Tak narocnejsi...jak se to vezme. Je tam spoustu strasaku, ktery se ale nikdy neprojevili me, ani ostatnim uzivatelum dle vyplnene ankety na tomto foru nebo jinem. Na svicky je ford haklivej, at uz to je jakej chce motor. Jedine snad u SCi teplotni cidlo vyfuku. Oproti tomu u klasiky se casto resi volnobeh a klapky, coz u SCi pada, protoze tam jsou klapky nevirive (jen oteviraci) a volnobeh ridi elektronicka klapka (zadnej ventil).
Vstriky i cerpadlo prekvapive drzi, vyfuky ani lambdy zaplatpanbu neodchazeji, alespon to plati pro ty rocniky, ktere existujou (2003 a vys).
Jo zapomnel sem na rozvody, ktere mohou dostat vice zabrat diky nutnosti pohonu cerpadla, to ale neni ani potvrzene ani vyvracene, ze by to melo takovy vliv na zivotnost retezu/napinaku.
Jinak ted je SCi celkem dost, ale 2 roky zpatky to bylo obracene, byla to hodne vzacnost. Je dobre, ze se to otocilo, protoze bude vice pouzitych dilu
Jinak si fakt nevzpominam, ze by se v souvislosti s SCi resily nejake velke a caste problemy, vzdy se diskutuje pouze porovnani s klasikou (spotreba, vykon) a taky jak z toho ukrast ten sestikvalt
