator tlaku paliva az po vadny EGR. Treba to dat na diagnostiku a za jazdy zbierat data a nasledne ich vyhodnotit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů