laděný výfuk

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
neodees
Junior
Junior
Příspěvky: 458
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od neodees » 08.02.2007 22:42

Jo koukal jsem se na netu, a ten zadní díl od Wolfu tam je za nějakých 12450,- kč. se mě to zdá pěkná pálka 8O
1,8 16v 99" kombi Supersport 40/40, Green Twister

Obrázek

Uživatelský avatar
prdola
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od prdola » 09.02.2007 16:22

dík za rady,na stránkach co jste mi poradili jsem koukal ,tak mě nejvíc zaujal Laityng a Untr sport tak mezi nima se rozhodnu . :roll: z vašich odpovědí vidím,že každý jste spokojený s jinou firmou.tak si myslím že od každé firmy bude dobrý něco.

Uživatelský avatar
neodees
Junior
Junior
Příspěvky: 458
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od neodees » 09.02.2007 19:07

Co to je ten duplex L+R? je to na té stránce o těch výfukách
1,8 16v 99" kombi Supersport 40/40, Green Twister

Obrázek

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 09.02.2007 19:57

Myslíš tohle:

DUPLEX VÝFUKY -

koncové díly,které mají koncovky na obou stranách vozu.

Rozvod potrubí je řešen ve výfuku,tak že jsou koncovky na obou stranách funkční.

Pro české vozy jsou v nabídce tyto typy připraveny kompletně na daný vůz a motor. Držák

a závěsná guma jsou součástí výfuku. Majitelé zahraničních vozů musí absolvovat montáž

ve které spočívá rozvedení výfukového potrubí na obě stany, přivaření koncovek a držáků na zavěšení.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 09.02.2007 20:08

Jak je to s atestací toho duplexu?
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 09.02.2007 22:39

Magic píše:Jak je to s atestací toho duplexu?
To je na delsi... Reknu to jinak. Vubec nejde o to jestli je to duplex nebo obycejny vyfuk s jednou koncovkou. Pokud se chcete bavit o Laytingu tak zapomente na nejake atesty a ladene vyfuky na FOCUSe. Layting dela vyfuky na konkretni auta, ale ve sve podstate jsou to vsechno nejake univerzaly pro obsah motoru a na Focuse je to jen zmenseny koncovy dil, protoze Focus ho ma hodne maly. V zadnem pripade to neni ladeny vyfuk pro konkretni motor, u ktereho by se pocitalo s nejakym vyplachovanim motoru, probehem tlaku a teplot.
Zalezi na tom co od toho clovek ceka, ale nechtejte zazraky. Layting vam udela vyfuk, ktery sedne na Focuse, bude to klidne i duplex (mimochodem ja ho chci taky, to jen tak na okraj, aby si nekteri nemysleli, ze proti Laytingu jsem vysazeny), ale muzete cekat jen nejaky zvuk, nerezovou koncovku, ale zadny extra vykon apod. Tim to konci. Cena za duplex je nejakych 6-7.000,- vcetne montaze. Pritom ja jsem nemel problem, a nemel by byt pro nikoho, sehnat Remuse nebo Sebring (coz je odnoz Remuse) za 5.000,- a je to celonerezovy vyfuk,s atestem a ten zvuk pry vubec neni spatny (nemuzu posoudit, fofika slysim vzdy zevnitr). A to jsem jeste nevypalil to co je uvnitr.
Na druhou stranu chci sam duplex a s atestem bych si zase tak hlavu nelamal. Pokud projdes pres emise tak asi nikdo nebude hledet na to co je tam za vyfuk.
Pro me je idealni pedstava duplex od REMUSe, SEBRINGu, SUPERSPRINTu. Bohuzel jsem se zatim nedopidil k cene, protoze to neni standard.
Spousta lidi zkousi treba i SOIETA-TECH, kteri delaji celonerezove sportovni vyfuky i s atestem z UVMV Praha. Jestli udelaji duplex nevim.
Jak rikam, je to na dlouhou debatu.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 09.02.2007 22:43

Já bych to viděl na soupis cenovek klidně obyč, ale hlavně duplexů buď sem, nebo mezi náma dvěma jak se k něčemu dopídíš, co ty na to ? :wink: Pokud by někdo uměl lepší cenovky, mohl by se taky přihlásit.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 10.02.2007 00:30

Magic píše:Já bych to viděl na soupis cenovek klidně obyč, ale hlavně duplexů buď sem, nebo mezi náma dvěma jak se k něčemu dopídíš, co ty na to ? :wink: Pokud by někdo uměl lepší cenovky, mohl by se taky přihlásit.
To uz neni mozny... prijdu z prace, jdu na fusku, projdu vecer z fusky a jeste po slivovicce a jdu k focusakum. Je to zavislost nebo dobra parta?

JJ, neni problem. Jak neco zjistim hodim ti SZ. Magicu, duplex ti udela kazda firma, ale je to o cene. Nejaky maly priklad... koncovy tlumic SUPERSPRINT s jednou koncovkou (ne duplex) vyjde na nejakych 13.000,- Je to celonerez, s atestem, ale kolik by stal duplex na objednavku? Asi sileny penize. SEBRING, REMUS ve stejnem provedeni s atestem je nejakych 7.500,- Kolik duplex?
Spis to vem z druhe strany... CO OD TOHO CEKAS??? Zvuk? zmenu vykonu/kroutaku?
V pripade vykonu/kroutaku musis delat zmeny co nejblize motoru, tzn. svody. Cim jsi dal tim to ma mensi smysl. Nase FoFo maji koncovy tlumic hodne maly a zmeny se projevi hlavne na svodech a strednim tlumici - dle me... a z druhe strany... ma to smysl se vubec u 1.6 o neco pokouset?
Pokud ti jde jen o zvuk tak jdi klidne do Laityngu, ale smir se s tim, ze ten vysledek bude nejisty. Znam par lidi co byli s Laityngem spokojeni, ale i lidi co nadavali na to jak ten zvuk pronika dovnitr auta. Naopak na Remuse si nikdo nesezuje a chvali si krasny zvuk. Je to objektivni?
Taky jde o to jestli chces ten atest nebo ne. Remus ma atest, Sebring ma atest, Supersprint taktez... Laityng ne... Polsky Ulter Sport, ktery ma primo v nabidce duplex na Focuse ma atest.
Moznosti je vic, ale nektere bych radsi ani nevyslovoval. Muzes dat normalni tlumic a na druhou stranu falesnou koncovku, ale budes vypadat jak... jedna koncovka ocouzena, druha cistoucka. V zime se bude z jedne kourit a z druhe ne. Hnus, ze?
Ja si dovolim tvrdit, ze Laityng neudela to co Remus a vzhledem k tomu, ze jsem s Remusem spokojeny tak si prisetrim a pujdu zase do Remuse.

OT: Magicu, jak to vypada s tim audiem? Zkouseli jste mi neco spachat?
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 10.02.2007 05:37

Jo pracuje se na tom, čekám na jedny ceníky a dám vědět.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
neodees
Junior
Junior
Příspěvky: 458
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od neodees » 10.02.2007 11:46

Pak se o ty ceníky s náma podělíš, že ano? :wink:
1,8 16v 99" kombi Supersport 40/40, Green Twister

Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 10.02.2007 11:55

Jasná věc Obrázek . Nerad nechávám něco nedokončené.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
neodees
Junior
Junior
Příspěvky: 458
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od neodees » 10.02.2007 17:49

Tak si říkám, ono by nebylo škaredý mít dva kouřící konce za autem, jenže nevím jaký by si to vyžádalo úpravy, jestli by se muselo nějak zasahovat do prostoru nad výfukovým potrubím. ale pěkný by to bylo.
1,8 16v 99" kombi Supersport 40/40, Green Twister

Obrázek

Uživatelský avatar
siki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: u F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od siki » 12.02.2007 20:17

neodees píše:Tak si říkám, ono by nebylo škaredý mít dva kouřící konce za autem, jenže nevím jaký by si to vyžádalo úpravy, jestli by se muselo nějak zasahovat do prostoru nad výfukovým potrubím. ale pěkný by to bylo.
jj třeba
Obrázek
Ford Focus 1.6 HB 2001

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 10.03.2007 20:46

Obrázek

Obrázek


Koncovky jdou v uterý :wink: :wink:

Jinak výfuk je vyřešen jednoduše,místo prostředního(je velkej, ne jako koncovej je danej koncovej ze subaru impreza STI) :arrow:

Obrázek
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 14.03.2007 13:34

Napiš prosím soupisku co za kolik a nejlépe kde si sehnal. Pokud to bylo z vrakáče, bazaru atd... napiš to klidně obecně určitě to hodně pomůže. :wink: To samý s prací kde a za kolik. Tiše závidím.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti