Koupe Focusu 2 1.6 16V FC - dotaz na konkretni auto (VIN)
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Koupe Focusu 2 1.6 16V FC - dotaz na konkretni auto (VIN)
Foki: koupil sem auto pred 6ti lety, tedka ma 11 let, nechces mi zadarmo vymenit silace na napravach?
zes ho neposlal do pr.... tohle uz prekracuje veskere moznosti reklamace... reklamovat spojku uz je fakt jak reklamovat sjety brzdovy kotouc nebo gumu 
- Wolodyjowsski
- Zkušený

- Příspěvky: 1258
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Focusu 2 1.6 16V FC - dotaz na konkretni auto (VIN)
foki píše:Wolodyjowsski píše:
Přesně tak.Když má ojetina už málo účinné tlumiče-je to opotřebení. Spojka klouže ve 100 000 - opotřebení...
Když zjistíš, že v autě CHYBÍ katalyzátor (je tam jen vnější pouzdro, uvnitř není nic...mám tu jeden takový případ) je to skrytá vada.
V autě jsou vystřelený pytle - skrytá vada (laik neodhalí)
Auto je stočené o 100 000 km - vada! Souvisí ovšem s blbostí mnohých kupujících, co chtějí "levná auta s málo km"
A když dojde na lámání chleba, tak co je opotřebení rozhodnu já
tak ted resim jedno mondeo , pri objednavce byl pozadavek nehavarovane , nelakovane , neodrene , serviska , zimni + letni pneu , titanium , najezd do 150t , hagusy , cena do 290t . kdyz se jedno sehnalo , tak probehla dukladna kontrola laku (ok ) diagnostika (ok ) zkus jizda (ok ) serviska (vyplnena takze vypadala ok ) . vozidlo privezeno , zadavatelem zkontrolovano (asi hodinu kontrola laku - vada -pár neznatelých skrabancu od prstinku u kliky ) . az sem ok . po mesici telefon ze bylo havarovano , tak jsem se ptal jak na to prisel on rekl ze si byl michat tuzku na kaminky a tam mu to rekly , nasledovala kontrola - vysledek v miste kde melo byt lakovano namereno cca 92mikro + okolni dily 98mikro , 102 mikro atd . kdo tomu rozumi uzna ze toto lakyrnik nedokaze . nasledne dalsi telefon , nejde couvat z kopce ?? na hlavni . vozidlo privezeno a majitel si stezoval ze dalnici k nam jel na 5tku otackomer na 4500ot ale jel jen 80km/h . po otevreni kapoty smrad spalene spojky , jely jsme to projet spojka neklouzala auto jelo normalne , pravda brala cca v horni třetině . nyni opet telefon , ze zase nemuze vyjet ale ze to chciplo a odeslo cerpadlo v nadrzi . servisak ktery to kontroloval diagnozoval opravu na cca 50t kc . tak jsem se snazil vysvetlit ze 2.0tdci cerpadlo v nadrzi nema , a on ze teda by to chtel reklamovat . zeptal jsem se co chce reklamovat a on ze v rakousku uz o tom musely vedet proto to prodavaly . snazil jsem se mu vysvetlit ze toto je opotrebenim a ze bude problem dokazat ze to v dobe prodeje nefungovalo , kdyz to jelo normalne , to jsem byl oznacen laikem ktery tomu asi nerozumi , ze predpokladal , kdyz to delam ze bych toto mel odhalit . asi za dva dni auto privezl ze mechanik zjistil nejaky maz v palivove trubce ktery ji ucpal (nevim teda co tankuje ) a ze uz to jede , dolil mu brzdovku ktere bylo malo a ze chce vymenit spojku na zaruku . snazil jsem se mu vysvetlit ze spojka neni skryta vada ale vada opotrebenim . nakonec jako blbec jsem pristoupil na to ze kdyz mu mechanik rekl ze je vadne lozisko ( nevim jaky muze mit vliv lozisko na zaber spojky ) tak on si doda lozisko a ja to zadarmo vymenim . kdyz jsem se o tom bavil s nekolika bazarnikama ,tak jsem byl vsem pro smich protoze tohle by nikdo neudelal .
Buď v klidu-viz. SZ.Ať reklamuje písemně
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti

