Stránka 2 z 2

Re: příčiny zadírání motorů Mk3 1,8 92kw lpg

Napsal: 17.04.2012 16:05
od jimm
Ano,proto startuju na benzín a motor hlavně v zimě musí být dostatečně ohřátý po přepnutí na lpg.Přímaz mám a i když někteří tomu nevěří já ano.Když tomu věří Němci a dokonce jejich testy prokázaly že přímaz má vliv na prodloužení životnosti sedel motoru tak asi vliv to má.já ho mám taky a jak jsem zde psal najeto 300000km a zatím bez poruchy motoru z lpg.Jenom mě polívá hrůza z toho ,že panuje předsudek že lpg motoru škodí.Já říkám že ne a proto ho vzhledem k cenám paliv doporučuju. :palec_nahoru:

Re: příčiny zadírání motorů Mk3 1,8 92kw lpg

Napsal: 17.04.2012 19:46
od dubaduba
jimm píše:Ano,proto startuju na benzín a motor hlavně v zimě musí být dostatečně ohřátý po přepnutí na lpg.Přímaz mám a i když někteří tomu nevěří já ano.Když tomu věří Němci a dokonce jejich testy prokázaly že přímaz má vliv na prodloužení životnosti sedel motoru tak asi vliv to má.já ho mám taky a jak jsem zde psal najeto 300000km a zatím bez poruchy motoru z lpg.Jenom mě polívá hrůza z toho ,že panuje předsudek že lpg motoru škodí.Já říkám že ne a proto ho vzhledem k cenám paliv doporučuju. :palec_nahoru:
a máš přímaz podtlakem nebo elektronický?

Re: příčiny zadírání motorů Mk3 1,8 92kw lpg

Napsal: 18.04.2012 06:45
od jimm
Mám přímaz pod tlakem ale podle mě je lepší ten elektronický,líp dávkuje.