Stránka 2 z 3
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 16:04
				od buceek07
				já sem na tom stejně...do krve bych se hádal že je to blbost a přito nen e  

 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 16:47
				od Brehowicz
				No co uděláš je to typický příklad těch přechodových typu.Vyrobený 2003 ale model 2004.
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 17:04
				od burak007
				To jsem rád že to sedí 

, ale ještě by mě zajimalo jak stím motorem ? psal jsi že se ďály 2 druhy. Pokud jsem to dobře pochopil tak pokud by bylo označení motoru stejné jako je ta silnější verze tak by stačila pouze přehrát jednotka ?
 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 17:08
				od Brehowicz
				Jo oba 66 i 85 kW mají stejné označení pokud je to D6BA,skus pohledat třebas na nějakém polském mondeo foru tam jsou uživalé obzlášť fikani  

 a něco najdeš třebas pujde tu řídici jednotku i sehnat z 85ky a přehodit,místo přehrávání.
 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 17:20
				od burak007
				A kde zjistím kod motoru jaký má tohle auto ? Zkoušel jsem různe vin dekodery bohužel tam tuhle informaci nepíšou.
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 17:29
				od Brehowicz
				Taky sem to nenašel,jedině jim ještě jednou napsat o to číslo je ve velkém TP.
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 20:37
				od davemomo
				přehrát soft určitě nee, ten motor má určitý součásti jiný, např. vysokotlaký čerpadlo (66kw má VP30 a 85kw VP 44) a to je jedině dobře páč u tý 85 kw se ty čerpadla do 200tis. vysypaly, osobně kdybych chtěl druhý auto jako dělníka třeba, tak bych do toho šel, ten motor nebude žádná raketa, zato vydrží dost
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 21:14
				od burak007
				To je blbý ... takže co by se muselo všechno měnit ? Možná že už bude lepší koupit rovnou 85kW ale to zase není po FL to se mi na tom hlavně líbí.
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 21:19
				od davemomo
				66kw po chipu těch 85 asi udělá  

 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 21:22
				od Brehowicz
				No tak to by už byl docela dost brutální čip,skoro o jednu třetinu puvod .výkonu.
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 21:26
				od Dr.Romca
				To neni zase tak hustý Břehu...ono to obecně je 20 - 35 kW bez ohledu na původní výkon motoru 

 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 21:31
				od Brehowicz
				No jak myslíte ,já v tom rozdíl vidím.
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 12.01.2012 21:35
				od burak007
				Nevím no jel jsem právě v 66kW verzi a je to šíleně líný na tak těžký auto je to málo. Asi se nato vybodnu protže to předělání by stálo balík.
			 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 13.01.2012 08:08
				od buceek07
				Dave, Břehu pravdu máte oba....z 66 kw ti těch 85 kw udělají, ale jak kde samozřejmě .... kamoš v o1 tdi 66 kw po čipu kolem těch 81 a znát to docela bylo, ale po roce turbo, který do tý doby šlapalo v pohodě a začlo to brát trochu víc oleje atd a celkově po 2 letech/50 000 km ten motor hodně chodem zhrubl.... já bych do toho nešel  

 
			
					
				Re: TDDI 66kW -> 85kW
				Napsal: 13.01.2012 20:11
				od David 1
				Já jsem na 66ku po fl taky narazil. Pak jsem něco hledal ohledně motoru a dočet jsem se , že auto s tímto motorem nebylo určeno pro Evropu. Na druhou stranu kámoš má sice fokus, ale taky tddi ne motor endura, ale duratorq a má 300000 a auto nezakouří a má krásný zvuk a jede jak z praku. Ty poslední tddi nejsou vůbec špatné a Mondeo po fl za čtyřicet? Ani bych neváhal. Ono tě to tdci může potrápit stokrát dřív a moc dráž než ten starý motor. 
