
Chiptuning motoru 1.6 benzín
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
holt ciptuning na tomhle motoru se musi kombinovat s instalaci fofr-pruhu - jinak to nefunguje 

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13367
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
A patřičně okřídlovat, kvůli přítlaku.



Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
Kridla idealne z preklizky
Nahon na predek vubec nevadi (treba nabizej i nejakej cip na odemceni nahonu 4x4
)


- Clie
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 29.01.2012 22:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
Neviděl jsem žádné uplne stejni vozu. Na všech dopadá jinak.
Ladil starý Golf 1,6 s 8 ventil motoru. Dostal od něj šest koní. Sundal celou tu sadu, protože to nemá smysl.
Ladil starý Golf 1,6 s 8 ventil motoru. Dostal od něj šest koní. Sundal celou tu sadu, protože to nemá smysl.
_________________________________

Omlouvám se za svuj cestinu

Omlouvám se za svuj cestinu

-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
...lepší "chiptuning" by byla převodovka z FoFo I
.

Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13367
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
vetsinou CHIP tuning je jen zvýšeni množství paliva vstupujicí do válce. Takže se zvedne vykon, nečekaně i spotřeba a samozřejmně by se měly zhoršit emise.
Bez jiných hw úprav na motoru je to nesmysl.
Bez jiných hw úprav na motoru je to nesmysl.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
miki21 :
Presne tak, 1.6i nema ziadne aktivne prvky ovplyvnujuce proces nasavania a plnenia motora. Bez lestenia kanalov, zmeny vacky a dalsieho hardware je to blbost a za velmi vela prachov velmi malo muziky navyse s pofidernym efektom narastu spotreby a emisii. Ked zvysim davku paliva, nemam ako zvysit mnozstvo vzduchu a pomer palivo vs vzduch musi byt 1:14.7 (lambda=1).
George V. :
Obavam sa, ze nie. FFI ma celkove prevody rovnake, resp. dlhsie, ako FFII, kde si vacsia hmotnost vyslovene vynutila skratenie prevodov, inak by FFII 1.6i pri suboji s HTP padol za vlast.
Presne tak, 1.6i nema ziadne aktivne prvky ovplyvnujuce proces nasavania a plnenia motora. Bez lestenia kanalov, zmeny vacky a dalsieho hardware je to blbost a za velmi vela prachov velmi malo muziky navyse s pofidernym efektom narastu spotreby a emisii. Ked zvysim davku paliva, nemam ako zvysit mnozstvo vzduchu a pomer palivo vs vzduch musi byt 1:14.7 (lambda=1).
George V. :
Obavam sa, ze nie. FFI ma celkove prevody rovnake, resp. dlhsie, ako FFII, kde si vacsia hmotnost vyslovene vynutila skratenie prevodov, inak by FFII 1.6i pri suboji s HTP padol za vlast.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
Úprava motoru 1,6 benzín jak u Escortu tak u FOFO se nevyplatí. Na nějaké úpravy tyto motory nejsou stavěný/ideální jsou škodovky Favec nebo 1500 TAZ/. Jediná možnost je celý motor rozebrat a z upravených dílů složit, vačky s jiným časováním , jiné ventily, laděný výfukový svody ak tomu naladěná mapa ŘJ, ne nějaká univerzální pro 1,6 za 5 táců přímo laděna na motoru. Úprava za nějakých min. 50 tisíc Kč a ne jen čip ŘJ, ktrá bez mechanického zásahu do motoru přidá navýšení výkonu zdechlé můly , to znamená nula nic, jen to může více žrát s lepší hrůzostrašnou odezvou s pocitem většího výkonu od výfuku. V tomto případě byla vždy rada jít do 1,8 nebo do 2,0 L motoru. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
...no právě ty delší převody bych uvítal. Měl jsem je na Escortu, kde měl motor krouťák takovej, co 1,6 ve FoFo pomalu na volnoběhV12 píše:George V. :
Obavam sa, ze nie. FFI ma celkove prevody rovnake, resp. dlhsie, ako FFII, kde si vacsia hmotnost vyslovene vynutila skratenie prevodov, inak by FFII 1.6i pri suboji s HTP padol za vlast.


Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
Jo kamarad, Esco vazilo tonu. Fofo II je o tretinu tazsi. Tie dlhe prevody by ho naozaj zabili. Za tychto okolnosti je dokonca diskutabilne, ci by dlhsi prevod znizil spotrebu pri plynulej jazde na dialnici - aby sa to auto utiahlo, musel by si viac stat na plyne, co by generovalo vyssiu spotrebu. Pozorovanim na svojom 2.0i (pri 1500 rpm ma tolko Nm, co 1.6i na strope) som zistil, ze rozdiel spotreby pri jazde 50-tkou na V. a IV. je minimalny v prospech V., nakolko sa ale motor dostava na hranicu podtacania a dvojhmota je drahy spas, je jasne ze jazdim na IV. aj za cenu spotreby o chlp (0.1/100) vyssej. No staci, aby fukal mierny protivietor a stvorka je vyhodnejsia.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
Moje esco (kombik) vážilo 1150kg, FoFo mám psaný 1277kg, tj. jen 127kg navíc... Co se týká spotřeby, tak jezdím podle palubáku a ještě se mi nestalo, že bych se na nižším stupni, byť jen trochu, přiblížil spotřebě na stupni vyšším. To už musí bejt jo krpál...Na vyšší kvalt to žere míň, toť realita. V reálu ale jezdím spíše podle pocitu, prostě se mi to do kopce rvát pod 2000ot. nechce, na to mám svůj motor rád
.

Naposledy upravil(a) George V. dne 24.05.2012 05:57, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
ja se tesim na nejakou sikovnou 6q prevodovku z FoFo III z vrakoviste - tech 500 otacek dolu by bodlo. Ale to asi pres cip udelat nepujde 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
6q boli pre EcoBoosty. Keby aj sedela na prirube, neviem, ako by to v konecnom dosledku dopadlo, oproti atmosferickym motorom ma EB podstatne vyssi krutiak, takze aj prevody moze mat poriadne dlhe. Lepsia cesta by asi bola prevodovka z Mondea 1.8SCi - to je 6q. Nie som si ale isty, ci by to pasovalo na 1.6i, obavam sa ale, ze nie. Na 1.8i a 2.0i to podla neoverenych informacii pasuje...
Ina moznost je nechat vyrobit ozubene kolecka. Jeden znameho znamy takto upravoval prevodovku na nakladiaku IFA. Dopadlo to celkom dobre. O aku upravu sa ale jednalo (dlhsia - kratsia rychlost, ktora rychlost) si uz nepamatam.
Ina moznost je nechat vyrobit ozubene kolecka. Jeden znameho znamy takto upravoval prevodovku na nakladiaku IFA. Dopadlo to celkom dobre. O aku upravu sa ale jednalo (dlhsia - kratsia rychlost, ktora rychlost) si uz nepamatam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
No řekl bych, že i 5q z FoFo III budou delší...
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Chiptuning motoru 1.6 benzín
To snad nie, pretoze by to totalne zabilo dynamiku FFIII 1.6 TiVCT77kW. Hoci pri ekoteroristoch clovek nikdy nevie, aku somarinu v zaujme znizovania emisii vymyslia



DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů